Aktywny węgiel w szamponie i pomadce do ust

Aktywny węgiel opanował cały rynek kosmetyczny już w każdej dziedzinie. I nawet się z tego cieszę, bo jednak polubiłam go od samego początku. W ostatnim czasie nawet i w Rossmann w markach rodzimych można odnaleźć kosmetyki z tym składnikiem. A mianowicie Alterra, szampon do włosów i Isana, pomadkę do ust. Zobaczcie jak się u mnie sprawdziły. Bo nie muszę ukrywać, że się jednak sprawdziły. Nie tylko mają fajne schludne i minimalistyczne opakowania, ale także i dobre składy. A w dodatku są na każdą kieszeń, bo nie kosztują dużo, jak za bio.
Alterra, Szampon oczyszczający Węgiel aktywny i melisa Bio.
Posiada czarną rzadką konsystencję, która dobrze się pieni i na włosach wytarza biała pianę. Nie bawi włosów czarno. Tego się nie obawiajcie.
Pachnie bardzo przyjemnie, świeżo i rześko. Dziwne, że mam skojarzenia z pastą do zębów. Zapewne to zasługa melisy. Nawet podoba mi się ten zapach.

Oczyszczający szampon z aktywnym węglem to prawdziwy tytan w oczyszczaniu włosów z nadmiaru sebum jak i zanieczyszczeń. A także idealnie wypłukuje farbę z włosów. Jednak jest on na tyle delikatny dla nich, że nie podrażnia. Oczyszczenie jest na tyle skuteczne, że głowa nie swędzi, ma się świadomość doskonałego oczyszczenia. Włosy lekko potrzebują nawilżenia. Lecz z uwagi na to, że używam dużo różnych masek nie odczuwam tego tak bardzo. Jeśli zastosuję wcześniej maskę przed myciem włosów to nie muszę specjalnie nawilżać ich. Jednak gdy stosuję sam szampon, a dopiero później maskę lub odżywkę. Wtedy tak jak najbardziej potrzebuje zmiękczenia włosów, takiego lekkiego dociążenia, bez obciążenia.
Włosy są świeże przez kolejny dzień, głowa mnie nie swędzi i nie domaga się ich ponownego mycia. Polecane jest to włosów szybko przetłuszczających się. Nie posiadam takiego rodzaju włosów, a mimo to z uwagi na aktywny węgiel skusiła się na testowanie i cieszę się, że mi tak pasuje. Włosy są świeże, elastyczne, pełne blasku, lekkie i czyste.

Isana Young, Pomadka do ust z aktywnym węglem
Tradycyjna forma pomadki jednak nie w tradycyjnym kolorze jakie do tej pory miałam. Jest czarna, a raczej w takim grafitowym, mocno szarym odcieniu. Na szczęście nie barwi ust. Posiada delikatny słodki zapach.
Fajnie natłuszcza usta, chroni je przed czynnikami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Usta są cudownie nawilżone, ale nie ociekają tłusta warstwą. Warstwa jest na tyle delikatna i długo utrzymująca się, aby zapewnić ustom komfort i taki też daje. Przynosi również ogromna ulgę. Mimo, iż posiadam wiele ochronnych pomadek to czasem zapominam zabrać ze sobą jak gdzieś szybko wybiegnę z domu i kłopot gotowy. Usta momentalnie wysuszone. Więc dobrze sobie radzi z przywróceniem nawilżenia ustom i przynoszenia ukojenia.
Aktywny węgiel ma za zadanie oczyszczać skórę. Jednak nie mam pojęcia jak się to ma do pomadki. Możliwe, że to nie tylko ochrona przed wysuszeniem, ale także i smogiem, który osadza się na ustach.
Pomadka to koszt ok.4,99zł/4,8g

Lubicie aktywny węgiel w kosmetykach?

Komentarze

  1. Lubię węgiel aktywny w kosmetykach. Jeśli chodzi o ten szampon to mam go w zapasach i mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję maskę i krem do twarzy z węglem aktywnym, ale pomadki to nie widziałam jeszcze takiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo ze nie przepadam za marka Alterra, to ten szampon bardzo mnie intryguje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Węgiel w szamponie to coś zdecydowanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy szybko się przetłuszczają, więc coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie się zastanawiałam czy ten szampon będzie podrażniał skórę głowy, chyba się na niego skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa czy moje włosy by się z nim polubiły

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile węgiel w szamponie nie był może dla mnie wielkim zaskoczeniem, tak już w pomadce jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon i pomadka z węglem? Mam ogromne zaległości jeśli chodzi o asortyment Isany.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam jedną raczej negatywną recenzje tego szamponu, ale widzę, że Tobie się sprawdził. Chyba jednak sama też go wypróbuję :) większość szamponów Alterra mi się sprawdziła..

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię kosmetyki a aktywnym węglem, ma on szerokie zastosowanie, tej serii jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz sie spotykam aby aktywny wegiel był w pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Węgiel aktywny w kosmetykach bardzo lubię. Z chęcią sięgnę po te nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś odżywkę z tej marki i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam pojęcia, że Ross ma tyle fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o pomadce z węglem :D Jak skończę zapasy to sobie ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadka mnie nie kusi, ale szampon owszem :) Na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wrażenie że aktywny węgiel jest modny ostatnio jako składnik kosmetyków. Fajnie że ta pomadka przynosi Ci ulgę.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja osobiście nie miałam jeszcze kosmetyków z aktywnym węglem, ale mężowi zamówiłam żel ;) na tę pomadkę mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo dobrego czytam o tej marce ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie tak. Szczególnie w pastach i maseczkach..

    OdpowiedzUsuń
  22. W pomadce jeszcze nie miałam węgla aktywnego. Muszę ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty