Delia, Cameleo, Detox, Natural on Your Hair

Oczyszczanie skóry to ważna sprawa tak samo jak oczyszczanie włosów. W tych czasach chyba już nikomu nie trzeba tego przypominać.
Delia stworzyła kolejną fajna serię do włosów z linii Cameleo, Natural on your Hair.
Detox dla włosów. To jednak konieczna i istotna metoda, która dba o włosy i przynosi efekty.
Seria bardzo dobrze wpływa na moje włosy.
Odżywka pre-mask przed myciem włosów to fajnie rozwiązanie. Jest z dodatkiem naturalnej glinki, która dobrze oczyszcza włosy. Bogata w minerały przynosi same korzyści dla włosów.
Łatwo się ją nakłada, zmywa. A włosy stają się miękkie i przygotowane do dalszych kroków.
A następnym drugim krokiem jest umycie włosów szamponem oczyszczającym. Szampon ma mętną konsystencję, przyjemnie pachnie. Konkretnie oczyszcza, warto wspomóc się później odżywką, aby włosy odzyskały miękkość.
A odzywka w tubie najbardziej się u mnie sprawdziła. Zmiękcza włosy, wygładza je i nie czuć tłustej warstwy. Zresztą nie nakładam jej dużo, aby nie przeciążyć moich cienkich włosów.
Do wyboru jest jeszcze opcja płynnej odżywki bez spłukiwania jak ktoś woli taka formę. Jednak wolę spłukać i używać kremowej wersji. Tę płynną odżywkę zawsze podrzucam teściowej. Przy jej włosach się sprawdza. Nadaje nie tylko blasku włosom, ale i utrzymuje dobry stan włosów.
Jest jeszcze fajny produkt, który kończy całą pielęgnację. To serum z efektem miękkiego finiszu.
Kremowe serum nakładane na końcówki włosów nie tylko chroni je przed gorącym powietrzem suszarki, ale także świetnie wygładza włosy, zmiękcza je. Pasma staja się zdyscyplinowane, pełne blasku i ładnego wyglądu.

Cała seria polecana jest do włosów normalnych i przetłuszczających się. Przynoszą wspaniały efekt oczyszczenia i nie tylko. Bo sam stan włosów się poprawił. Są piękne, zadbane, zdrowe i lśniące. 
Kosmetyki składające się z 95% składników naturalnych.
Dostępna jest również seria nawilżająca.-aqua-action-natural

Komentarze

  1. Znam kosmetyki, ale z tej serii nie miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, jak dawno mnie tutaj u Ciebie nie było! Tęskniłam, ale wracam już do blogowania :)
    Buziaki, loveanea ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do oczyszczania swoich włosów używam bardzo delikatnych szamponów, za to maski, odżywki i oleje stosuję bogate. super, że jesteś zadowolona z tej serii a jej składy są tak dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. kusi mnie ta seria bardzo aby ją u siebie przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wyglądają opakowania, jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty z tej serii. Ładnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym wszystkie te kosmetyki używała :) nie znam tej serii 😊 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa ta seria, ogolnie uwielbiam plukanki Cameo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kosmetyki! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Cameleo...maja też mega dobre farby do włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem zachwycona linią nawilżającą :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam tą serie i bardzo dobrze się u mnie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam zamiar wypróbować całą serię. Delia potrafi zadbać o włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podejrzeam, że moje włosy polubiłyby taki zestawik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię tą serię i ma naprawdę wiele kosmetyków do wyboru, jeśli ktoś nie chce kupować całej kuracji do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej serii teraz wszędzie pełno, aż do znudzenia. Ogólnie kosmetyki do włosów Delii u mnie się nie sprawdzały więc te mnie nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez mam te produkty i bardzo sie z nimi polubily moje wlosy

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam bardzo dużo dobrego na temat tych produktów. Jednak nie miałam jeszcze okazji ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo interesująca seria, nie miałam jeszcze zadnego z tych produktow. Ciekawi mnie serum z efektem miekkiego finishu, takiego produktu aktualnie mi brakuje na półce w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Markę znam z blogów chyba nic nie miałam od nich. Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam ogromny problem z przesuszającymi się włosami. Bardzo jestem ciekawa, jak ta linia z detoxem wpłynęłaby na wygląd i stan moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam wiele dobrego o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kosmetyki maja naprawdę ciekawy skład :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam dużo dobrego o tej serii produktów, ale sama jeszcze nie miałam okazji testować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty