MultiBioMask, Oczyszczajaco-nawilżajace maski do twarzy

Nie przepadam za maseczkami, od czasu do czasu stosuję, jak już muszę. Ale jak już je mam to najczęściej korzystam z tych oczyszczających, które najwięcej wnoszą w mojej pielęgnacji. Dzisiaj o dawno zapomnianych maseczkach MultiBiomask. Są to podwójne maseczki, które fajnie działają, ale są też dwukolorowe.
Prawie w każdej masce jest maska ultra oczyszczająca z naturalnej glinki i aktywnego węgla. Doskonale wpływa na moją skórę. Przede wszystkim świetnie oczyszcza skórę z toksyn i zanieczyszczeń. Zwęża pory, zapobiega powstawaniu zaskórników i reguluje wydzielanie sebum. Fajnie i szybko zastyga, ma szarą gęsta konsystencję. Przyjemnie pachnie. Na początku trochę mrowi, ściąga skórę.
Dodatkiem jest Nutritive&Ultra Clean. Maska aktywnie odżywcza.
Ma pomarańczową, kremową konsystencję. Idealnie pasuje do skóry przesuszonej i wymagającej regeneracji. Doskonale nawilża, skóra jest bardziej elastyczna. Maska zawiera naturalny olej z opuncji.

Lift&ultra Clean. Masa liftingująco-odmładzająca.
Z wyciągiem ze śluzu ślimaka. Maska posiada jasno fioletowy kolor. Przyjemnie zmiękcza i wygładza skórę, nadaje jej młodzieńczego blasku i wyglądu. Doskonale nawilża i uelastycznia skórę.

Deep Moisture & Ultra Clean, Maska głęboko nawilżająca
Z sokiem z aloesu i kwasem hialuronowym. Dogłębnie nawilża, odżywia skórę na długo. Wszystko dzięki zawartości soku z aloesu, podnosi wilgotność skóry, a także pobudza komórki do regeneracji.
Idealna do skóry mieszanej z tendencją do przetłuszczania strefy T. Ma zielony kolor, zapewnia skórze kompletne dogłębne nawilżenie.

Day Sensation, Maska hydrożelowa pod oczy i maska odmładzająca.
Maska hydrożelowa pod oczy zawiera peptydy i ekstrakt z czarnej perły. A maska odmładzająca aktywną Wit. C+ oraz ekstrakt z bambusa.
Maska hydrożelowa ma przyjemną żelową konsystencję, przyjemnie pachnie jak zresztą każda z części masek. Cudownie wygładza, zmiękcza i nawilża skórę pod oczami. Ma wygładzać zmarszczki od środka. Maska odmładzająca również doskonale nawilża, poprawia wygląd skóry, uelastycznia.

Total Eye Lift, Liftingujące płatki pod oczy.
Świetna wersja żelowym płatków pod oczy. Są mocno nasączone, świetnie nawilżają, poprawiają wygląd skóry. Niwelują lekkie opuchnięcia i worki pod oczami. Przynoszą wielką ulgę, mają właściwości łagodzące. Lubię do nich wracać.

Wszystkie maski MultiBioMask spełniają funkcję doskonałego oczyszczenia skóry, a także jej nawilżenia. Najbardziej zależało mi na oczyszczeniu i odświeżeniu skóry i takie dostałam. Skóra zdecydowanie świeżej wgląda, jest miękka, gładka, a przede wszystkim jest oczyszczona. A przy okazji, że zawiera dodatkowy zestaw nawilżający, odżywiający fajnie wspomaga elastyczność i poprawę oraz wygląd skóry.

Komentarze

  1. Każda maska nawilża, więc każdą chętnie zastosowała bym u siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście uwielbiam maseczki do twarzy. Tych wcześniej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowałam maseczkę Deep Moisture & Ultra Clean, Maska głęboko nawilżająca i super mi się sprawdziła. Innych nie używałam, ale na pewno się skuszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska głęboko nawilżająca na pewno bardzo mi się przyda, gdyż właśnie mam problem z przetłuszczaniem się skóry w strefie T. Walczę z tym,ale dotychczas nie udało mi się znaleźć kosmetyku, który na długo poradziłby sobie z moim problemem. Mam nadzieję, że ta maska pomoże mi nad tym zapanować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję używać tych masek, nawet się z nimi polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tylko próbować! Wyglądają bardzo obiecująco!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie miałam żadnej z nich, a zaraz wracam z gór i przyda mi się nawilżenie ☺ ta temperatura niską jednak daje się we znaki ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych wszystkich propozycji najchetniej siegnelabym po platki

    OdpowiedzUsuń
  9. ślimakowa i aloesowa, to te maski najbardziej mnie interesują :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. zainteresowały mnie, nie miałam nigdy styczności z MultiBioMask . fajne konsystencje

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam maseczki tej firmy w zapasach. Muszę je w końcu użyc, skoro się fajnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj takie maski są naprawdę przydatne, szybko się je stosuje i szybko działają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Glinka i węgiel oraz nawilżającą chętnie bym przetestowała ;D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne maseczki więc każdą z miłą chęcią zastosowałabym u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej odpowiadałby pierwszy zestaw maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych maseczek, ale chętnie bym wypróbowała właściwie każdą z nich :) Patrząc po zdjęciach podoba mi się ich konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam maseczki do twarzy, a tych nie znam ale wydają się być ciekawe i fajnie dostosowane do konkretnych partii twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam jedną maseczkę z tej serii i była nawet ok.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego typu maski uwielbiam i zawsze chetnie testuje! Tych jeszcze nie sprawdzalam, wiec wszystko przede mna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe te maseczki! Pięknie się prezentują :D
    www.loveanea.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. testowałam maski tej marki latem :) spodobały mi się!

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam dwie maski z tej serii, ale akurat ich nie masz tu. Miały fajny zapach i starczyły mi na dwa razy sztuka. Działanie było w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam maseczki do twarzy, więc chętnie bym je wypróbowała, bo jeszcze nie miałam okazji używać produktów tej marki. Również te płatki pod oczy by były idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kilka maseczek z tej firmy i spisywały się całkiem dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kilka produktów tej firmy i bardzo lubię maski w tej formie, więc chętnie spróbuję ich na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurcze,f ajne te maseczki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie są świetne, ale ta ze śluzem ślimaka mnie zainteresowała najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj kochamy maseczki :) Z tej firmy nigdy nic miałyśmy żadnej, ale to kwestia czasu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę przyznać, że bardzo mnie ciekawią te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię robić sobie maseczki, ale tej marki jeszcze nie znam ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie maski bardzo mnie do siebie zachęcają :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie dziś zastanawiałam się nad zakupem nowej maseczki. Dzięki za podpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo nie słyszałam wcześniej o maseczkach tej marki. Świetny pomysł z takimi podwójnymi maseczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna opcja multimaskingu :) Nie słyszałam wcześniej o marca

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne maseczki! Chętnie bym się skusiła na tę zieloną albo niebieską! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam maski, a te prezentują się wyjątkowo ciekawie. Mają dobry skład i sama szata graficzna zachęca do chwili relaksu i aplikacji maseczki. Muszę bliżej poznać te maski i wypróbować na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie korzystam z masek ale te wyglądają dość ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  38. ale fajne te maski ! Lubie takie kreatywne działania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty