Celia Art, Nude, Matujący fluid korygujący

Ostatnio coś nie mogę trafić z pokładami. Chyba mam jakiegoś pecha. Dzisiaj chcę wam przestawić kolejny podkład, bardziej fluid. Zapowiadał się dobrze, bo odcień niby fajny, jasny niestety nic z tego. 
 Celia Art to seria dla młodszych kobiet, bardziej młodzieżowa.
Fluid dostajemy w miękkiej tubce.
Mam dwa odcienie 01 ecru i 02 natural. Oba wyglądają całkiem przystępnie w sensie jasnego odcienia. Niestety po chwili zaczynają ciemnieć i to mocno, aż na skórze staje się pomarańczowy. Bardzo źle to wygląda. Od razu otrzymujemy efekt maski i wielkiego odcinania się.
Konsystencja jest kremowa, gęsta. Wystarczy nie wiele do nałożenia. W tej kwestii bardzo wydajny.
Posiada przyjemny zapach.
Matujący fluid korygujący zawiódł mnie. Nie lubię pisać złych opinii, ale przed nim muszę przestrzec. Mam nadzieje, że firma poprawi się w tym i zmieni co nieco bez obrażania się.

Krem ma być matujący i korygujący, a niestety nic nie ma z tym wspólnego. Owszem kryje i to całkiem dobrze, w kierunku średnim, ale dobrym. Wszystkie zaczerwienienia, drobne niedoskonałości są ukryte, koloryt skóry bardzo dobrze wyrównany. Niestety tuż po nałożeniu skóra świeci się. Można to jeszcze ukryć pudrem sypkim, ale przecież to matujący fluid, który niestety matu nie daje. W dodatku po użyciu pudru sypkiego z czasem w ciągu dnia fluid zanika i robią się takie jakby prześwity na twarzy. Nie na całej, u mnie w dolnej części szczęki, pod oczami. Na policzkach nie widać, bo nakładam róż. Jego trwałość jest słaba.

Szkoda, że się nie polubiliśmy, dałam mu kilka szans. O zgrozo nawet wyszłam w nim do ludzi i dopiero zorientowałam się jaka jestem pomarańczowa;/ a uwierzcie kiczowato to wyglądało. 
 
W dodatku fluid ma ciekawe moce, bo nawilżające. Niby dobre dla suchej skóry, lecz w moim wypadku nie koniecznie. Nasilało to wydzielanie sebum, skóra robiła się dziwnie tłusta, przypałętały się problemy skórne, ropne. Ale za to skórek nie podkreślał:) Tylko wchodzi w załamania i podkreśla zmarszczki.
 
Mimo iż to seria dla młodzieży, warto poprawić co nieco. Zdecydowanie dla dobra nastolatków, jak i firmy:) Są oczywiście osoby, które wychwalają ten fluid, fajnie, że im się sprawdza.Niestety nie u mnie. Firma ma za to ma lepsze produkty, jak kredki, tusze czy pomadki.

Komentarze

  1. Hmm odcienie raczej nie w moikm guscie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie jakies takie ciemne te podklady. Absolutnie ich nie kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam Cię, że chciało Ci się pisać tą recenzję i dziękuję, że nas ostrzegłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że piszesz o produktach dobrych i złych, dla mnie to ogromna zaleta ;) Wiadomo jednak, że u każdego te produkty mogą się inaczej sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zdecydowanie nie dla mnie skoro nie matuje a wręcz podkreśla świecenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj obawiam się jednak, że odcienie nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzę i patrzę i jednak widzę, że dla mnie również zdecydowanie za ciemne te fluidy :/ a już myślałam, że będzie dobra opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcienie zdecydowanie za ciemne jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafić na dobry podkład dopasowany idealnie do potrzeb cery to nie lada sztuka. Osobiście nie miałam niczego tak marki, jedynie logo pamiętam z kosmetyczki mamy. To było lata temu, ale teraz podobno Celia to zupełnie inna firma

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie cierpię tego, kiedy podkład zmienia się w pomarańczkę. To go od razu skreśla...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś większość podkładów przeznaczonych dla młodzieży ma fatalne kolory. Jak oni mają zacząć się malować z pomarańczowym podkładem? Ehh.. słabo coś się te firmy starają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mojej cerze ostatnio nawet sprawdzone podkłady wyglądają źle. Dzisiaj wpadłam na to, że może krem pod makijaż mi nie służy. Muszę to koniecznie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam i chyba był niezły choć po czasie zapychał ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że się nie sprawdził :( Niestety tak to bywa, że nawet firmy, które mają mnóstwo świetnych kosmetyków czasem wyprodukują coś słabszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuuuu widzę, że się nie sprawdził. Dobrze, że to napisałaś bo lubię testować nowe marki kosmetyczne, a na tą jednak się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. fatalne kolory zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że podkład nie zapewnia matu

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak matuje to ja nie mogę - ostatnio mam bardzo suchą skórę twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tych fluidach i chciałam je wypróbować, ale widzę, że chyba nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji wypróbować tych fluidów i chyba nie wypróbuje. Z twojego opisu wnioskuję że nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych produktów, ale pewnie dlatego że fluidów używam niezwykle rzadko ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używamy żadnych fluidów, jednak produkty ciekawe :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety nie mam zdania na ten temat bo nie mialam stycznosci z tymi produktami

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze, szkoda, że staje się pomarańczowy z czasem :( W moich oczach jest zdyskwalifikowany :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie natural ale i tak chyba za ciemny. Używałabym do konturowania jako ten ciemniejszy. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. nie testowałam nic z tej firmy, ciekawe czy u mnie by się sprawdził fluid czy nie, każda cera jest inna .

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mialam niczego z tej firmy i szkoda ze podklad sie nie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie te podkłady to takie typowe średniaki. Używam ich od czasu do czasu na co dzień, u mnie nie ciemnieją ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem zaskoczona Twoją opinią - dla mnie te podkłady są super. Bardzo lekka formuła, która idealnie stapia się z moją cerą.

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę że oba kolory byłyby dla mnie za ciemne

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam kosmetyków tej firmy, jednak bardzo ważne jest dla mnie, aby produkty tego typu dobrze matowały i nie pozostawiały maski na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoja recenzja Kochana potwierdza inne recenzje jakie czytałam. Te fluidy są lipne :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że fluidy to jednak mała porażka, ale tak jak piszesz marka może obronić się świetnymi kosmetykami z innych kategorii jak chociażby pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam blogerki które nie boją się pisać szczerych recenzji. Szkoda że te kosmetyki się nie sprawdziły u Ciebie, ale dzięki rzetelnej opinii inni będą wiedzieli czego się spodziewać

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda że tak słabo wypadły , a już myślałam że będzie dobrym produktem godnym wypróbowania , ale niestety od podkładów matujących jednak takiego wykończenia oczekuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty