Physicians Formula, The Healthy lip, Velvet Finish, Pomadka matowa w płynie

Uwielbiam matowe pomadki i przez ostatni rok, a może nawet i więcej tylko takie noszę. Plus wiadomo pomadki ochronne. Błyszczyki dla mnie dawno poszły do lamusa. Zwyczajnie ich nie potrzebuję. W ostatnim czasie poznałam ciekawą pomadkę matową w płynie o pięknym odcieniu Dose of Rose.
Dostajemy ją w pięknym szklanym opakowaniu, z odbiciem. Zakrętka pełni funkcję lustra. Świetny pomysł! Z długim i miękkim oraz skośnym aplikatorem, który łatwo nakłada pomadkę. Trochę mnie łaskocze w usta ten aplikator. Myślałam, że to takie pierwsze dziwne uczucie, jednak przy każdej aplikacji się pojawia.
Konsystencja płynna, gęsta i kremowa.

Odcień to Dose of Rose. Cudowny zgaszony, średni brudny róż. Bardzo ładnie i elegancko się prezentuje na ustach. Niby taki dzienny nudziak, a i wieczorowo robi robotę.
Pomadka ślicznie pachnie. Przyjemne zaskoczenie.
Pomadka w płynie zostawia wykończenie matowe o konsystencji jedwabisto-satynowej. Dobre rozwiązanie, dzięki temu moje usta nie są wysuszone, a cały czas matowe.
Pomadka jest idealnie napigmentowana, już pierwsza warstwa idealnie kryje usta i nie trzeba nanosić poprawek. Kolor jest trwały, nie schodzi szybko. Podczas jedzenia czy picia nawet utrzymuje się na ustach, trzeba tylko uważać przy tłustych posiłkach, gdyż wtedy usuwa pomadkę z ust. U mnie wystąpiło to przy rosole. W przypadku braku posiłku zostaje długo na ustach.
Jestem bardzo zadowolona płynnej pomadki. Przede wszystkim przemówił do mnie piękny kolor i wykończenie matowe z efektem satynowej konsystencji. Moje usta nie są wysuszone i ładnie wyglądają. Na plus zasługuje oczywiście świetne opakowanie + lustrzane odbicie no i wiadomo  krycie oraz trwałość.

Płynną pomadkę można dostać tylko w drogeriach Hebe

Komentarze

  1. Piekna pomadka i niesamowicie twarzowa, pieknie wygladasz kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor zdecydowanie w Moim guście, a i Tobie kochana super pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tej marki znam jedynie bronzer i jestem w nim zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek. Tobie dobrze w takich.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest piękna! bardzo podoba mi się ten kolor, uwielbiam płynne matowe pomadki, łatwo się je nakłada

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne ma opakowanie, no i śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny kolor ma ta pomadka! Bardzo podoba mi się jak wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, lubię takie nosić do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladny kolorek :) w sam raz na codzien

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor pomadki kupił mnie w całości! Piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka wygląda na prawdę pięknie i pomimo że to nie mój kolor chętnie bym ją przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, odmładzający kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor, ślicznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty