Black coat

Tak było 15 grudnia. Lekki mrozik, sporo śniegu. I wielka nadzieja, że jednak święta będą ze śniegiem. Niestety nie ma go do dziś. Ale jest miłe wspomnienie z tych dni. 
Podczas porządków na dysku, segregowania, nagrywania płyt i zamknięcia roku 2013 gdzieś zapodziała mi się jedna sesja. Wszystko przez świąteczną gorączkę. Oto i ona.
Stylizacja prosta, ale szyku nadaje cudowny płaszcz, który do wszystkiego świetnie pasuje. Resztę dobrze znacie. Kozaki, które co, jak co ciepłe są i sukienka, która swoim grubym materiałem ogrzewa ciało w taką porę roku. A najlepszy klimat sprawia śnieg. Nie mogę się napatrzeć.
Mam nadzieję, że tymi zdjęciami przywołam, choć trochę śniegu. Bo chyba każdy o nim marzy w tej chwili. Ferie tuż tuż....
Płaszcz-Reporter (sh)
Sukienka- nn
Szalik-nn
Rękawiczki- nn

Komentarze

  1. Sukienka bardzo ładna ale mi jakoś te dwa kolory razem się gryzą - kwestia gustu - ale kozaczki świetne - szkoda ze ja w ogóle na obcasach chodzić nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale które kolory się gryzą?
      jasne kozaki i czerń? czy sukienka i płaszcz?

      Usuń
    2. wg mnie kolorystycznie jest ok! :)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, zresztą jak zawsze :)
    Jaką tutaj masz pomadkę? Bardzo fajnie i naturalnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Lovely odcień 01
      http://zakreconyswiatwery.blogspot.com/2013/01/lovely-pomadka-byszczykowa.html
      bo ona taki naturalny efekt daje

      Usuń
  3. Mam identyczny płaszcz i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam bardzo podobny płaszczyk, ale gdzieś mi się zapodział :( Ale za śniegiem nie tęsknię i taka zima mi odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I nas ferie od 27 stycznia. Znając życie będzie bez śniegu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. wchodź na stronkę i kupuj. Powiem Ci, że staniały:) świetna okazja!

      Usuń
  7. Ja narzekałam, że nie znoszę simy i mogłoby jej w ogóle nie być, a teraz mi trochę smutno bez śniegu... Stara koza ze mnie, ale poszłabym na sanki :-)
    Przejrzałam resztę postów i bardzo mi się tu spodobało, także dodaję do obserwowanych i czekam niecierpliwie na nowy post :)

    _____________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to z nami Polakami jest. Jest gorąco, chcemy aby było zimniej. Jest zimno tęsknimy za słonkiem i tak w kółko. Tez marzę o sankach:) A ostatnio nawet zjeżdżaliśmy- był ubaw.
      Miło mi, że zostaniesz na dłużej.

      Usuń
  8. Sukienka śliczna, taka dziewczęca :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie!! Buciki robią wrażenie : ) Sama lecę na polowania : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwal się czy coś wpadło ci w oko, jak już upolujesz:)

      Usuń
  10. płaszcz piękny, ale buuuuuty - <3
    buty są jeszcze piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia sukienka piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, zapraszam na moją stronę modową improwizuje.pl gdzie można dodać swoje stylizacje.

    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Dzięki za zaproszenie:)

      Usuń
  13. Sukienka zdecydowanie w moim typie!

    OdpowiedzUsuń
  14. wszędzie śnieg, tylko nie u mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  15. brrr snieg....dobrze, że u mnie go póki co nie ma, tylko słoneczko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ta sukienka mi się kojarzy ze strojem elfki czy jakiejś innej pomocnicy Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie mi też, czuję się taki nastrój świąteczny:)

      Usuń
  17. już miałam pytać ,gdzie taki śnieg ;) tęsknie za białym puchem ...
    Świetna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka ma świetnie zestawione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety tej zimy śniegu nie widziałam ani przez chwilę, ale nadal czekam...;))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia świetne, fajnie wyglądasz, sukienka bardzo ładna, a ta zimowa aura nadała twojej sesji uroku:)
    Bardzo brakuje mi śniegu lobię ten biały puch:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kozaczki są świetne. Miałam kiedyś takie. Sukienka też śliczna. Bardzo wdzięcznie wychodzisz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. buty i sukienka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, sukienka świetnie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka i buty są obłędne kochana - super wyglądasz !!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna sukienka i buty też są super

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty