Sukienka z brokatem

Przed świętami obiecałam Wam pokazać swoją sukienkę, którą dorwałam na bonprix. Cudowna mieniąca się z dżerseju z brokatem. Sukienka  idealnie pasowała na tę uroczystość. A także na Sylwestra przez swój brokat oraz na karnawał. Zauroczyła mnie nie tylko tym, a również swoim krojem. Lubię tego typu sukienki, które bądź co bądź wyglądają na dwuczęściowy komplet typu bluzka i sukienka. Dół sukienki jest dopasowany, a góra lekko luźna. Co pozwoliło mi na święta ukryć przejedzenie. Zrobiła furorę, bo każdy pytał skąd ona jest:)

Jak widzicie zrobiła nam się piękna, bajkowa zima. Aparat przed weekendem (jak pisałam na Ig) powrócił. Bardzo szczęśliwy weekend i aż nas nosiło, aby pójść na spacer i zdjęcia. Oto i one.
Płaszcz - nn
Sukienka - bonprix.pl
Komin - kupbuty.com

Komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja, sukienka genialna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój fason, ale kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio taki kolorek mnie prześladuję zimową porą :) Lubię zamawiać na Bonprix :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka i jak zawsze super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie w niej wyglądasz kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, zimowy klimat :) Ja w tym roku raczej nie zobaczę śniegu w Uk :(

    OdpowiedzUsuń
  7. u Ciebie zawsze tyle śniegu, zawsze jest bajecznie :) piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka, ale i buty wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja stylizacja zrobiła na mnie duże wrażenie. I ta sesja w śniegu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, u Ciebie jest prawdziwa zima, super zdjęcia :)bardzo ładna sukienka i płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka, wyglądasz w niej rewelacyjnie! Super zdjęcia, pełne magii , śnieg dodaje im cudowny charakter. Widziałam podobne buty w ofercie hurtowni obuwia damskiego Sosimply.pl. Świetnie pasują do stylizacji z sukienką. U Ciebie sprawdziły się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka, zwłaszcza kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna ta sukieneczka,pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jest ta sukienka. Taki odcień w brokatowym wydaniu wygląda wspaniale :) A jaka zima u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie zamówię sobie taką sukienkę :D jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie tutaj wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna sukienka! Na bonprix można upolować sporo perełek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze cudowna stylizacja, która dodaje ci nieopartego blasku i kobiecości. Sukienka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka bardzo ładna, szczególnie kolor mi się podoba, bo krój nie do końca mój. Sceneria piękna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka i fajnie że udało się uchwycić prószący śnieg :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty