trwałych cieni metalicznych Art Hean : cobalt, smokey plum

Witajcie

Nadszedł czas na opinie trwałych cieni metalicznych Art Hean
Posiadam odcienie:
- 256 cobalt
- 254 smokey plum



- intensywne kolory, dobrze na pigmentowane,
widać na zdjęciu jakie sążywe”

- trwałe,

- dobrze się nakładają,

- konsystencja taka jakby kremowa, lekka, puszysta, sypka

- bez zapachowe

- ocena: 5/5

- za tak niską cenę: 8,99
dostajemy świetny produkt,

- opakowanie solidne aż nadto, bo można złamać paznokieć ajć


na początku przypadł mi do gustu smokey plum,
do cobalta miałam dystans,
bo nie używam cieni tego koloru,

aż kilka dni temu natknęłam się na blogu niecierpka
na opinie tych cieni,
owa blogerka znalazła zastosowanie cienia
 nie na całość oka tylko jako eyeliner,

ten efekt i sposób 
bardzo mi sie podoba, 
wiec zostane przy nim jak narazie

teraz coraz częściej sięgam
po ten kolor
(tak z innej beczki to bardzo dużo można się z takich blogów dowiedzieć:)
Dziękuję dziewczyny)


- nakładając na powiekę rozsypywał się, wiec lepiej go wklepywać,

a na mokro fajnie się nakłada, wtedy efekt obsypania jest mniejszy,
i kolor za to żywszy





na pewno skusiłabym się na zakup,
ale bardziej w delikatnych odcieniach

warte zakupu


mam blisko do stoiska z tymi kosmetykami,
jeśli będę w pobliżu to chętnie bym spróbowała np. korektor:)


Oto zdjęcia makijaży:
- 256 cobalt




- 254 smokey plum






za testowanie kosmetyków bardzo dziękuję:)
opinie oczywiście obiektywne i nic na nie, nie wpłynęło
dodatkowo przekonałam się do niektórych kosmetyków
oczywiście z korzyścią dla mnie:)

Komentarze

  1. ten kobaltowy jest bardzo ciekawy :) zazwyczaj nie używam cieni do powiek, ale fajnie go użyłaś jako eye linera ;) ciekawy sposób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają na Twoich powiekach. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie niezła pigmentacja ;) Sliczne są

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią wyczarowałąbym smokey dwoma naraz :) taki mocny ::) bardzo mi się podobają kolory i widać, że nie zła pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta śliwka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądają te cienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. jako eyeliner ładnie się prezentują :)
    a czym je nałożyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Granatowy jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie pierwszy raz widze te cienie - są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Yhy, ten sposób nałożenia bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolorki :) ładnie wyglądają na powiekach :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. na paluszkach widać że są intensywne- wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam ochotę na paletkę z hean z 4 cieniami, ale nigdzie prócz internetu nie moge ich dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolory, najładniejszy dla mnie ten cobalt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne cienie, takie nasycone i wgl!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze! ale śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  17. 254 smokey plum bardzo przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  18. cienie wyglądają bardzo fajnie, chociaż niebieskości bym pewnie nie używała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty