Maybelline, Colorama, odcień 652


Nie będę oryginalna, że mam dosyć zimy, wypatruję wiosny i potrzebuję więcej słońca. Ale przywołam ją, chociaż na blogu zielono-żółtym akcentem i może w końcu się pokaże. Chociaż marnie się zapowiada, ale zawsze warto jest próbować. 
Nie spodziewałabym się, że lakiery, Colorama od Maybelline będą takie idealne. A raczej jeden z nich, bo dopiero jeden spróbowałam, następne czekają na swoją kolej.
Po pierwsze ciekawy kolor, taki nie typowy odcień zieleni nr 652
Po drugie rewelacyjnie krycie. Sama bym pewnie nie uwierzyła, że przy tak ciemnym kolorze jest na paznokciach tylko jedna warstwa. No i jest.
Po trzecie szybkie schnięcie, wręcz błyskawiczne.

Po czwarte świetna trwałość, nosiłam odcień 4 dni

Po piąte zmywanie. Jakie było moje zdziwienie, że tak ciemny kolor zmywa się od razu. Zaraz po nałożeniu wacika, bez tarcia. Dawno tak łatwo mi się nie zmywało, a zmywacz ten sam z Biedronki BeBeauty. Kolor nie rozmazywał się po skórkach, a schodził błyskawicznie.

Jestem na tak. Zobaczymy jak będzie dalej z innymi odcieniami. Czy jedna warstwa wystarczy i trwać będzie tak długo? To się okaże. Kolejnym razem przedstawię Wam czerwień.

A tak na marginesie Maybelline wprowadziło edycję limitowaną metalicznych odcieni. Przyciągają uwagę:) Znalazłyście może już dla siebie odcień z tej serii?
Znacie lakiery Colorama Maybelline? A może już macie z edycji limitowanej lakier metaliczny?

Komentarze

  1. Bardzo oryginalny kolorek :) Co do trwałości, to jestem ciekawa czy również wytrzymałby tyle dni przy moich codziennych obowiązkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładnie wyglądają te kolory. Nie wiem, ale jak przechodzę koło szafy Maybelline to buteleczki do mnie nie przemawiają. Część naklejek do nich przyczepionych nieestetycznie odchodzi :( A ja zwracam ogromną uwagę do samego wyglądu. Stety lub niestety. A kolor na Twoich paznokciach o dziwo mi się podoba. Taki błotniaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. recenzja zachęca, ale żadne kolor nie jest mój :( wolę beże, nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie te lakiery, ale mam swoich tyle, że nie mogę kupić następnego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta zieleń tak trochę w szarość wpada:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś ten kolor mi się nie podobał, ale teraz mam podobny z KIKO i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie moj kolor, ale w Biedrze widzialam piekny fiolecik :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mam bardzo podobny z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor naprawdę mi się podoba ...a o firmie o dziwo nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam żadnego lakieru z tej serii ale widzę, że jest wart uwagi. Ładna zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tych lakierów, ale widziałam je w Biedronce po 7 zł/szt. Twój ma ciekawy odcień, myślałam początkowo, że jest szary, a tu niespodzianka. Z metalicznej kolekcji podoba mi się 183 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna warstwa to jest to! chyba się zantereseruję tymi lakierami. Ciekawy odcień:0

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kolory:) I lakier wygląda jakby paznokcie były pociągnięte hybrydowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko ten lakier na paznokciach, więc nic innego nie nakładałam.

      Usuń
  14. Śliczny kolor. Jestem w szoku że jedna warstwa ma takie krycie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. według mnie to jakiś brzydal :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakośc widzę świetna!Jestem ciekawa innych kolorów.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten kolorek akurat mi się nie spodobał. :):P

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy kolor. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się, kolorki zielone są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjęcia- bardzo lubię tę serię!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten lakier i ostatnio jest moim zdecydowanym faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie właśnie ten jest najładniejszym z kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny jest, a wiosna mogłaby juz nadejść..

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy ten kolorek. W sklepie nie zwróciłabym na niego uwagi, ale na pazurkach prezentuje się oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze lakierów z Maybelline, może się na jakiś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mój kolor niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeszcze żadnego nie miałam, ale teraz to będę musiała kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny odcień.
    Średnio lubię metaliczne, więc limitka odpada.. chociaż kolory piękne. Mam jeden z tej serii i też go uwielbiam, a podobno cała taka udana. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta nietypowa zieleń przypadła mi do gustu:) Myślę, że współgrałaby z moją militarną kurtką;) Świetne krycie, 4-dniowa trwałość i brak problemów podczas zmywania przemawiają na korzyść tego lakieru. Szkoda, że nie znałam właściwości emalii z serii Colorama, gdy dzisiaj rano trafiłam na atrakcyjną promocję w jednej z wrocławskich drogerii...

    OdpowiedzUsuń
  30. tez bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się ten kolor, nawet bardzo. Gdyby jeszcze był matowy, byłoby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam i mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się ten kolor, jest taki nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie ten kolor się nie spodobał specjalnie jakos :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam, że były ostatnio na promocji w jakiejś drogerii, ale jednak nie skusiłam się na żaden.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi bardzo się spodobał ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko super, ale ten kolor to w ogóle nie mój :(

    OdpowiedzUsuń
  38. poważnie? JEDNA warstwa?; o no to faktycznie DOBRZE ;o czytałam to ze trzy razy, bo myślałam, że źle zrozumiałam ; d zwykle przy tego typu kolorach potrzeba więcej, łał : )
    i taki śliczny kolorek <3

    +dziękuję serdecznie życzonka ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak poważnie 1 warstwa, sama się zdziwiłam! aktualnie mam czerwony odcień i już nie jest tak kolorowo

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty