Bestsellery L'Occitane


Trzy miesiące temu jak wiele z Was dostałam taką sama propozycję współpracy, więc chętnie się zgodziłam. Firma wywołała spory bum wokół siebie. Szkoda, że tak się to nie przyjemnie zaczęło. Aż w końcu kilka dni temu zaczął się kolejny bum na miniaturowe paczuszki:) 
Do mnie także przyszła mała paczuszka z bestsellerami marki L'Occitane, wraz z uroczym wręcz świątecznym koszyczkiem
Na wielu blogach uroczy koszyczek wyglądał na wielki, a jak przyszedł do mnie to szczęka mi bardzo opadła, jaki on malusi. Ale za to, jaki uroczy i słodki, że nie jedną blogerkę cieszy. 

Oczywiście koszyczek wykorzystam na moje kosmetyki, ale wpadłam na pomysł, że będzie dekoracją na moim świątecznym stole ze słodyczami. A w tej chwili stoją w nim sztuczne kwiaty, same widzicie, jakie robi wrażenie.



W koszyczku ku mojemu drugiemu zdziwieniu znalazły się miniaturki, a nie pełnowymiarowe kosmetyki. No cóż będzie mini testowanie coś podobnego jak ShinyBox. Zapachy są cudowne, aż się chce wsadzić w nie nos. Aż czuć wiosnę dzięki nim.


 W takim razie zaczynam zapachową przygodę z testowaniem:) A testować będę:
- Verbena żel pod prysznic, 50ml
- mydełko do rąk Milk, 50g
- Krem do rąk masło shea, 10ml
- krem do twarzy na noc, Immortelle, 15ml
- woda toaletowa o zapachu piwonii, 5ml
 Co Was najbardziej ciekawi?

Komentarze

  1. co tam kosmetyki, ja bym chciała taki koszyczek! :D z kwiatami wygląda bosko! :) co z tego, że mały :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na wykorzystanie koszyczka :) Ja swojej paczuszki jeszcze się nie doczekałam i szczerze powiedziawszy powątpiewam czy w ogóle ją dostanę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam maila od nich na początku grudnia, mamy marzec, a tu zero kontaktu. Firma dla mnie ma beznsensowną logikę, a wciskając miniaturowe produkty robi sobie żarty. Wszyscy dostali to samo i z produtów o takiej pojemności recenzji jakoś sobie nie wyobrażam. Jedynie koszyczek jest fajny ;)

      Usuń
  3. Wszyscy tak chwalą zapachy, a mi one wcale nie podeszły. Mydło wręcz śmierdzi :/ a krem do twarzy przypomina mi zapach smaru samochodowego. Nie wiem czy te próbki są stare czy to tak normalnie pachnie, ale raczej zniechęca mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zapach mydełka bardzo przypadł do gustu- podobnie jak kremu do rąk, który przypomniał mi czasy dzieciństwa. :) Verbena zupełnie mi nie podchodzi, podobnie jak woń alkoholu zaraz po użyciu wody toaletowej. Ale jak podkreślam są to subiektywne odczucia. :)

      Usuń
  4. Przecudowny jest :) wszedzie je teraz widze a ja nie wiedziałam o tej akcji :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście z kwiatami koszyczek wygląda świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kremie do rąk wiele dobrego słyszałam ;)
    koszyczek jest uroczy !

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszy jest koszyczek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, ze użyłaś koszyczka do ozdoby :) Mi bardzo podoba się krem do rąk, krem do twarzy ma mocny zapach, a i żel fajnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się koszyczek :) też mam :):) zapachy mają boskie- szkoda ze są takie małe ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyczek jest śliczny!jestem ciekawa tego kremu na noc:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym taki koszyczek przyjęła, nawet bez zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. NA zdjęciach wydają się takie duże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, a koszyczek jest wielkości małej torebki listonoszki, a już nie wspomnę jakiej wielkości są miniaturki:D

      Usuń
  13. mnie ta paczka bardzo ucieszyla :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny koszyczek, kwiaty fajnie w nim wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój koszyczek też wykorzystam jako ozdobę komody

    OdpowiedzUsuń
  16. koszyczek jest cudowny przyznaję, u mnie też posłuży jako świąteczna dekoracja:) a ja jestem najbardziej ciekawa opinii o kremie do twarzy jestem ciekawa jak się będzie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj ja też myślałam, że ten koszyk to taki duży, jak na plażę, ale po zdjęciach blogerek już wiem że jest on dużo mniejszy, a miniaturki można będzie zabrać ze sobą w jakąś podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie to wszystko wygląda :)
    jestem ciekawa tej wody toaletowej..

    OdpowiedzUsuń
  19. Też dziś wstawiłam post o tym koszyczku! Moim zdaniem mogli się bardziej postarac. Ja niestety 4 z 5 tych produktów już miałam i tylko ucieszył mnie krem do twarzy. Jestem ciekawa Twojego zdania po przetestowaniu tych miniaturek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja polecam z loccitane maseczkę do włosów - odbudowującą. Mam już któreś z kolei opakowanie i cieszę się z niego jak dziecko. Ten zapach nigdy mnie nie znudzi. Perfumę dostałam przy zakupach - zapach śliczny - pasuje mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam z tej serii odbudowującej szampon i odżywkę, były świetne

      Usuń
  21. Szkoda że ten koszyczek taki mały, ale fajnie go wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka firma i takie rzeczy...
    Angel pokazywała kilka dni temu na FB co dostały zagramaniczne blogerki. szkoda gadać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki bez tajemnic

      ooo... nowy banerek!
      Lubię te plejbojki :)

      Usuń
  23. Zazdroszczę tak świetnej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie podjęłam tej współpracy.. A koszyczek robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. koszyczek jest naj ;))))
    kosmetyki żałuję, że takie małe bo np. krem do twarzy jakby mnie zachwycił po pierwszych użyciach...
    perfumy bardzo w moim guście
    itp

    OdpowiedzUsuń
  26. koszyk uroczy , a z kwiatami wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę troszkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę ubolewam nad tym, że nie przesłano nam żadnego pełnowymiarowego produktu, ponieważ na podstawie próbek nie można napisać recenzji:( Aczkolwiek zgadzam się, że koszyczek prezentuje się uroczo. Już zajął zaszczytne miejsce na mojej toaletce. Zamierzam przechowywać w nim najczęściej stosowane lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda trochę, że to tylko miniaturki, wolałabym chyba dostać jeden pełnowymiarowy kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  30. mój koszyczek znalazł miejsce w łazience, trzymam w nim drobne kosmetyki i wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszyczek cieszy tak jak kosmetyki ;;D /E

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł z tym koszyczkiem

    OdpowiedzUsuń
  33. o wow no nareszcie, ale u mnie jeszcze cisza, nic nie przyszło;) udanego testowania~!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty