Foto mix 12/2018

Witajcie kochani w Nowym 2019 Roku! Mam nadzieję, że dobrze go zaczęliście. Pomijając wszelkie niedogodności ze strony rzeczy martwych to i u mnie wszystko w porządku. 
Pierwszy post w tym roku dedykuję wspomnieniom z grudnia, czyli co miesięczny foto mix instagramowy. Dziękuję za tamten rok i życzę sobie i Wam dużo pomysłów, realizacji, szczęścia i zdrowia na ten! Szczęśliwego Nowego 2019 Roku!
Było mnóstwo magicznych chwil, ale także i w ostatnim miesiącu sporo zmartwień i kłopotów. Oby ten rok był dla mnie łaskawszy.
P.s Właśnie mój komputer wyzionął ducha. I niestety nie mogło się dobrze zacząć;/ 

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam na instagram.com/zakreconyswiatwery

Komentarze

  1. ach, musze nadrobić moje instagramowe zaległosci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle piękne zdjęcia. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Oby udało Ci się spełnić wszystkie plany i zamierzenia. I żeby sprzęty już nie odmawiały posłuszeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne podsumowanie. Twojego Instagrama obserwuje już od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne,, klimatyczne i zimowe ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Oby wszystkie plany udało się spełnić! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego naj w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu widać że to był grudzień :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podsumowanie, zdjęcia jak zawsze prześliczne i spójne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, świąteczne zdjęcia. Klimat świąt uchwycony w niesamowity sposób.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te wszystkie zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grudzień widzę był piękny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia jak zwykle robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne masz zdjęcia i tworzą taki spójny profil.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia jak zawsze u ciebie można znaleźć wiele inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  15. jak kolorowo u ciebie w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty