BioOleo, Olej ze słodkich migdałów

Kosmetyki naturalne wiodą prym na blogach i nie tylko. Ale nic dziwnego jak każdy chce swoją skórę czy włosy potraktować najlepiej jak potrafi. Wybierając odpowiednie kosmetyki z certyfikatami jakie ma BioOleo można zyskać wiele.
Olejek dostajemy w szklanej buteleczce z pipetą.
Jego konsystencja jest płynna, trochę taka gęsta. Lekko tłustawa, ale fajnie się wchłania i nie przypomina tradycyjnego tłustego olejku. Po nałożeniu skóra nie ocieka tłuszczem, ani nie świeci się, ani nie lepi i nie klei. To ogromnie mi się podoba. Zostawia tylko przyjemne uczucie na skórze.
Jego zapach jest taki naturalny, „olejkowaty” Pachnie bardziej samym olejem. Nie przypomina słodkich migdałów. To rzecz gustu i każdy będzie odbierał to inaczej.


Olej ma wiele zastosowań można go ożywać na twarz, ciało jak i na włosy. Uwielbiam go stosować na ciało, gdyż moja skóra po jego aplikacji jest cudownie miękka, gładka, przyjemna w dotyku, a przede wszystkim odpowiednio nawilżona i odżywiona.
Wszelkie szorstkości, suche partie ciała zostają doskonale nawilżone i wygładzone. Co przynosi skórze ulgę. Dając jej jedwabistą miękkość.
Olej również dobrze sprawdza się podczas kąpieli w wannie. To chyba moja ulubiona i najprostsza, oraz najszybsza metoda zmiękczenia skóry. Wraz z ciepłą wodą robi cuda. Mieszam z płynem do kąpieli lub używam czasem solo. Dzięki tej metodzie wiele zawdzięczam olejkowi. Przynosi cudowne ożywienie skórze i tę gładkość. Kilka kropel podczas kąpieli syna także wnosi dużo. Nie muszę stosować balsamów. Zresztą od dawna tego nie robię, bo wlewam mu olejki i jego skóra jest jedwabiście miękka i cudownie nawilżona.

Wielostronne zastosowanie oleju sprawdza się także po opalaniu się, gdzie skóra mocno jest wysuszona, wtedy warto się nim poratować. Skóra jest bardzo elastyczna, nie wysusza się szybko
Na włosy nie stosowałam, gdyż moje są cienkie i proste i nie potrzebuję, aż takiego nawilżenia czy wygładzenia. Zwykła odżywka sprawdza się. Możliwe, że mógłby mi zbyt obciążyć włosy ( choć jego konsystencja raczej na to nie wskazuje), a tego nie lubię, dlatego nie mam zamiaru próbować. Wystarczy mi to wspaniałe uczucie na skórze.
Olej nie podrażnia jej, ani nie uczula, ani tym bardziej nie zapycha.
Jestem zadowolona z działania tego oleju. 
 
Olej możecie dostać w biooleo.pl za 39zł/30ml

Komentarze

  1. Tego lata jestem uzależniona od olejków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię oleje w pielęgnacji, ten mam w zapasach w wersji z kulką. zamierzam stosować go do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie produkty z pipetą... wydają się odrazu bardziej luksusowe !!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie,ze sie u ciebie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś specjalnie nie przepadam za OLEJKAMI - wszystkie,które otrzymuję - przekazuję dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej ze słodkich migdałów świetnie chroni moje końcówki latem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie olejki :) Doceniam ich wielofunkcyjność.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego akurat nie miałam, lubię olejki szczególnie do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam olejki, śmiało mogę powiedzieć, że jestem od niego uzależniona :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty