Isana, Maseczki do twarzy Moisture, Refresh, Relax i Glow.

Choć bardzo lubię maseczki oczyszczające to w ostatnim czasie szczególnie zimą lubię dogadzać skórze w kwestii nawilżenia. Dlatego jakoś bardziej chętnie sięgam po te nawilżające. I jeśli takich też potrzebujecie to zainteresują Was ciekawe nowości z Isany, które dostępne są w Rossmann.
 Posiadam 4 maseczki z tej serii.
-Maseczka do twarzy z wodą różaną Relax.
Połączenie kwasu hialuronowego, aloesu i wody różanej. Plus masło Cupuacu i olej z avocado.
zapewnia skórze intensywne i długotrwałe nawilżenie. Gwarantuje odprężenie i regenerację.
-Maseczka do twarzy z olejkiem arganowym Glow.
Połączenie kwasu hialuronowego, aloesu i oleju arganowego. Plus masło Cupuacu i olej z avocado.
zapewnia promienny wygląd i świeży blask.
-Maseczka do twarzy z ekstraktem z kaktusa Moisture
połączenie ekstraktu z kaktusa, kwasu hialuronowego i aloesu oraz masło Cupuacu i olej z avocado.
Nadaje skórze odświeżony wygląd, zmniejsza napięcie, poprawia elastyczność skóry.
-Maseczka do twarzy z ekstraktem z mięty Refresh
Połączenie kwasu hialuronowego, aloesu i ekstraktu z mięty oraz masło Cupuacu i olej z avocado.
nadaje ożywiony i promienny wygląd skórze.
Maseczki w formie chusty, na włókninie. Są bardzo dobrze nasączone składnikami aktywnymi. Nie ociekają mocno. Skóra sucha momentalnie wchłania ich nadmiar. Każda przyjemnie pachnie. Jest to delikatny, subtelny zapach, wręcz neutralny i nienachalny. Każda przypomina dany składnik, ekstrakt.
Wszystkie świetnie nawilżają, ale dodatkowo zawierają ekstrakt z danego składnika i w pewien sposób uzupełniają pielęgnację. Nadają się do każdego rodzaju cery.
Skóra jest cudownie nawilżona, odżywiona i w pewien sposób zregenerowana. W dotyku bardzo miękka, gładka. Elastyczna. Skóra w końcu jest odprężona dzięki maseczce relax, promienna dzięki glow, intensywnie nawilżona dzięki moisture i pełna świeżości dzięki refresh. Każda wnosi wiele w pielęgnacji skóry. Poprawia jej wygląd, odświeża i sprawia, że skóra odżywa. Lubię takie uzupełnienie w pielęgnacji. Tym bardziej, że w niskiej cenie dostajemy solidny produkt, który nie podrażnił, ani nie uczulił mojej skóry.

Jak wspomniałam wyżej maseczki można dostać w Rossmann, w cenie 3,99zł/szt.

Komentarze

  1. uwielbiam maseczki w formie chusty/ płachty :) ja z kolei częściej sięgam właśnie po te nawilżające niż oczyszczające

    OdpowiedzUsuń
  2. Obowiązkowo muszę je sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maseczki w płachcie ale tych jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że Isana wypuściła maseczki w płachcie. Takie lubię najbardziej, bo uważam, że są najwygodniejsze w stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupuje czasem maseczki z Isany,mimo że nie mają super składu w działaniu za tę cene są super ! Nie wiedziałam o tych nowościach :D zachęciłaś mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maski w plachcie, fajnie ze coraz wiecej firm je robi i dodatkowo te maja przystepna cene i fajne dzialanie, nie wykluczam ze sie na ktoras skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o nie wiedziałam, że Isana ma takie maseczki :) chętnie je poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena bardzo zachęcająca, więc z miłą chęcią wypróbuję je w przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki marki Isana. Nawet nie wiedziałam, że ma maseczki w płachcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ta rozana i jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena jest bardzo kusząca! Chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tą maseczkę z wodą różaną chętnie bym poznała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że Isana ma takie maseczki :) Chętnie kupię tą z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam maseczki w płachcie, ale nie wiedziałam, że Isana również je ma.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam pojęcia że Isana ma maseczki - koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Markę uwielbiam, więc bardzo mnie ciekawią maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś mi mignęły gdzieś te maseczki, ale byłam przekonana, że to takie zwykłe są. Skoro jednak to maseczki na tkaninie to chętnie je popróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, ze mają taki szeroki wybór.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczną mają szatę graficzną te maseczki, markę lubię ale tych masek jeszcze nie testowałam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam maseczki w płachcie. I te chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tego typu maseczki, muszę chyba wybrać się na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. te maseczki wyglądają bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  23. o! ZA niecałe cztery złocisze warto zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty