Lirene, Lactima: Therapy+, Duo Everyday i Duo forte+, Żele i płyn do higieny intymnej

Dziś zapraszam Was na post o trzech żelach do higieny intymnej ze znanej marki Lirene. Do tej pory płyny czy żele Lirene sprawdzały się u mnie i to w żadnym przypadku się nie zmieniło. Jeden jest bardzo ciekawy, bo micelarny. Każdy ma do spełnienia swoje zadanie.
Jak widać opakowania się nie różnią. Typowe wyżłobienie dla Lirene. Plus ogromny za pompkę. I tylko przy
micelarnym mamy przeźroczyste opakowanie, co pozwala zobaczyć ile zostało kosmetyku. Szkoda, ze nie wszystkie takie są. 

Przedstawiam Wam 3 żele, w tym jeden płyn do higieny intymnej z serii Lactima: 
- Lactima Therapy +,  żel ultra łagodzący w stanach podrażnień
 Żel ma przeźroczystą, lekką żelową konsystencję. Nie jest ona typowa jak przy żelach. Mniej "żelowata" i nie bardzo chce się pienić. Żel nie ma zapachu.
Pomaga w ukojeniu i załagodzeniu podrażnień. Zmniejsza te objawy i mamy lepsze poczucie komfortu.  Zawiera wyciąg z aloesu i kwasu mlekowewgo co przydaje się także przy stanach zapalnych. Niweluje uczucie pieczenia i swędzenia przy otarciach lub tym podobnych stanach.
Nie wysusza miejsc intymnej, nie narusza także ph odczynu skóry.  
Bardzo delikatnie oczyszcza i myje miejsca intymne. Delikatnie również odświeża.

- Lactima Du Everyday żel micelarny fizjologiczny
To także żel do stosowania na co dzień, choć bardziej dla aktywnych kobiet, które potrzebują długotrwałego odświeżenie i skutecznej pielęgnacji.
Żel również jest przeźroczysty jak poprzedni. Ma lepszą konsystencję, już bardziej żelową i delikatnie się pieni. Ma subtelny słodko- owocowy zapach. Z nutami świeżości i rześkości.
Zdecydowanie ten żel przypadł mi najbardziej do gustu. Od razu spodobała mi się konsystencja oraz delikatny zapach. 
Nie wiem dokładanie na czym polega formuła micelarna. Ale jak dla mnie jest właściwa. Żel lepiej sprawdza się od poprzednika, gdyż wyraźnie odczuwam lepsze oczyszczenie i zupełny komfort. W dodatku dłużej czuję odświeżenie i oczyszczenie. 
Zdecydowanie zapewnia ochronę przed podrażnieniami i stanami zapalnymi a także opiekę przeciwgrzybiczną. 
Niewątpliwie pomaga załagodzić i zahamować infekcje, którym nie pomaga nawracać. Z mojego doświadczenia wynika, że najlepiej z tych trzech. 
Jest także doskonałym kompanem w czasie okresu.
 
- Lactima Duo forte+, Terapeutyczny płyn
Tutaj mamy do czynienia z płynem o kremowej, białej konsystencji, która ledwo się pieni. Zapach jest delikatny, bardzo subtelny, prawie nie wyczuwalny. Mimo to łagodny i nie podrażni nas w żaden sposób. 
Duo Forte pomaga zredukować stany zapalne i zaczerwienienia. Posiada prebiotyk, który uniemożliwia stan zapalny. Wspomaga i nie narusza bariery ochronnej ph. 
Dobrze myje i oczyszcza, nie wysuszając i nie powodując swędzeń. 

Każdy płyn ma pojemność 300ml/13zł. Nadaje się do codziennego użytku i ma rekomendację ginekologów. Bez względu czy mam mocniejsze czy mniejsze problemy potrafią sobie z nimi poradzić.

Komentarze

  1. Ja najczesciej siegam po produkty tolpa. Są dla mnie najlepsze. Czasem.mam skok w bok jak mbie cos mocno zaciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Lirene się postarało:) Wybrałabym chyba ten micelarny żel;) Zapamiętam go sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten niebieski, bardzo przyjemny żel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych żeli i jak na razie nie mam ochoty poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zainteresował żel Lactima Du Everyday, coś czuję, że niebawem i ja poznam jego właściwości pielęgnacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ostatni właśnie teraz używam. Świetne te żele są i na dniach też będę je recenzować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ten różowy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tych żeli :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze płynów z Lirene, będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, uwielbiam te produkty lirene, ja mam ten zielony i ciesze sie z ich użytkowania. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze płynów do higieny intymnej z Lirene, najbardziej ciekawi mnie ten żel micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapamiętam aby zwrócić uwagę na formułę micelarną oraz Lactima Duo forte . jeszcze nie miałam tych żeli.od dawna stosuję tylko lactacyd ale czas na odmianę

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię produkty Lirene czy to do makijażu czy kosmetyki do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz spotykam się z micelarnym żelem do higieny intymnej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedys żel z lirene i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam firmę Lirene, ale ich żeli do higieny intymnej jeszcze nie testowałam. Wierna jestem Ziaji, ale może czas spróbować czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam żadnego, stosuje facelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo cenię Lirene, muszę sięgnąć po jeden z tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wersja niebieska mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  20. To dla mnie najlepszy byłby ten niebieski, micelarny, być może następnym razem kupię:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty