Virtual Street Fashion vinylmania, 98 pretty woman

Witajcie

Lakier do paznokci z nowej serii
Virtual Street Fashion vinylmania
Produkowane przez Joko Cosmetics


 Zrobił na mnie ogromne wrażenie
Kolor bardzo przypadł mi do gustu,
ale po kolei

Posiadam odcień: 98 pretty woman

Producent zapewnia nam
bardzo duży wybór kolorów, bo aż 30!

Mały lakier, a tyle radości
Kolor niby róż, ale ciemny,
przeplatający się z fioletem jasnym:)


- bardzo dobrze kryje  u mnie jedna warstwa,
jestem, aż zdziwiona, gdyż  w takich mocnych kolorach
zawsze musiałam dać 2 a tutaj 1

- jest bardzo wydajny przy tym

- konsystencja bardzo łatwa w rozprowadzaniu, mniej brudzi skórki

- pędzelek fajny, dobrze się nakłada


- trwałość 3-4 dni, w 2 starte końcówki, ale u mnie to norma

- schną szybko, po nałożeniu, łatwo jest poprawić

- odpryskuje ok.4 dnia

-  lakier pięknie lśni, mieni się, wręcz cudny

- cena: ok8zł/10ml

-ocena: 4/5


kolor okazał się strzałem w 10-tkę, jestem bardzo zadowolona,
nie wiem jak z odbarwianiem płytki, bo zawsze nakładam pod spód odżywkę,
aby temu zapobiec
jest to mój ulubiony odcień różowego jakie posiadam:)


Dziękuję serdecznie Pani Iwonie z firmy Virtual za udostępnienie kosmetyków
w  celu testowania, nie wpływa to na moją ocenę.

Komentarze

  1. jak spotkam to zobaczę, ale jakis inny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest jedyny kolor jakiego mi brakuje w moich rózach:) taka malinka:) z tej serii mam taki grejfrutowy i uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek, nie miałam nigdy lakierów z Virtual :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor:)
    Fajnie, że wróciłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te lakiery. Mogłabym mieć wszystkie odcienie z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lakiery Virtual - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie się prezentuje, ale jakoś nie wyobrażam sobie takich swoich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie za różowy :P ale ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor:) Bardzo lubię lakiery z Vinylmanii, świetnie utwardzają paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor.. chociaż nie przepadam za takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny róż,podoba mi się:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorek!!! też mi się bardzo podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolor lakieru :D
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie bomba kolor, ale zawsze mam problem z aplikacją tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty