DIY - różane mydełka


Witajcie kochani 
Wiem, że wyczekujecie postów, DIY, bo ostatnio dostaje takie pytania, kiedy kolejne pomysły. A na blogu pokazują się jak na lekarstwo. Z przykrością muszę stwierdzić, że będzie ich coraz mniej, iż idzie wiosna, a razem z nią wielkie zmiany na mojej działce budowlanej. I zamiast siedzieć na blogu, na pewno będę korzystać z tych dobroci. Słońce i świeże powietrze.  Ach już nie mogę się doczekać. Oczywiście nie opuszczę bloga, ale na takie prace domowe będzie ciężko znaleźć czas. Niektóre są czasochłonne, niektóre mniej. I dziś mam taki szybki sposób na miły gest dla najbliższych. Inspiracją stał się blog Twoje DiyZapraszam serdecznie. Powinien się Wam spodobać:) 

Zupełnie przez przypadek szukałam coś dawno temu, jeszcze w styczniu. I całkiem mi się tam spodobało. Pomysły, jakie ma blogerka na pewno ruszą wyobraźnią nie jedną z nas. Wtedy zobaczyłam jak urocze serduszka mydełka podarowała swojej babci. I żałowałam, że wcześniej nie odkryłam tej strony, bo synek mógł takie podarować swoim babciom.

Ciężko było mi znaleźć takie foremki, bo jednak wkłady do czekoladek zbyt dobrze się nie sprawdzają, są za miękkie, niestabilne. 
Postawiłam na cukierki pudrowe, które można dostać także w kształcie serca. I z nich wyszły całkiem duże serduszka.
Starłam nożem mydło, przygotowałam odpowiednią konsystencję i włożyłam do foremki.
Efekt, jaki wyszedł jest świetny. Ale chyba za krótko rozgrzałam mydło, bo nie miałam jednolitej konsystencji, gdyż jak widać mydło jest różowo-białe. A powinno być całe różowe. A dlaczego widać białe?Bo wymieszałam dwa mydła różowe i białe. Jak robić całą tą miksturę z mydła znajdziecie na blogu TwojeDiy
W końcu zdecydowałam, że zawinę serca w kolorowy papier ozdobny i owinę wstążką. 
I nawet całkiem znośnie się prezentuje. Tak przygotowane będą czekać na Dzień kobiet, które syn podaruje babci. Myślę, że będzie to przyjemna pachnąca niespodzianka od serca.
Wykorzystałam mydło różane Barwy, więc zapach musicie sobie wyobrazić, jaki jest cudowny. Spokojnie może być wykorzystywane też do szafy jako zapach, który rozprzestrzenia się po ubraniach. Ach cudnie...

I jak się Wam podoba pomysł?

Komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł.Widziałam go już na blogu TwojeDIY ale jakoś Twoje mydełka i opakowania bardziej przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) Tamte też są fajne, z tym, że malutkie, a moje jedno konkretne, choć wielkie nie jest, bo mieści się w dłoni:)

      Usuń
  2. cudowny pomysł- świetnie Ci to wyszło :) kocham wszystko co różane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo uroczo to wygląda, myślę że to świetny pomysł na drobny podarunek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, szczególnie gdy chodzi o małe dzieci. Drobny podarunek od serca ucieszy każdego rodzica lub dziadków:)

      Usuń
  4. tez kiedys chciałam tak zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ma co odkładać tylko robić:)czekam na efekty:)

      Usuń
  5. oj jak cudownie wyglądają... muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wera! Piękne wyszły i jakie duże. Super. Dziękuję za miłe słowa o blogu. Czy mogę jedno ze zdjęć opublikować w pracach czytelników u mnie z linkiem do Ciebie?

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł genialny, tak samo jak wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada bardzo fajnie, babcia na pewno bedzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wera! Zapraszam http://twojediy.blogspot.com/p/prace.html

    Buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł :) Ty to masz wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie proste a efektowne :)) /E

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy pomysł i fajny prezent:)
    ja również już nie mogę się doczekać wiosny i tych ciepłych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł bardzo mi się podoba! Mam metalową małą puszkę w kształcie serca po czekoladkach, wiec muszę sama spróbować takiej przeróbki, zobaczymy co mi z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ! świetny blog! Cudowne zdjęcia i takie ciekawe wpisy.. podziwiam.
    Byłoby miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :) zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ! świetny blog! Cudowne zdjęcia i takie ciekawe wpisy.. podziwiam.
    Byłoby miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :) zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały pomysł, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł, jak zwykłe mydełko można przemienić w oryginalny upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pomysł fajny, chociaż ja tam wolę mydła w płynie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to bardziej dekoracji niż samego mycia:P

      Usuń
  20. strasznie urocze a w sumie wydaje się na to bardzo mało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. takie własnoręcznie wykonane prezenty sa najciekawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjemny i oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny pomysł! I jak pięknie takie mydełko wygląda! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł :) muszę znaleźć jakąś dobrą foremkę i też zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł :) może kiedyś wypróbuję ;) Ślicznie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł! Zawsze chciałam coś takiego wykombinować. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł!:)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały prezent na Dzień kobiet :) Bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy pomysł! Jak będę miała czas to spróbuję. :)
    PS. Co do mydła Apart, o które pytałaś - nie wiem jaka dokładnie jest cena, myśle, że ok. 5zł. A nawet gdyby więcej - mydło jest tak wydajne, że warto "zainwestować" kilka złotówek więcej niż na zwykłe.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie mydło idzie jak woda, więc musiałabym kupować te w zapasach:)

      Usuń
  31. Świetne mydełko:)mogłabym takie dostać na dzień kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł:) Chyba najtrudniej stopić dwa mydła, żeby tworzyły harmonijną całość, ale zawsze można użyć dwóch różowych kostek;) Najważniejsze, żeby powstała w miarę jednolita masa, którą można przelać do foremki;) To opakowanie ze wstążeczką prezentuje się niezwykle profesjonalnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja to nawet nie była do przelania, tylko dosyć gęsta

      Usuń
  33. Świetny pomysł :) Może posłużyć także jako ozdobne mydło do łazienki i nie trzeba przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne mydełka, super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  35. właśnie używam tego mydła z Barwy, więc już wiem że te Twoje mydełka pięknie pachną! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny pomysł :) Babcia pewnie będzie zadowolona, Wszystkiego Naj z Okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty