Vasco Nails, Hybrydy z kolekcji Vasco Wonderland by Katarzyna Wolny

Hybrydy tak zawładnęły moimi paznokciami, że nie patrzę już na zwykłe, tradycyjne lakiery od trzech lat. Wprawdzie znajdą się takie, które mnie kusza swoimi odcieniami, ale doświadczenie mi mówi, że nie pociągnę na tym długo. W okresie tych trzech lat poznałam kilka firm, a pod koniec 2018 roku miałam przyjemność poznać markę Vasco Nails. Zobaczcie kilka kolorów, które wybrałam na pierwszy raz. A nie będzie to na pewno ostatni. Bo sprawdzają się idealnie!
Odcienie pochodzą z kolekcji Vasco Wonderland by Katarzyna Wolny. Cudowne odcienie nude i nie tylko, które można połączyć z brokatowymi wykończeniami. W skład wchodzi 6 odcieni, u mnie zobaczycie 5.
330 Desert Flower - piękny lekko brudny róż nude
331 Apple Bossom -jasny pastelowy róż
332 Pink Lotus - róż z shimmerem
333 Dark Orchid - jasny fiolet
334 Black Garden - ciemny fiolet  shimmer, jak niebo pełne gwiazd
Hybrydy Vasco są średnio gęste, mają małe, wygodne pędzelki, które łatwo rozprowadzają  na paznokciach lakier. Ich pigmentacja jest niebywale wysoka. Wystarczy już jedna warstwa, aby dobrze pokryć płytkę paznokcia. Jednak stosuje dwie. Najpierw bazę, później 2x kolor i top. To trzymam przez 3o sekund pod lampą Led.

Paznokcie pięknie lśnią, nie tracą swojego blasku przez ponad tydzień noszenia. Ostatnio wszystkie hybrydy  noszę 10-11 dni.
Najlepsze jest to, że paznokcie zachowują na dłużej swój kształt i wygląd. Są twardsze i mniej narażone na pęknięcie czy zadarcie. Przy stosowaniu zwykłych lakierów miałam dzień lub dwa długie paznokcie i zaraz je traciłam. A tutaj wszystko jest w porządku - paznokcie całe i zdrowe.
Z usunięciem hybryd też nie ma problemu, ściągam je jak poprzednich firm. 

Jestem nimi zachwycona. Świetna jakość, idealne kolory, wytrzymałość.
Cudownie, że w domowym zaciszu można stworzyć profesjonalny manicure jak z salonu. 

Jeśli ktoś się jeszcze nie przekonał do hybryd to powinien to już zrobić.  Może to akurat Vasco będą waszymi pierwszymi hybrydami. Kto wie! A jedno wiem na pewno, że warto!

Wszystkie odcienie z kolekcji można zobaczyć i kupić w vasco-nails.com  w cenie 26,90/6ml.

Komentarze

  1. Osobiście nie znam jeszcze tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. na paznokciach te lakiery wyglądają świetnie :) jeszcze ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepieknie sie prezentuja i bardzo podobaja mi sie te kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolory, miałam już kilka Hybryd z tej firmy i byłam z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również jestem nimi zachwycona :) mam 334 i go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta kolekcja. Nie miałam jeszcze lakierów tej marki, ale pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory! Szczególnie te na drugim manicure trafiają w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te fiolety bardzo mi się podobają - ja zamówiłam sobie czerwienie bez brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie takie naturalne kolory

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty