Bi-es, Damskie wody perfumowane z serii Numbers Collection

Piękny zapach kobiety to pewien rodzaj charakterystyczny, odzwierciedlający nasz nie tylko charakter, ale także i osobowość oraz poczucie humoru. Bi-es faktycznie uwodzi zapachem, bo wpadł na niesamowity pomysł, aby wykonać perfumy na zasadzie naszego kodu. Numerologiczna seria Numbers Collection perfum składa się z 5 zapachów damskich i 4 zapachów męskich. U mnie poznacie damskie.

N᠐2 - odpowiedni dla osób skromnych i wrażliwych, ceniących sobie przyjaźń i poczucie bezpieczeństwa; dla estetów kochających wszystko co piękne. Zapach ten otula frezją i delikatną aksamitką, pewności siebie dodaje pobudzający jamajski pieprz. Energetyczny i nieskrępowany.
Nuty głowy : pieprz jamajski, wanilia, paczula
Nuty serca: hibiskus, frezja, aksamitka
Nuty podstawy: drzewo sandałowe, cedr, gruszka
 Bardzo delikatne nuty, subtelne. Pełne świeżości i lekkości. Idealny na dzień. Śliczne.

N⁰3 - to najszczęśliwsza z cyfr. Zapach doskonały dla osób pozytywnie nastawionych do życia, towarzyskich i kreatywnych. Zapach energetyczny dzięki nutom piżma i lotosu, z tajemniczą aurą czarnej orchidei i pikanteryjnym zakończeniem z owocem granatu i mahoniem. To zapach szczęścia, ucieleśniający ducha ciepłej i zmysłowej kobiety.
Nuty głowy : owoc granatu, nektarynka, gruszka
Nuty serca: czarna orchidea, lotos, fiołek 
Nuty podstawy: wanilia, piżmo, mahoń
Mocny zapach, charakterystyczny dla starszych kobiet. 

N⁰6.- Zapach lekki, radosny ale też zmysłowy, w którym piżmo łączy się z ujmującym kwiecistym bukietem, doskonały dla kobiet wrażliwych, szczodrych i oddanych ideałom. 
 Najbardziej wysuwa się słodki aromat różowych kwiatów. Mocna przewaga piżma. Wcale nie taki słodki jakby się wydawało, z charakterem.
 
N᠐9 - to zapach odpowiedni dla kobiet uczuciowych i pełnych pasji. Intensywny dzięki nutom wanilii i paczuli, a zarazem delikatny bo z dodatkiem jaśminu i różowego pieprzu. To wyjątkowo pociągająca kompozycja, której zwieńczeniem są nuty owocowe.
Nuty głowy : mandarynka, różowy pieprz, pieprz jamajski
Nuty serca: jabłko, kwiat pomarańczy, frezja 
Nuty podstawy:  wanilia, kawa, paczula
Cudowne, kobiece nuty, bardzo zmysłowe. 

N᠐33 - to zapach dla mistrzowskiej liczby 33, czyli kobiet zrównoważonych, wyrozumiałych i empatycznychGłównymi nutami kompozycji są róża i wanilia. Ostrości i trwałości nadają mu piżmo, a wyjątkowości - nektar z czarnej porzeczki.
Nuty głowy : czarna porzeczka, róża, frezja
Nuty serca: wanilia, drzewo sandałowe, paczula 
Nuty podstawy: nuty pudrowe, białe piżmo
Piękne, eleganckie z klasą flakoniki, otoczone złotem wyglądają bardzo ekskluzywnie. Jak widać nawet za niską cenę można dostać coś wyrafinowanego. Pełnego zachwytu.
Zapachy kuszą swoimi nutami i każda, absolutnie każda kobieta odnajdzie tu swoje ulubione akcenty zapachowe, które nie tylko otulą, ale i zaznaczą nasz charakter, wręcz podbiją go.
Trwałość zapachu oceniam dosyć wysoko. Przez większą część dnia jest wyczuwalny, później wydaje się że zanika, ale pod wpływem ciepła ciała lubi się nasilać i ukazywać. Tak naprawdę jeśli zetknie się z ubraniem i włosami to zostaje na bardzo długo. Cały dzień, a nawet do kolejnego prania ubrań czy mycia włosów.
Mi najbardziej do gustu przypadły, No2 i No9. Jestem nimi oczarowana. Nie wiem jak liczona jest ta numerologia, bo moja według daty urodzenia to 7. Jednak takiego numeru tu nie znalazłam. Mimo to swoje nuty zapachowe wybrałam pod siebie bez problemu. Lubię, jak nic mnie nie dusi, ani nie gryzie gardła. Wtedy wiem, że to moje nuty zapachowe. A wszystkie z tej numerologicznej kolekcji na swój sposób mi pasują. 
 
Powiem Wam szczerze, że perfumy Bi-es towarzyszą mi od bardzo dawna. Tak naprawdę to zaczynałam z nimi przygodę wchodząc w świat zapachów. To one dzielenie sprawiały, że czułam się kobietą. Miłe wspomnienia. Bardzo miłe!
Perfumy nadają się idealnie na każdą okazję. Czy to na co dzień czy inne wejścia, ale także jako forma podarunku, prezentu dla ukochanej osoby. Co z tego, że ich koszt jest niski, bo w cenie ok.30-35zł/50ml/szt. Ale przynajmniej są na każdą kieszeń! I każda kobieta może sobie na nie pozwolić i poczuć się niesamowicie atrakcyjnie. Bo zapach również sprawia, że czuje się pewniejsza siebie, odważniejsza. A to niezwykle ważna sprawa.

Perfumy Bi-es można dostać w małych sklepikach z kosmetykami, nie których drogeriach, a także w sklepie sklep.bi-es.eu

Komentarze

  1. Te flakoniki opanowały blogosferę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je i jestem zakochana w No9 i 33 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te perfumy, naprawdę fajne zapachy za niską cenę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to chyba nie mogłabym zdecydować się, który zapach wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam właśnie na te zapachy. Jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzą. A jestem wybredna co do zapachu, który noszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemne zapachy. Mam je i miło mnie zaskoczyły nutami zapachowymi i trwałością - nie spodziewałam się, że tak długo będzie je czuć na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam je wszystkie ;) zgadzam się ze wszystkim co piszesz :) piękne zapachy w niskiej cenie, warto się skusić :) do tego te cudne buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tą kolekcję i przyznam że zapachy są bardz ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jakie przepiękne opakowania zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo dobrego słyszałam już o tych perfumkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie miałam okazji powąchac perfum tej marki. Jesli je gdzies spotkam koniecznie sprawdze ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytalam juz o nich i jetem bardzo ciekawa zapachow!

    OdpowiedzUsuń
  13. Buteleczka genialna. Ciekawa jestem czy zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo polubiłam no2 i no33 :) Piękne zapachy i fajna trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz teraz wybór w zapachach. Idealnie się nadadzą na walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze mają flakoniki, muszę przyjrzeć się bliżej zapachom.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają te flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podejrzewam, że znalazłabym swój ulubiony zapach spośród nich

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty