Deborah Milano, 24 ore Extra Cover, Podkład i korektor 2in1

Dawno nie było opinii żadnego podkładu, a to dlatego, że uwielbiam BB creamy skin79 i nie ruszam się bez nich z domu. Dlatego nie szukam już ideału, bo one mi go dostarczają. Ale że pojawiła się ciekawa nowość, która do mnie dotarła to wypróbowałam. Jednak nie jest dla wszystkich cer.
Kosmetyk do makijażu 2w1 czyli korektor i podkład w jednym ostajemy w eleganckiej szklanej buteleczce w formie takiej gąbeczki na końcu. Nie zbyt to higieniczne, ale cóż. Łatwo się nakłada. Jednak aplikator zbyt mało nabiera podkładu.
Posiadam odcień 02 neutralny. Jest bardzo ciemny, odcina mi się od reszty. Tworzy wręcz maskę i ciemnieje.
Posiada niby płynną konsystencję. Jednak jest ona gęsta i trzeba dobrze rozetrzeć i wklepać.
Delikatnie pachnie. Zapach jest neutralny i po chwili znika.

Bardzo lubię podkłady z korektorem, produkt 2w1. Uważam, że jest to bardzo wygodne.
24 ore Extra cover ma za zadanie silnie kryć. Jednak jest to średnie krycie. Niestety przy mojej cerze suchej ku mieszanej nie sprawdził się dobrze. Zdecydowanie dziwnie wygląda na twarzy. Wszystkie niedoskonałości cery jak pory, zmarszczki podkreśla i wyglądam w nim staro. Ojej. Naprawdę.
Wykończenie ma matowe. Ten mat jest świetny. Skóra się nie błyszczy. Uzyskujemy mocny mat. Jednak coś się z nią dzieje niedobrego. Skóra z nim wygląda jak papier ścierny. Brzydki efekt uzyskałam. Nie podoba mi się. Dobrze, że testowałam w domu. Źle się czułam. Zresztą jest też ciężki na twarzy co mi się nie podobało.

Producent zapewnia nas, że nadaje się do każdej cery jednak przy suchej całkowicie odpada. Staje się mega suchy i tępy. Dziewczyny przy cerze tłustej najbardziej go chwalą. Zupełnie nie dla mnie i dla tego typu wysuszonych, suchych cer.

Podkład kosztuje ok.59,99/30ml w Rossmann

Komentarze

  1. Ja mam cerę mieszaną w kierunku tłustej, więc może u mnie by się spisał. Nie lubię jednak zbyt cięzkiego podkładu z efektem maski, a obawiam się, że on taki by był.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam kremy bb skin 79, od lat ich używam, ten podkład u mnie by się nie sprawdził bo mam skórę , która bardzo łatwo się przesusza . nie lubię ciężkich

    OdpowiedzUsuń
  3. oj to u mnie też by odpadł, bo moja skóra jest przesuszona

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jego ciekawa i jak zmniejsze zapasy to po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki, a nawet kusząco się zapowiada!
    www.loveanea.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja cera wlasnie przechodzi w faze sucha wiec nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kosmetyki tej marki i sa calkiem fajne w wiekszosci sie sprawdzily

    OdpowiedzUsuń
  8. oj to również zdecydowanie nie dla mnie, ja szukam zawsze nawilżających :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten podkład jest fajny - bardzo się z nim polubiłam - mam mieszaną cerę i sprawdza się super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam i bardzo lubię. Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam cerę tłusta wiec dla mnie jest on w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim pędzelku to myślę, że jako korektor może być ok, ale jak podkład to średnio to widzę i jeszcze dość wysoka cena.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem jak sprawdziłby się on u mnie, bo odcień wydaję się idealny na moją bladą twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam suchą cerę wiec nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. WYgląda całkiem ciekawie i nawet kolor wydaje się być ok.

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę,że u mnie by się nie sprawdził, przy mojej suchej skórze ciężko jest znaleźć odpowiedni podkład.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam cerę normalną, ale zdarzają się też przesuszenia, więc ten podkład chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej marki mam swój ukochany błyszczyk (choć błyszczyków nie lubię ogólnie)! Chętnie poznałabym też inne produkty, ale może nie ten, bo ja właśnie mam suchą skórę :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam cerę mieszaną, więc jestem ciekawa jakby się sprawdził w moim przypadku, może lepiej? Ale w sumie nie kusi mnie, też ze względu na ten aplikator w formie gąbeczki, ciekawe rozwiązanie, ale nie na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa jakby sprawdził się na mojej dość wymagającej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma bardzo ciekawy aplikator, jak korektor :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty