Delia, Codzienna pielęgnacja twarzy z Dermo System

Aby utrzymać skórę w dobrej kondycji warto wybrać odpowiedni dla swojej skóry system pielęgnacyjny. Delia proponuje ciekawa serię Dermo system, którą mogą używać kobiety w różnym wieku. Kosmetyki zapewniają przyjemne uczucie, zbilansowaną ilość składników aktywnych. A wszystko oparte na koncepcji SOS ( Save your skin), która dba właśnie o komfort skóry.
Sama przetestowałam trzy produkty, reszta poleciała do teściowej. I obie jesteśmy zadowolone.
Nawilżająco- wygładzający krem pod oczy.
Krem dostajemy w tubce z małym aplikatorem, który wydobywa wystarczającą ilość. Zaskoczył mnie totalnie swoją lekką konsystencją, która szybko się wchłania, nie zostawia żadnej warstwy, nie klei się. Nie podrażnia też oczu. Bo wiele razy przez inne kremy łzawiły mi, więc to dobra wiadomość, iż jest delikatny dla oczu.
Bardzo dobrze nawilża, wygładza okolice oczu, poprawia elastyczność, ale także i napina. Bardzo mi przypadł go gustu. Lubie uczucie gładkości i nawilżenie jakie daje. To sama przyjemność i komfort.
Krem dla cery dojrzałej i wrażliwej. Można stosować na dzień i na noc.

Normalizujący krem wygładzający
Bardzo dobry krem do cery mieszanej i tłustej. Lubię jego gęstość, ale i jednocześnie lekkość. Szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy, na skórze pozostaje mat. Delikatnie pachnie, subtelnie, bez nachalności.
Krem świetnie wygładza skórę, sprawia, że się nie świeci (choć nie mam z tym żadnego problemu, to jednak zdarzają się kremy, które lubią to nasilać). Skóra jest nawilżona, przyjemnie odświeżona. Fajny efekt, przyjemne uczucie. Z chęcią się używa.
Krem nie obciąża skóry.
Do stosowania w ciągu dnia jak i na noc.

Hipoalergiczny krem nawilżający,
Fajna lekka konsystencja, również szybko się wchłania, skóra staje się aksamitnie miękka. Cudownie pachnie. Są to kwiatowe nuty zapachowe, kojarzy się z wiosną, lekkością. Piękne.
Krem nawilżający idealnie nawilża skórę, przywraca odpowiednie nawilżenie. Zdecydowanie redukuje uczucie napięcia skóry, które często towarzyszy przy suchości. Zapewnia długotrwałe nawilżenie. Jest przy tym delikatny i nie podrażnia wrażliwej skóry.
Skóra jest świetnie nawilżona, odżywiona, pełna blasku, ładnego wyglądu. Czuje się komfortowo i bezpiecznie przed wysuszeniem. Mam wrażenie, że mogę go stosować o każdej porze roku.

Tłusty krem przeciwzmarszczkowy
Nawet przy tłustym kremie konsystencja jest cudownie lekka i łatwa do nałożenia. Te kremy to w ogóle maja przyjemną formułę jakby żelowej konsystencji. Co jest naprawdę wygodne i przyjemne dla skóry. Szybko się wchłania i nie zostawia na skórze tłustej, ani lepkiej warstwy. To naprawdę zaskakuje.
Pachnie przyjemnie, choć bardziej kojarzy się z kremami dla kobiet dojrzałych w takich właśnie kremach przeciwzmarszczkowych.
Daje mocne poczucie napiętej skóry, uelastycznia ją, zmniejsza suchość skóry. Daje długie poczucie komfortu.
Bardzo dobrze nawilża, odżywia i wygładza.

Półtłusty krem przeciwzmarszczkowy
Ten krem różni się od wszystkich z serii. Jest bardziej kremowy, zbity, mocno treściwy. Posiada konsystencję w kremowej tonacji. Wchłania się chwile dłużej, nie zostawia na skórze żadnej tłustej warstwy. Bardziej aksamitne wykończenie. Delikatnie pachnie.
Daje mocne efekty nawilżenia, wygładzenia. Przynosi ukojenie suchej skórze, działa natychmiastowo. Przywracając jej tym komfort. Skóra jest świetnie odżywiona, elastyczna. Bardzo dobrze zabezpieczona przed czynnikami zewnętrznymi.
Krem do cery dojrzałej i wrażliwej, do stosowania na dzień i na noc.
Dermo System to odpowiednia pielęgnacja dla osób, których skóra potrzebuje doskonałego nawilżenia. Staje się odżywiona, elastyczna. Przyjemna w dotyku miękka i gładka.
Przy tym kosmetyki z serii nie podrażniają skóry, są delikatne dla niej. To idealny wybór, aby zregenerować skórę i przywrócić jej dawny blask i zdrowy wygląd. Sama przyjemność stosowania tak bogatych składników o lekkiej konsystencji. Myślę, że nie jedna z Was się skusi.

Komentarze

  1. Lubie ich krem matujacy i podnoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może kiedyś sama sięgnę po tą serię, aktualnie ma zaplanowaną pielęgnację . ale płyn dwufazowy i micelarny może kupię niebawem

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie sięgnęłabym po dwufazówkę i płyn micelarny by sprawdzić jak mi się będą spisywały. Z Dwufazówkami mam tak, że strasznie drażni mnie ta tłustość, którą zostawiają na skórze więc ciężko jest mi znaleźć taką która będzie mi w 100% odpowiadała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne produkty Delii, które będę musiała wypróbować. Zainteresował mnie zwłaszcza krem hipoalergiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna paczka. Jest teraz w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  6. krem nawilżający i wygładzający - one najbardziej mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że stosowanie całej serii produktów daje lepsze efekty bo kosmetyki uzupełniają się wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajny, ciekawy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo dobrego słyszałam o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej serii akurat nie znam, ale lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Toniki, mleczka i płyny z tej serii nie koniecznie się u mnie sprawdziły, więc pewnie po kremy nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno ja, jak i mama jesteśmy zadowolone z zestawu :) podzieliłyśmy i każda wybrała tu coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dużo masz tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie się ta seria prezentuje u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała linia bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie zapowiada się ta seria chętnie bym coś z niej wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty