Floslek, Makijaż oka i demakijaż oka

Dzisiaj o dwóch kosmetykach Floslek. Do makijażu i jego usunięcia. W ostatnim czasie wielkim zaskoczeniem okazała się kredka do oczu Floslek. Zazwyczaj kosmetyki kolorowe nie pojawiały się w ofercie, więc z wielką ciekawością przystąpiłam do testów.
Revive Lashes Eye Contour Pencil, Konturująca kredka do oczu z Witaminą E
Automatyczna konturówka wygląda jak większość. Jest wysuwana, posiada dodatkowo gąbeczkę do rozcierania. Jest miękka, a nawet aksamitna, fajnie się nią pracuje. Dobrze rysuje, rozciera. Można stosować na dolną i górą powiekę.
Automatyczna konturówka to najlepsza konturówka jaką wymyślono, bo nie wymaga konturowania, a tego to nie znoszę. Lubię właśnie takie, najwygodniejsze. Konturówka posiada czarny kolor i faktycznie na oku taka jest. Dobrze kryje i daje pół matowe wykończenie.
Konturówka podkreśla oko, dodaje spojrzenia, wyrazistości. Jest bardzo trwała, nie rozmazuje się na oku. Co najważniejsze nie podrażnia mi oczu. Oczy nie łzawią. Jest ok. Jestem ciekawa jak spisze się latem. Zazwyczaj wtedy wychodzi na jaw jaka jest prawda. Ale do tego czasu nie wiem czy jeszcze będą ja miała. W każdym razie teraz jest skuteczna.

Posiada witaminę E, która działa antyoksydacyjnie. 
Cena nie jest wygórowana, bo kosztuje 13,99zł w floslek.pl

Eye Care Expert, Błyskawiczny dwufazowy płyn
Płyn dostajemy w wąskiej przeźroczystej buteleczce, w której mieści się 100ml płynu.
Konsystencja tłusta. Przed użyciem warto zmieszać dwie warstwy. Zostawia na skórze lekki film, ale i tak później używam innego kosmetyku, więc nie robi mi to różnicy. Pachnie neutralnie, jak dla mnie nawet bezzapachowy.
Produkt faktycznie jest błyskawiczny. W bardzo szybki sposób radzi sobie z makijażem. Rozpuszcza także brud i zanieczyszczenia z powiek. Stosuje się tylko do oczu.
Bardzo go lubię. Cenię za szybkość, skuteczność. Nie muszę mocno pocierać oka, praktycznie wcale. Dobrze nasączony wacik a makijaż znika. Oczy przez chwilę są nawilżone od nadmiaru tłustości produkty, a później zmywam je żelem micelarnym.
Skóra jest oczyszczona, odświeżona i gładka. Nie podrażnia oczu.

Płyn kosztuje 19,99zł/100ml w floslek.pl
 
Dla mnie oba produkty są skuteczne. Kosmetyki, które najczęściej używam, więc bardzo praktyczne.

Komentarze

  1. płyn jest w naprawdę ładnej butelce;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kredki używam właśnie tylko takich automatycznych☺fajne produkty, do demakijażu tylko płyny, już całkowicie odstawiłam mleczka☺

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kredka wygląda na dłoni jak pisak, piękna czerń, miałam ten płyn i super się u mnie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Plyn do demakijazu faktycznie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że Floslek ma konturówki :) Ja lubię od nich żele pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję poznać kredkę i bardzo ją polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam już od dawna konturówek, jednak skoro tak chwalisz płyn chętnie po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie ta kredka nie przekonuje, za delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się rozejrzeć za tą konturówką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę kosmetyki tej marki kosmetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten plyn mnie zachecal i jak widze fajnie sobie radzi ze zmywaniem kredki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zaciekawil mnie ten plyn dwufazowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Automatyczna konturówka jest bardzo wygodna w użyciu i dobrze się rozciera. Również mogę polecić, bo dodatek witminy E jest zawsze na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie ze firma zapewnia produkty które ze soba wspolgraja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kredki w tej formie nie lubie, bo u mnie szybko robi sie tempa i nie umiem nia rysowac. Wole albo temperowane albo eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płyn do demakijażu oczu mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko używam kredek w makijażu. Płyn wygląda bradzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz spotykamy się z tą marką :) Płyn do demakijażu nas zaciekawił :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Już dawno nie używałam kosmetyków tej MARKI - czas,to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kredka w super cenie, właśnie jakiejś poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o mnie to nie używam konturówek, natomiast demakijaż już robię :) Płyn mnie zaciekawił, nie znałam go wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta kredka ma bardzo fajny pigment :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy raz słyszę o tej marce, a szkoda, bo produkty wydają się naprawdę fajne :) zwłaszcza ta konturówka mnie mega ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę sięgnąć po ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam nic tej marki, ciekawa jestem tego płynu - muszę sobie przeczytać skład.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie lubię dwufazówek, ale jak błyskawicznie rozprawia się z makijażem, to chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Super. Ja do demakijażu używam koreańskiego specyfiku ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. ten płyn dwufazowy wyglada dobrze

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam i kredkę i płyn. Jeśli chodzi o kredkę to podoba mi się to, że jest miękka i można nią fajnie podkreślić oczy bez przerysowanego efektu. A płyn naprawdę dobrze radzi sobie z usuwaniem makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. firmę kojarzę, ale nie wiedziałam, że mają takie produkty. ja się spotkałam tylko z produktami do włosów :P . chętnie bym przetestowała ten płyn.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie znam tej marki, nie wiem czy w ogóle ją kiedykolwiek widziałam,

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety nie znam tej marki, nie wiem czy w ogóle ją kiedykolwiek widziałam,

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, nie wiedziałam, że Floslek ma też kolorówkę, ciekawi mnie ta kredka

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe kosmetyki! Świetnie, że kredka zawiera witaminę E. Chętnie jej wypróbuję! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię płyny dwufazowe do demakijażu i już wiem, że muszę się mu przyjrzeć bliżej. Dla mnie istotne jest, aby płyn błyskawicznie usuwa makijaż bez zbędnego pocierania i podrażnienia oczu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Płyn bardzo mnie zaciekawił, chętnie bym go wypróbowała na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten dwufazowy płyn na pewno bardzo mi się przyda i chętnie po niego sięgne, gdyż czegoś takiego mi brakuje. Nienawidzę gdy demakijaż zajmuje mi dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  38. rzeczywiście jest skuteczny ten płyn.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zestaw idealny :) Lubię pielęgnację Floslek, więc będę kibicować marce także w sprawie kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobają mi się te kosmetyki. Przekonałaś mnie do nich

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim faworytem tego wpisu jest płyn do demakijażu. Przydal by mi się taki bo mój właśnie mi się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie mialam jeszce okazjii spotkac sie z ta marką :)

    OdpowiedzUsuń
  43. kredka rzeczywiście bardzo fajna, precyzyjna, długo się utrzymuje. czy ktoś próbował tuszu do rzęs z tej serii?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty