Żel do powiek i pod oczy Floslek ze świetlikiem i herbatą

Witajcie

Pielęgnacja twarzy to bardzo duże wyzwanie dla każdej z nas,
potrzebujemy różnych kosmetyków, każda ma inną cerę,
więc ciężko jest trafić na coś fajnego, dobrego i odpowiedniego dla naszej cery.
Gdy musimy zadbać o nią jeszcze bardziej i w grę wchodzi pielęgnacja okolic oczu
to trudno jest znaleźć coś odpowiedniego na rynku chociaż jest tego pełno.

Dziś chcę Wam przedstawić
Żel do powiek i pod oczy Floslek
 ze świetlikiem i herbatą


Delikatny przeźroczysty żel łagodzi podrażnienia okolic oczu i powieki,
 dobrze współgra z innymi kremami czy podkładami, wcale się u mnie nie roluje.


Nakładam tyle żelu, aby dobrze się wchłonął. Konsystencja jest bardzo przyjemna,
choć zimna to tym bardziej lepiej, bo przynosi ulgę zmęczonej skórze.
Żel dobrze się nakłada, idealnie i szybko wchłania.
Mała poręczna tubka, która zmieści się w kieszeni jak błyszczyk.

Żel jest:
- bez zapachowy
- bez parabenów
- bez konserwantów


- dostępny w wersji: tubka, słoiczek
- nie podrażnia
- nie powoduje alergii
- dobrze nawilża
- nie szczypie w oczy
- nie lepi się
- nie daje rozświetlenia to nie ten kosmetyk
- bardzo tani ok. 6-8zł/15ml
możecie go dostać np.


Najlepiej go stosować gdy jest potrzeba, gdy faktycznie mamy podrażnione okolice oczu,
jakieś opuchnięcia, bo gdy mamy wszystko ok. to niestety nie pomoże.
Stosując go przez 3 tygodnie rano i wieczorem nie widziałam żadnej różnicy,
a gdy zostały podrażnione to w kolejnych dniach było widać od razu efekt.

Czyli można używać przez miesiąc lub dwa i nie będzie działać,
 dopiero gdy będzie potrzeba, zobaczcie efekty od razu.

Zostawia po sobie miłą skórę, delikatna, odżywioną
 przede wszystkim gładką
Usuwa zmęczenie, podrażnienie, zmiany zapalne
Ogólnie polecam 4/5

Dziękuję serdecznie Floslek a w szczególności Pani Elżbiecie 
za udostępnione kosmetyki do testów,
nie wpływa to na moją ocenę.





Komentarze

  1. Jak pracowałam w drogerii to bardzo polubiłam kosmetyki Floslek, mają przystępne ceny i bardzo dobrej jakości produkty :) Teraz poluję na wazelinę od nich :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ten bez herbaty zwykly ze swietlikiem i bardzo go lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś kupiłam ze świetlikiem i babką lancetowatą :) Miałam kiedyś z bławatkiem i też się świetnie spisywał na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że działa delikatnie i przy regularnym stosowaniu wcale nie daje lepszych efektów.
    Najlepiej stosować go w sytuacjach podrażnienia, a wcześniej włożyć go do lodówki - przyjemnie chłodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ten z arniką i jest ok :))

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze chcialam zakupić go ;D ale inna wersje z czym innym tam nie pamietam chyba z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłabym taki krem mamie.. na szczęście jest tani, bo ona jest na wszystko uczulona więc przynajmniej nie było by mi szkoda

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny krem. Dodatkowo cena zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny produkt, widziałabym go w swojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam czerwony z tej firmy, do cery naczynkowej, ale jakoś specjalnie nie jestem z niego zadowolona (za mało rozjaśnia)

    OdpowiedzUsuń
  11. DObry produkt w niskiej cenie : ) Tymbardziej że nie podrażnia , muszę się za nim rozejrzeć : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz !
    Jak go spotkam to się skuszę, mam nadzieję że mnie nie uczuli

    OdpowiedzUsuń
  13. jego to mi nie musisz nawet reklamować, mam go, uwielbiam i nigdy z niego nie zrezygnuję.
    W ogole uwazam ze flo slek to naprawde dobra firma.

    ps; Kochana, jeżeli masz ochotę to u mnie trwa rozdanie, a do wygrania jajeczko do makijażu beauty blender :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja własnie przez ta współprace z Floslek odkryłam, że polskie jest dobre,
      i otworzyło mi oczy, że to naprawę świetna firma!

      Usuń
  14. Miałam i bardzo lubiłam,ale teraz jest dla mnie za mało nawilżający.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo interesujący ^^
    ----------
    Chciałam ci przy okazji powiedzieć, że bardzo się cieszę, że wróciłaś do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię tych żeli... nie pasują mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie kremów z floslek w tubce nie ma,mam w słoiczku i jestem zadowolona:))

    OdpowiedzUsuń
  18. mam żel z świetlikiem Avy, ale dopiero co testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda że nie można dorwać ich kosmetyków w Rosmanie :( nigdzie niemogę ich spotkac a wiem że Floslek ma niedrogie ale fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty