Isana Young, Egg White, Pianka oczyszczająca i peeling z białkiem jaja

W ostatnim czasie w Rossmann pojawiły się ciekawe kosmetyki z dodatkiem białka jaja. I w dodatku jest to seria Isana Young. Kosmetyki mocno na czasie. Zobaczcie jak się sprawdziły.

Opakowania są słodkie, milusińskie etykiety. Fajnie wyglądają na szafce. W pierwszej chwili obawiałam się tego białka jaja. Może nawet wyobrażałam sobie nie potrzebnie dziwny zapach, a tu miła niespodzianka.
Przedstawię Wam dwa produkty do pielęgnacji skóry twarzy nie tylko młodej (bo chętnie też używam), ale za to wrażliwej.

Pianka oczyszczająca z białkiem jaja
Puszysta piana, świetnie się pieni. Bardzo wydajna wystarczy jedna pompka, aby umyć twarz. Nie zostawia tłustej warstwy na skórze. Cudowny słodki i zapach. i świeży zapach. Zupełnie nie kojarzy się z białkiem jaja.
Pianka z białkiem jaja totalnie mnie zaskoczyła. Jest to świetny i skuteczny produkt, który doskonale oczyszcza skórę z makijażu i codziennych zanieczyszczeń z twarzy. Jest przy tym delikatna i nie podrażnia skóry, a co lepszy nawet ją koi, łagodzi i uspokaja. Nie wysusza skóry, a lekko nawilża. Skóra jest cudownie oczyszczona, pełna świeżości i lekkości. Miękka, gładka i czeka na kolejny krok w pielęgnacji. Pozbywa się także nadmiaru sebum, czoło mojego męża (bo także sobie pożycza) już się tak nie błyszczy jak przedtem.
100ml to koszt 12,99zł

Do kompletu można kupić peeling z białkiem jaja, który również przypadł mi do gustu.
Peeling to tubka 100ml, która mieści kremowy, gęsty peeling (drobnoziarnisty), a zawarte w nim bardzo drobne drobinki, wręcz ziarenka idealnie ścierają. Skóra dosyć, że jest gładka to idealnie oczyszczona, pełna rozjaśnienia, miękkości pozbyła się martwego naskórka. Idealne rozwiązanie. Jestem nim oczarowana, bo podoba mi się jego siła, a nie jest ona mała. Jednak na tyle delikatna, aby nie podrażnić wrażliwej w tym także młodej skóry.
Tak czysta skóra to także pozbycie się niechcianego sebum. Już nie odczuwa się jego nadmiaru.
Skóra tryska energią, świeżością. Jest cudownie miękka i mega gładka oraz matowa. W dodatku bajecznie pachnie nie jest to ten sam zapach co przy piance. Pachnie bardziej orzeźwiająco i jakby cytrusowo. 
Koszt peelingu 100ml to 9,99zł 
 
Nie spodziewałam się, że białko jajka to dobrze wpłynie na moją codzienną pielęgnację. Jestem zachwycona!


Próbowaliście kosmetyków ze składnikiem białkiem jaja?

Komentarze

  1. Ta seria jest w moich planach zakupowych, bo jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie produkty w formie pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam tej serii jeszcze, ale już czytałam o niej same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc to z ISANY miałam tylko mydło w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonałaś mnie. Widziałam je u Ciebie napisała IG i czekałam na opinię. Idę jutro kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kosmetyki w formie pianki, odpowiada mi tak delikatne oczyszczanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie ze Ci sie sprawdzily, czytalam tez ze moga niezle podraznic, wiec to zalezy juz od samej skory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam peeling i właśnie się za niego zabieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. z Isana mialam zele do kapieli i szampon dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe połączenie jednak te białko jajka jakoś mnie nie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też nie zachęcało. Powąchaj sobie w drogerii to zmienisz zdanie.

      Usuń
  11. nie słyszałam wczesniej o niej, całkiem fajnie się tu prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. białko jaja kojarzy mi sie bardziej z jedzeniem. Nie miałam kosmetyku z tym składnikiem, chyba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię te kosmetyki, doskonale się u mnie spisują szczególnie peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam zamiar wypróbować te kosmetyki :) Jestem ich ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że Isana ma takie produkty. Koniecznie muszę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Narobiłaś mi ochoty na tę serię! Z miłą chęcią bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobno seria jest rewelacyjna, sama musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, nie słyszałam jeszcze o ten serii z białkiem jajka, piankę chętnie wypróbuję :) Do tej pory takie kosmetyki z jajkiem kojarzyły mi się tylko z kosmetykami koreańskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Produkty z jajkiem kojarzą mi się z azjatycką pielęgnacją, więc muszę koniecznie przetestować te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiedziałam, że są takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty