Dekoracje świąteczne własnej roboty


Witajcie
Ozdoby świąteczne...
w tej chwili każdy z nas ma ich pełno w swoim domu,
Dekoracja sprawia, że jest nastrój, czuje się magię świąt

zapraszam na bloga:)
Zobaczyłam cudowną choinkę z szyszek,
i tez zapragnęłam mieć taką u Siebie,

Szyszek miałam w domu pełno, wiec nie było problemu z „produktami”
I u mnie tez taka powstała, 


a dzięki dodatkowej pomysłowości męża
zrobiliśmy jeszcze piękne stroiki, wyszło 4,
to daliśmy jednym i drugim rodzicom....

 troche tektura brzydko wygląda, ale na drugi rok zrobimy to ładniej, 
bo to "był nasz pierwszy raz:P"
*********
Do tego zrobiłam sobie jeszcze karambol w postaci poparzonej ręki:( 
na same święta się załatwiłam,
 klejąc szyszki gorącym klejem z pistoletu, oj długa historia...
za bardzo ścisłam...

piekło mnie bardzo, dziś miałam ciasta piec,
to dobrze, że mąż mi pomogł, zamiesić:)
kochany:)na nim zawsze mogę polegać

Komentarze

  1. Jak za "darmo" możemy zrobić coś pięknego:) Pięknie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta choinka z szyszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne. mi się nawet choinki ubierać nie chce ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie własnoręcznie zrobione ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie w tym roku coś nie bardzo chce się przystrajać dom na święta, może za kilka dni coś zrobię.
    Twoja choinka z szyszek naprawdę pięknie wygląda, chyba sama będę musiała wybrać się po szyszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! kreatywność twoje drugie imię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super CI wyszło:D
    Na allegro widziałam, że sprzedają takie choinki z szyszek i makaronu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdoby :) Też lubię sama coś wykombinować, zawsze jest większa frajda niż kupienie gotowca.
    Co do sprzedającej, to miałam z nią trochę przebojów, ale zapłaciłam tylko 25 zł za pro5, więc nie byłam jakoś bardzo stratna. Teraz, gdy patrzę na aukcje i ewentualnie jak już mam kupić, to proszę o zdjęcia dokładne przodu i tyłu wkładu, to chociaż jakoś potrafi zweryfikować te cienie gdzie była pisana data przydatności.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł :) zamiennikiem szyszek może też być surowy makaron :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinka z szyszek przepiekna :) reszta też sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne stroiki, choinka również piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wera świetne te ozdoby są!!! super :) a rękę kuruj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne te dekoracje, na przyszły rok też zrobię taką choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ta pierwsza choineczka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Choinka wyszła prześlicznie, spróbuje w przyszłym roku, bo w tym już nie zdążę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ozdoby ślicznie!
    Och, współczuję co do ręki. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. super! ja mam za to szyszki na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna ta szyszkowa choinka :D może ja i taka zrobię? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne te ozdoby :) a jaka satysfakcja, że własnoręcznie zrobione ;))

    ojj pewnie z moją nieuwagą również przeżyję jakiś świąteczny wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci to wyszło :) Szkoda, że taki wypadek Ci się przytrafił :( Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest na prawdę piękna!! Stroik także. A jeśli chodzi o klej, to tak samo jak Ty kleiłam z pistoletu klejem na gorąco. Buziaczki:***

    OdpowiedzUsuń
  22. ale piękne ozdoby :) ja jestem za leniwa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. BOSKIE! Zrobię sobie takie next year, bo teraz już nie mam czasu. I świetny mieliście pomysł ze stroikami, bo są nawet fajniejsze od choinki, może przez ten sztuczny śnieżek na nich...
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie wyglądają te stroiki

    OdpowiedzUsuń
  25. to naprawdę ciekawy pomysł, choinka z szyszek, może i ja wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie są ładne ale ten drugi cudowny od razu mi się spodobał :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyszła Ci ta choinka, no i stroiki są śliczne. Życzę Ci aby Twoja rączka jak najszybciej wróciła do stanu przed poparzeniem. Trzymaj się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. przepięknie wyszły te stroiki :)
    teraz już za późno, ale może w przyszłym roku też spróbuję zrobić podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna ta szyszkowa choinka :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysł z tą choinką! :) Współczuję tylko poniesionych obrażeń i mam nadzieję, że szybko się zagoi. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szyszkowa choinka - jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta choinka z szyszek jest prześliczna !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.