DIY - Powiększenie komódki z pudełek Shiny Boxa


Witajcie Kochani
Pamiętacie jak pokazywałam Wam swoją komódkę z pudełek po ShinyBox? Jeśli nie to możecie zobaczyć ją tutaj to tak dla przypomnienia.  
Nie spoczęłam na laurach, bo dalej zbierałam skrupulatnie pudełka, aby powiększyć swoją komódkę o więcej szufladek. Spodobało mi się, że mam wszystko w jednym miejscu i pod ręką. I tak oto dzięki pomocy męża powstała 3x3 komoda, w której zamieszkały moje drobne kosmetyki. Począwszy od błyszczyków, szminek, po cienie, paletki, lakiery i inne drobne gadżety oraz bibeloty.
Dużo osób pytało mnie wtedy jak to zrobiłam. Dostałam pełno prywatnych wiadomości, żeby to opisać. Na darmo były moje tłumaczenia, więc obiecałam, że zrobię Wam fotki krok po kroku i oto są. Z lekkim opóźnieniem, ale są.
Ważne jest, aby pudełko, w którym box jest zapakowany nie został wyrzucony. Gdyż to jest istotnym elementem, do którego wkładam pudełko Shiny Box, ale bez górnej pokrywki. 
I tylko z tych dwóch części zrobiona jest komódka. Zostało mi tyle samo pustych „pokrywek” od pudełek i zastanawiam się, co by tu z nich zrobić. Może coś wymyślę. To na pewno się pochwalę:P
A teraz zobaczcie jak to dalej robić. Nie ma tutaj zbyt wymyślnych kombinacji.
Dalszym krokiem jest zaklejenie boków pudełka do środka. 
Później wywiercenie czymś ostrym lub wiertarką (tak wiertarką, gdyż ostrze szybko zrobi dziurkę, bez uszkodzenia naszej tektury). A nie ma nic bardziej brzydkiego jak poszarpane pudełko. Możecie się śmiać, i wiele tak już zrobiło. Ale wolę mieć ładnie zrobione pudełko bez skazy. 
I dodanie (to już dowolnie wg waszego gustu) jakiś dekoracyjnych gałek.
Na koniec wszystko do siebie kleimy i gotowe!

Każda szuflada otwiera się i zamyka, bez otwierania wszystkich na raz. I oto cudne komódka zdobi moją szafeczkę. A dzięki temu mam ład i porządek.
I jak się Wam podoba powiększona komódka? Prawda, że robi wrażenie

Komentarze

  1. Pomysłowe i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł i masz rację robi wrażenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda :) Ja na razie nie bawię się w pudełka, często nie wpada w mój gust...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!
    Aż się zastanawiam nad zamówieniem któregoś z BOXów

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, ale pomysł:D Brawa za inwencję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Świetna jest! Gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Ja mam pojedynczą półeczkę ale nie ma mowy o pomieszczeniu większości kosmetyków. Czekam na kolejne pudełeczka i też planuję powiększyć regał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł! wreszcie wszystko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta komódka. Nie mogę się na nią napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna :D

    to masło, a właściwie krem, pachnie mi bardziej odżywką do włosów... wiesz, coś w stylu Pantene czy Nivea - taki odżywka zapach. Myślałam, że jak ma napis granat, to będzie pachnieć jak granatowa Alterra czy seria Granatapfel of Pharmatheiss.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow jaka oryginalna komódka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak już kiedyś mówiłam są super!

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda super,bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna, nadaje się na trzymanie próbek kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wygląda ta komódka :)Pomysłowa jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem w szoku! Twoja pomysłowość nie zna granic! ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię nadawać drugie życia przedmiotom, to czysta ekologia. Chyba też sobie zrobię, akurat mam 3 wolne pudła:))
    ps- zapraszam na rozdanie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło ekstra :) Ja kosmetyki przechowuję w plastikowych komódkach z biedronki, ale nie bardzo pasują mi kolorystycznie. Pomyślę nad jakimś DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie to wygląda- gratki pomysłowości ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał! Wygląda naprawdę pomysłowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow :D komódka wygląda genialnie! *.*
    Z wielką przyjemnością zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo twórcze !:) ja mam takie półeczki z tesco ale jakbym ie miala pewnie bym z Twojego pomysłu skorzystała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł. Komódki dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny patent na wykorzystanie pudełeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pomysłowa ta komódka - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny pomysł. Prezentuje sie swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę Ci tych pomysłów strasznie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  28. i komódka się powiększa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł :) pewnie gdybym tylko miała tyle takich pudełeczek to też bym taką sobie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przydałoby się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne ! Tak proste a efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ty zawsze masz genialne pomysły i potrafisz wykorzystać zbędne rzeczy:) Ta komódka prezentuje się rewelacyjnie i wcale nie jest taka trudna do wykonania, zwłaszcza jeśli nasz partner potrafi operować wiertarką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe:D wiertarką to i kobieta nie jedna na pewno umie operować:D

      Usuń
  33. Świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. o jakie pomysłowe... świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy pomysł :)
    Dołączam do grona obserwatorów jak chcesz się odwzajemnić zapraszam do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurcze takie proste a jakie efektowne

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pomysł i ładne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomysł bardzo fajny, ale chyba bardziej mi się podobała wersja z trzech pudełek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki prosty sposób, a jak ułatwia życie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo pomysłowe, estetycznie wykonane i ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale fajnie :) I teraz będę sobie pluć w brodę, że wywaliłam pudła :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie zbieram pudełka od Shiny by sobie coś podobnego zrobić :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Super pomysł, bardzo mi się widzi ta komódka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty