Sneakersy, jeansy, kurtka i worek

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Mimo, że jeszcze nosimy kurtki to jednak wybieramy lżejsze ubrania pod spód. Nie ubieramy się już na cebulkę. Kozaki dawno głęboko w szafie. Teraz tylko lekkie buty, lekkie ubrania. Coraz częściej na ulicach pojawia się styl sportowy, styl bardzo wygodny i na luzie. Ale taki nie musi oznaczać nudy, ani stylizacji po domu czy do biegania.
Look casualowy po prostu wiedzie prym. Nauczyłam się go stosować na co dzień, na wyjścia. Bo jest wygodnie, praktycznie, na luzie i jak to mówi młodzież bez spiny:) Nie zawsze mam ochotę być elegancka, więc taki set na co dzień jak najbardziej mi odpowiada.I zapewne większości z Was też.
Sneakersy, jeansy, kurtka i worek to idealny zestaw na zakupy, po syna do szkoły czy spotkanie na luzie.
Gdy zobaczyłam na stronie internetowej sklepu po raz pierwszy te cudownie szare sneakersy od razu się zakochałam. Po prostu magia. W ofercie są czarne i różowe, ale chyba nie mam jeszcze odwagi na różowe buty. Wprawdzie w tym kolorze posiadam baleriny. Ale mało kiedy je noszę. Może zmieni się to na wiosnę:P
Kurtka pochodzi z bonprix.pl brakowało mi takiej na wiosnę. Jest bardzo ciepła, lekka, wygodna. Świetnie się ją nosi. Mam ją raptem od tygodnia czasu, a już ją molestuję i noszę non stop. Też tak macie jak już się uczepicie jednej rzeczy tak nosicie do zdarcia?

Bluzka to zamówieni z zaful.com. Przyszła kiedyś w osobnym zamówieniu, bo brakło na nią miejsca z innymi. I tak sobie o niej zapomniałam, myślałam, że to już nie przyjdzie. A tu proszę jest. Teraz idą mi skarpety w osobnym zamówieniu, bo tez się kiedyś nie zmieściły haha:D
Torebka, a raczej worek dobrze znacie. Mieści ogrom rzeczy. Lubię ją, bo mogę napchać wszystkiego czego mi potrzeba:) W tym kolorze chyba już jej nie ma, ale widziałam w innych. Jeśli szukacie jakiejkolwiek torebki to warto zaglądnąć na tę stronę, bo sklep odświeżył stronę. Jest darmowa wysyłka i jakiś ciekawy rabacik.
Co tu dużo pisać. Jest to prosty zestaw, taki jak lubię. Bez wydziwiania i bez przebierania się na potrzeby bloga/zdjęć. Tak mnie możecie zobaczyć na co dzień. Oczywiście zmieniam buty, spodnie itp.

Kurtka- bonprix.pl
Torebka- manzana.pl
Spodnie- nn
Bluzka- zaful.com

Komentarze

  1. "Moja" dosłownie stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie :) Ładna jest ta bluzeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny zestaw! Cudna bluzeczka! :)
    Milej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, u mnie też czuć już wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie torebki :) Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka, buty i spodnie w moim stylu :) bardzo świeży i wiosenny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ładnie zgrałaś pikowania na torbie z tymi na kurtce!

    Lubię takie smaczki ;)

    I lubię też wiązane na biuście bluzki - szkoda, że sama biustu niemal nie posiadam i u mnie nie wygląda to tak fajnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buciki, chyba sprawię sobie na wiosnę coś podobnego :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty