L'biotica, Luksusowe maski w czepku

Domowa terapia, czy też znana jako domowe spa w domowym zaciszu stało się stałym elementem pielęgnacji kobiet. Coraz częściej wybieramy te opcje w domu, a firmy kosmetyczne nam to ułatwiają tworząc coraz to innowacyjne pomysły. Jednym z takich zabiegów jest zadbanie o włosy. Przedstawiam Wam luksusowy czepek do włosów, który dostępny jest w dwóch wersjach: regenerujący i wygładzający.
Luksusowe czepki to forma masek do włosów, które są intensywnie nasączone składnikami aktywnymi. W środku znajduje się odpowiednia ilość kremowej maski. Z tyłu opakowania jest załączona instrukcja, ale nie trzeba tutaj wyższej matematyki, wystarczy nałożyć czepek na suche i umyte włosy. Czepek jest duży jednak posiada naklejki, które ułatwiają zabezpieczenie. Po 15-20 minutach spłukujemy włosy. O gotowe!

Regenerująca maska do włosów Coconut hair Mask,
Zawiera olej kokosowy, ceramidy i olej z pestek malin.
Posiada bardzo przyjemny kokosowy zapach. To intensywna regeneracja, która doskonale wpływa na włosy dając im efekt długotrwałego i silnego nawilżenia, oraz świetnej intensywnej regeneracji. Włosy są miękkie i gładkie. Lekko pachną, jednak kokos się ulotnił. Są lśniące i wyglądają zdrowo. Oto chodziło.

Wygładzająca maska do włosów, Monoi Hair Mask
zawiera olej monoi, keratynę i olej macadamia
Posiada cudowny słodki zapach, który często spotykam przy kosmetykach z keratyną. A tutaj z dodatkiem oleju macadamia i monoi tworzą słodką, barwną nutę zapachową, aż chciałoby się spróbować. Cudownie pachnie, a włosy po niej także.
Ta maska ma za zadanie odbudować włosy. Idealnie je wygładza i zmiękcza. Stają się cudownie miękkie w dotyku i aksamitne. Przede wszystkim szybko wygładzone, lekkie, elastyczne i łatwe nie tylko do rozczesania, ale i ułożenia. Pełne nawilżenia i odbudowane. 
Cudowne uczucie jak po wyjściu z salonu kosmetycznego.

Nie powiem, że jestem zaskoczona. Produkty tej marki to dla mnie zawsze pewniaki. Idealnie działają na moje włosy. Nowe maski w czepku są świetne i warto dać im szansę na pokazanie efektów. Szczególnie mocno polubiłam się z wygładzającą wersją. Ten zapach, który przez 20minut mi towarzyszył i rezultat jaki pojawił się na włosach mocno mnie do siebie przekonał.

Pojemność każdej to 30ml. Koszt ok.20zł

Komentarze

  1. Efekty po tych maskach są genialne, jednak moim zdaniem regularna cena jest trochę za wysoka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie ciekawe sa takie maski z czekpkami, chetnie sama bym je uzyla :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo jestem ich ciekawa, pierwszy raz widzę maski w czepku, ale cena jest moim zdaniem wysoka jak na 30ml :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Maski w czepku! WOW! Ludzie to mają pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe maski, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię kosmetyki L'biotica. Te maski chcę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądają te czepkowe maski, koniecznie muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, nie przemawiają do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obawiam się, że żadna nie byłaby dla mnie. Moje włosy nie lubią oleju kokosowego i keratyny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kilka kosmetyków tej marki i bardzo je lubiłam. Tych nie używałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu wypróbować ich i się przekonać jakie mają działanie na własnych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zaskoczona, pierwszy raz czytam o maskach w czepku, może sama spróbuję bo lubię innowacyjne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedną już zużyłam i jestem zadowolona z efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O fajna sprawa :) zwlaszcza pod prysznicem

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie te maski w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dopiero jestem w trakcie testów :D Zapowiadają się superowo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z taką formą masek spotykam się po raz pierwszy Muszę je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo nich ostatnio w sieci, a mnie ciekawi jak to wygląda na głowie, czy się nie zsuwa

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o nich same dobre opinie. Muszę w końcu sama je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty