Szare traperki

Dzisiaj przedstawiam Wam piękne<<szare traperki timberki>> Bardzo wygodne, idealne na co dzień. Cenię sobie wygodę, praktyczność i minimalizm, więc długo nie trzeba mnie namawiać, choć problem miałam z wyborem koloru, bo wybór jest ogromny i każdy znajdzie swój ulubiony. Mój model to Karen bez ozdobnego kożuszka. Postawiłam na jasny szary i zdecydowanie dobrze zrobiłam. Aktualnie są w atrakcyjnej cenie po przecenie, więc warto zwrócić na nie uwagę.
Resztę znacie z innych stylizacji:)
Kurtka - zaful
Spodnie - nn
Sweter - zaful.com
Buty- stili.pl
Lubicie tego typu buty?

Komentarze

  1. Buty oczywiście wpadły mi w oko :) Przyznam, że lubię Twój styl :) Wszystko co prezentujesz jest w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz. Sama bym przygarnęła takie buciki ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam te traperki a teraz żałuję, że ich nie zamówiłam. piękna sesja

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się wydaje, że mamy podobny gust :) Ostatnio zamówiłam bardzo, ale to bardzo podobne buciki, będą u mnie w poniedziałek bo musiałam wymienić ze względu na rozmiar :) pięknie jak zawsze no i oczywiście buciki bardzo mi się podobają :):***

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle stylizacja bardzo udana. buty fajne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw :D Taki uniwersalny, na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty widziałam na instagramie i są świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam traperki i mi się w zime bardzo fajnie sprawdzaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dwóch sezonów noszą traperki na zimę i nie zamieniłabym ich z powrotem na kozaki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie same tylko, że różowe. Białe też są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne traperki, sama w takich najczęściej lubię chodzić!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja! Uwielbiam takie buty! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie wolę sportowe obuwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękna stylizacja! ❤ cudowne kolory :) masz bardzo ładne butki! strasznie podobają mi się traperki, ale niestety źle się w nich czuję, bo mam wrażenie, że są zbyt duże w porównaniu do moich krótkich nóg :p Mimo to mam i tak jedną parę w różowym kolorze, ale marzy mi się jeszcze szara para, a Twoje mają genialny jasny odcień szarości! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty nie w moim guście, ale ważne że Tobie się podobają

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne botki, super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trapery to drugie ulubione zaraz po botkach buty na okres jesienno/ziomy! Lubimy te w odcieniach różu, jak i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam na ten sezon kupić sobie takie traperki, ale nie było czasu żeby iść na zakupy ;) Cała stylówka fajna i na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  19. ze śniegiem komponują się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne są! bardzo podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś miałam podobne traperki i bardzo je lubiłam .

    OdpowiedzUsuń
  22. nie zmarzłaś Kochana?😍❣️

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty jak najbardziej mi się podobają :) Te mają super kolor. Widziałam też ładne bordowe i miodowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie brakuje mi w szafie takich butów, super są! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne traperki <3
    Ja mam takie różowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne buty.. W moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się takie buty i myślę o tym, żeby sobie kupić jasnoróżowe. Wiem, że one były modne już dawno temu ale ja nigdy nie kupuję takich hitów od razu, tylko czekam aż wyjdą z mody i jeżeli nadal mnie kręcą i o nich myślę, to znaczy że jest sens je nabyć. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne te traperki i sweter bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna klasyczna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam! Wygodne i bardzo stylowe :) sama mam w swojej szafie kilka par ❤

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle świetne zdjęcia czy traperki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ogromnie mi się podobają takie szare traperki. Będę musiała sobie takie sprawić - póki jeszcze zima trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. haha ja przeczytałam "skarpetki", a to traperki . ale bardzo sliczne. uwielbiam szarość i od razu się w nich zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz:* super traperki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega te traperki! ja właśnie sobie kupiłam nowe, czarne, ocieplane :) Jadę z nimi w góry, ale na pewno jeszcze nie raz mi się przydadzą, są mega wygodne i ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty są śliczne. Od dawna poluje na podobne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyglądasz :)
    Bardzo fajne te traperki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podobają mi się te buty. W następnym sezonie na pewno sięgnę po podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam traperki! W zimęstanowią one u mnie główna role w stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super buty i Świetny jest ten kolor dobrze pasuje do dziennych Stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz cudownie w całym tym zestawie. Wszystko do siebie doskonale pasuje. Traperki są przepiękne. Szkoda, że ja mam taka dużą nogę, bo bym sobie takie sprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne są te buty! Chętnie bym sama sobie takie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak zwykle wyglądasz pięknie, a buty zakupię na następną zimę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty