Biotaniqe, Korean Beauty - Rytuał Piękna

Coraz częściej spotykamy linie kosmetyków, które są inspirowane rytuałami piękna pochodzące z Korei Południowej. Nie jest zaskoczeniem to, że polskie firmy coraz częściej raczą nas takimi dobrodziejstwami. Bo przecież każda kobieta chce się czuć młodo i zachować piękną cerę na długo.
Dzisiaj przedstawię Wam ciekawe kosmetyki z takowej linii Biotaniqe – Korean Beauty.
Spójrzcie jakie maja piękne urocze, kobiece opakowania. Są także inspirowane koreańską kulturą.

Przeciwzmarszczkowy Krem rozświetlający, Anti-Ageing Radiance Cream
Przeciwzmarszczkowy krem totalnie mnie zaskoczył. Spodziewałam się zwykłego kremu. Jednak świetnie wypada nawet teraz zimą. Jego konsystencja jest bardzo treściwa na skórze. Bo sam krem jest lekki, jakby żelowy (a dokładnie hydrożelowy), świetnie się wchłania i to szybko. Do matu. Skóra się nie świeci. A na niej zostaje przyjemna aksamitna powłoka, która tylko otula skórę.
Krem bajecznie pachnie. Jest to słodki, kwiatowy zapach. Przypominający nuty lotosu. Bardzo intensywny, perfumowany. Nie trąca tandetą o nie! To prawdziwy luksus. W dodatku jest to świeży zapach, który kojarzy się chociażby z wiosną. Bardzo miłe i upragnione doznanie.

Krem rozświetlający cudownie dogłębnie nawilża skórę i odżywia ją, przynosi ulgę suchej skórze. I złagodzenie, gdy jest mocno sucha. Przywraca na długo stan nawilżenia. Skóra od razu inaczej się zachowuje. Jest bardziej elastyczna, cudownie i aksamitnie miękka, bardzo gładka. W dodatku lekko rozświetlona, pełna energii, zdrowego wyglądu.

Odmładzająca esencja nawilżająca,
Opakowanie z pompką. Uwielbiam takie. Higieniczne i praktyczne.
Konsystencja biała w opakowaniu, na skórze lekko metaliczna, w odcieniu jasnego pastelowego różu, ledwo widoczna. Również błyskawicznie się wchłania do matu, na skórze nie zostaje żadna tłusta warstwa. Pachnie jak krem wyżej. Bajecznie.
Odmładzająca esencja cudownie nawilża, odżywia skórę. Pomaga przywrócić dawny blask, rozpromienienie, a także elastyczność i sprężystość skóry. Podobnie jak krem wyżej zrobiła na mnie ogromne wrażenie.

Serum liftingujące.
To płynna wersja serum, również o lekkiej konsystencji, która tak samo jak poprzednicy szybko wchłania się w skórę, nie zostawiając tłustej warstwy. Pachnie jak cała seria. Słodko i kwiatowo.
Serum liftingujące bardzo dobrze i przede wszystkim silnie działa na skórę. Dobrze nawilża, mocno wygładza, ujędrnia i rozświetla skórę. Skóra dobrze wygląda, jest wdzięczna za troskę o nią w postaci świetnego nawilżenia i ujędrnienia.

Ujędrniająca Maska na Tkaninie,
Maskę dostajemy na tkaninie, mocno nasączona, ociekająca. Dopasowuje się do twarzy. Skóra idealnie wsiąka, wpija nadmiar jej. Maska pachnie znacznie inaczej niż kosmetyki z serii. Jest to bardziej uspokajający zapach, dający relaks i ukojenie.
Maska na tkaninie przynosi cudowną ulgę skórze suchej. Przewspaniale nawilża, dogłębnie. Świetnie wygładza, a także napina skórę i daje poczucie małego liftingu. Skóra momentalnie jest miękka i gładka, elastyczna i ujędrniona. Świetny relaks po całym dniu, a także przyjemny komfort jej noszenia i sama przyjemność z efektów.
Aktywnie nawilżająca Maska na Tkaninie
Ta maska również jest dobrze nasączona składnikami aktywnymi, dopasowuje się do twarzy. Skóra wpija jej nadmiar, a później cieszy się z efektów. A są ono świetnie. Przede wszystkim mocne, dogłębne nawilżenie. Ogólnie maski Biotaniqe są jedne z lepszych, które dają pożądany efekt nawilżenia na skórze. Skóra emanuje świeżością, cudownym miękkim i gładkim efektem.
Jest odżywiona i zregenerowana i nawilżona na długo. Maska przynosi skórze elastyczność i ładne rozświetlenie. W dodatku zapach maski totalnie mnie rozluźnia, pozwala się uspokoić i pozwala cieszyć się z chwili spędzonej jak w spa.
Seria Korean Beauty zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Jestem nimi zachwycona, a raczej efektami, które dostarczyły mojej skórze. To sama przyjemność je stosować i cieszyć się z tak bogatej pielęgnacji skóry.

Dla mnie to codzienność, przyjemna rutyna, aby dbać o swoją skórę. Po kąpieli, czy też rano muszę nałożyć kremy. Po prostu skóra tego wymaga i żeby zachować jej w miarę młody wygląd. Dopieszczam ją. A Biotaniqe zdecydowanie mi to ułatwia. Dzięki nim mam odpowiednie wsparcie w pielęgnacji mojej skóry. Lubię takie efekty jakie one mi dają. A są jak sami widzicie zachwycające.

Kosmetyki Biotaniqe są dobrze dostępne. Dostaniecie je w Rossmann.

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko prezentujesz tak pięknie, że od razu mam ochotę kupić, ta nowa, koreańska linia biotaniqe zainteresowała mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam do tej pory tylko jeden kosmetyk tej marki, ale mam wielka ochote na wiecej, ten krem prezentuje sie idealnie dla mojej skory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa maski w płachcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam tej serii jeszcze, ale jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam niebieski krem z tej firmy i byłam z niego bardzo zadowolona. Idealnie sprawdzał się pod makijażem :) Bardzo ładne zdjęcie, to pierwsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. tej serii nie miałam okazji poznać, jednak znam wiele kosmetyków tej marki i chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne opakowania ma ta seria i już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. polubiłam się z tymi kosmetykami. a moja mama zakosiła mi ostatnio krem ze śluzem ślimaka od nich :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają bardzo zachęcająco. Piękne zdjęcia. Jak zawsze zresztą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam że chętnie wypróbowałabym te produkty, zwłaszcza maseczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie te kosmetyki na pewno spodobałyby się mojej mamie. Bogaty skład i skuteczność sprawiają, że kosmetyki podbijają serca wielu kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jest ta seria. Najbardziej zainteresował mnie krem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne zdjecia! Firme znam i spisala sie fajnie

    OdpowiedzUsuń
  15. prezentują się cudownie :) mam ochotę szczególnie na krem/ żelokrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kosmetyki wyglądają na bardzo ekskluzywne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Markę Biotaniqe dopiero poznaję :) Może kupię coś nowego przy okazji wizyty w drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo słyszałam o tej marce,podobno super <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne opanowania . Z tej marki nie mialam nic jednak mysle ze sięgnę niedługo

    OdpowiedzUsuń
  20. Markę Botaniqe poznaję małymi kroczkami, bardzo mnie ciekawi cała ta seria, widzę że co jeden produkt to lepszy :) Serum liftingujące i maseczki lądują na mojej kosmetycznej wishliście : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki tej marki ciekawią mnie już od dłuższego czasu, a ich szata graficzna wręcz zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  22. To serum mnie zaciekawiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy jest gdzieś opisany wiek ? Dla jakiej cery są produkty tej serii?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty