Nivea, Make-Up Care Professional, Hydra Primer, Krem-baza pod makijaż

Poczucie gładkiej i odżywionej skóry gotowej na natychmiastowe nałożenie makijażu to marzenie każdej kobiety o poranku, a w dodatku takiej której cera świeci się. Nie wszystkim jednak to wychodzi samo od siebie i potrzebują odpowiedniej bazy. Nivea połączyła krem i bazę w jedno, aby ułatwić nam kobietom życie. Zobaczcie jak baza wypadła?
Kosmetyk dostajemy w słoiczku, który zawiera 50ml żelowo-kremowgo kosmetyku o bardzo lekkiej konsystencji, która wchłania się błyskawicznie zostawiając na skórze mat.
Posiada piękny słodki i jednocześnie bardzo intensywny zapach. Jego nuty są bardzo eleganckie. Zapach bardzo mi się podoba, z czasem przyzwyczaiłam się do jego mocnej strony. Te zbyt intensywne nuty pojawiają się na samym początku po wchłonięciu są już prawie nie wyczuwalne.
Krem baza pod makijaż to produkt, który pomaga skórze w szybki sposób uzyskać gładką skórę i nie tylko. Tuż po wchłonięciu się do matu na skórze otrzymujemy cudowne uczucie miękkości, pełnej przyjemności. W dodatku kosmetyk działa nawilżająco, oraz świetnie odżywia skórę. Fajny produkt, który przedłuża trwałość makijażu, jednocześnie pielęgnując ją. Skóra jest nie tylko wygładzona i odżywiona, ale zyskuje również na wyrównaniu powierzchni.
Tak gotowa skóra czeka na nałożenie lekkiego podkładu lub BB creamu i trzyma się bez zarzutu.
Nie mam problemu ze świeceniem się skóry, jednak niektóre produkty nasilają ten stan. Nie zauważyłam, aby ten krem to robił. 

Krem-baza posiada fajne składniki jak olejek migdałowy, wyciąg z nagietka i kompleks nawilżający.  Dzięki temu szybciej odczuwamy gładką i miękką skórę.

Nie używam jej cały czas, tylko przy nakładaniu podkładu, który lubi szybko schodzić, więc z tą bazą wytrzymuje całkiem znośnie, więc do końca nie wiem jak jest z zapychaniem skóry. W tej chwili tego nie robi. 

Krem-bazę można dostać w Rossmann, w cenie ok. 19,99zł/50ml (a do 18 stycznia w promocji nawet za 15,99zł)

Komentarze

  1. O musze ja poszukac u siebie i tez mam ochote ja przetestowac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa baza/krem lubię takie produkty 2w1 może się fajnie sprawdzić pod makijaż :)poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam się z tym produktem! Używam go pod makijaż, jak gdzieś wychodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam wcześniej tego produktu. Brzmi zachęcająco. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Nie widziałam tego kremu. Muszę zobaczyć czy w Belgii tez jest dostępny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, ale mnie już nie korci marka Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam bardzo dużo dobrego o tym produkcie. Moja przyjaciółka mi bardzo go polecała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować jak zużyte obecne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę,że to krem dla mojego chłopaka- jest czarny, tzn ma odpowiednie opakowanie i nie powoduje nadmiernego świecenia się. muszę go mu kupić

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tym kremie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kremik, moj facet niestety nie przepada za kremami ale powoli z tym walcze

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że mają taki produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę ten krem, na codzień używam bazy ze smashboxa ale może być ciekawą alternatywą

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem jest naprawdę bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt. Nigdzie go jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty