Foto mix 13

Ponad miesiącu temu pojawił się wpis ze zdjęciami mix. To już chyba tradycja. Mam nadzieję, że teraz to się zmieni i będzie wiele okazji do pokazania co u mnie. Do tej pory były to tylko zdjęcia z aparatu. A jako, że mogę się pochwalić nowym smartfonem zobaczycie także zdjęcia wykonane jego okiem:) Wybierając telefon chciałam, aby miał dobry aparat. Zawsze to w kieszeni czy w torebce wyląduje niż mam zabierać ze sobą cały arsenał i wielki aparat. Wiem, że smartfon to nie aparat i nie ma tej jakości, choć źle nie jest. Ale ile ja już zdjęć nim zrobiłam i ile uwieczniłam to głowa mała. Zapraszam, wiec na prawdziwy mix zdjęciowy.

1. Zaczynamy od nowej zabawki. Jestem mega zadowolona z wyboru. Miałam już rezygnować z usług Orange, ale wybrałam dla siebie bardzo dobrą ofertę, dopłaciłam sobie do telefonu i przedłużyłam umowę. Samsung to marka, która długo mi towarzyszy. A temu smartfonowi nie mogłam się oprzeć. Jest fajnie zaokrąglony typowy kobiecy.
2. Oczywiście pierwsze foto nowym gadżetem musi być. Do tego chyba moje pierwsze foto w takim upięciu z grzywką.
3. Nowy naszyjnik Avon.
4-6. Napływ wiosny. Wszystko w koło kwitnie, aż chce się żyć. Moja Forsycja koło domu. Bazie kotki. I kwitnąca śliwa u sąsiadki
7. Żonkile.
8. Nowy rower. Cudowny prezent urodzinowy. Mimo, że dopiero mam pod koniec kwietnia.
9-10. Pierwsza przejażdżka rowerowa. I napotkane ciekawe rzeczy. Śmialiśmy się, że to zastrugane ołówki. Zapewne będą coś grodzić.
11-12. Przygotowania do świąt. Moje diy. Już niedługo Wam pokażę, co wymyśliłam na świąteczny stół. Rozkwitające bazie.
13-15. Coś na słodko. Pyszne biszkopciki. Mega smaczny wafel własnej roboty (smak dzieciństwa) do tego ulubiona kawa w ulubionym kubku. I żeby nie było za słodko twarożek ze szczypiorkiem i rzodkiewką:) Pycha.
16-17. Kolejna oznaka wiosny. Kwitnąca śliwka. Śliczne bratki. Te kupione. inne dopiero posiane jeszcze nie są tak duże.
18-19. Sezon na działkę uważam za rozpoczęty. Wszystko pięknie skopane, jedna część (lewa) już posiana. Jeszcze dokończę pomalować płotek i będzie bajerancko. Od kilku dni jestem taka szczęśliwa i zadowolona z tego siania. Kupiliśmy z mężem pełno kwiatów, aby wabiło mu motylki. Przecież musi coś fotografować:) Tutaj posiane są same warzywa. A kwiaty mam gdzie indziej (tak w gwoli ścisłości).
20-22. Karta z kalendarza. Ach te bazie. Ach ta nasza słodka Roksa. Bardzo groźna dla obcych. Nie wiem skąd wziął się w niej ten mocny instynkt.
23. Borseto. Zwykły badziew. Chciałam spróbować i przekonać, czym się tak zachwycają. Nic specjalnego. Szkoda kasy, nie polecam.
24. Znalezione przez młodego. To mu się trafił kamień.
25. Moje nowości z kupbuty.com. Życzenie z wiosennej listy spełnione. Czyż nie cudne. 
26. Mała wygrana u Coco i zapowiedź następnej stylizacji.
I już wiadomo co robiłam przez ostatnie kilkanaście dni. Już niedługo święta, więc powinno być kolorowo. Miejmy taką nadzieję...

Komentarze

  1. Torebka i buty przecudowne ! Bardzo mi się podobają :)
    Też zdążyłam wysiać kwiatki i trochę warzyw. Co prawda nie mam działki ale wykombinuję coś na tarasie (mamy tam dużo miejsca) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, trzeba wykorzystać to co się ma. Będziesz mieć piękny taras za to:)

      Usuń
    2. Mi też wpadły w oko buty i torba. :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny mix ja właśnie też teraz ostatnio sadziłam kwiatki w ogródku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne balerinki, ja tez już posiałam różne kwiatki :) Pięknie się robi w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne baleriny :)
    a wafle domowe mmm :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta torebka i buty - śliczny zestaw, taki właśnie na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest idealna cudowna :)
    Samsunga posiadam identycznego prezencik od meza a fotki swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też spodobała się torebka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, bardzo ładny rower, a taki ogródek bardzo ciekawy ;)
    Może też sobie taki sprezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się podoba telefon a najbardziej to tapeta :) Jaki to model?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na zoom na torebkę z kup buty

    OdpowiedzUsuń
  11. Super balerinki :) Świetny i ciekawy mix !
    Pozdrawiam Claudie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromny mix, wszystkie zdjęcia ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Domowe wafle...U mnie to też smak dzieciństwa. Muszę zrobić na święta!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też jestem wierna samsungowi, choć nie jest bez wad...

    OdpowiedzUsuń
  15. Więcej mixów, uwielbiam takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czekam na swój naszyjnik z avonu :) Zazdroszczę smartfona, brakuje mi dobrego aparatu w telefonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o, to teraz załóż jeszcze Instagrama :)
    zastrugane ołówki haha dobre ;p
    a ja ostatnio sobie posiałam zioła, na razie stoją w domu, ale jak będzie cieplej to wyniosę je na balkon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kochana zaskoczę Cię, już mam Instagram. Na Fb powiadamiałam
      Ale trochę to beznadziejne jest

      Usuń
  18. śliczna ta torebka i buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna ta torebka i buciki też:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię wafle własnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buciki i torebka mnie zauroczyły :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale buty mi się bardzo spodobały aż zaraz zerknę na nie - świetny mix i kamień serduszko :) A ja wczoraj zaliczyłam wywrotkę rowerową no i niestety zakończyła się ona gipsem - ale już nie mogę się doczekać kiedy znowu zacznę na nim jeździć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej! współczuję. Co ty wyczyniałaś na tym rowerze:P?

      Usuń
  23. Mam tego samego smartfona i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w tej grzyweczce :) Fajny prezent otrzymałaś :) Też mam rowerek i już niedługo znów na niego wsiadam :) Psiunię macie śliczną! Chyba jest młoda? To dobrze, że broni posiadłości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak młoda, Roksa ma 2,5 roku, to że borni to ok, ale każdego chętnie ugryzłaby w tyłeczek:)

      Usuń
  25. Kochana daj mi znać czy naparstnica Ci zakiełkuje. Ja zakupiłam sobie Sony Eriscsona do robienie fotek na mieście.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetny ten kamień :). Bardzo fajny mix!

    OdpowiedzUsuń
  27. Podzielam Twoja pasję zdjęciową ja też mogłabym robić zdjęcia na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę roweru :D Wieki nie jeździłam :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty