Bell, HypoAllergenic, Konturówka, Korektor rozświetlający, Korektor korygujący, Cień do powiek w kredce i kremowa baza pod cienie

Święta, święta i po świętach. Tak zapewne mawiają już wszyscy. I można powiedzieć, że nareszcie się doczekałam. Wprawdzie została jeszcze połowa dnia, ale dla mnie to już się skończyły. Wracamy po tych wszystkich dobrociach do obowiązków. Zrobiłam sobie dłuższą przerwę, ale zamiast nabrać większej ochoty na działanie to rozleniwiłam się. Dlatego ten dzisiejszy dzień postanowiłam odejść od stołu i trochę poprzeglądać co nie co. 
Dziś chciałabym Wam przedstawić zestaw kosmetyków Bell, który znalazłam w Shiny Boxie. Uwielbiam Bell i zawsze jest to udane spotkanie. Tym razem również jest tak samo.
Cały zestaw pochodzi z serii HypoAllergenic, w którego skład wchodzą:
- Eye Liner Pencil, Konturówka do oczu w sztyfcie w odcieniu grafitowym nr 60. Mimo, że jest to grafitowy odcień, często zastępuje mi czerń. Trochę taką przypomina. Jest miękka i z łatwością wykonuje się kreski. Wyrazisty kolor praktycznie czerni. 
Uwielbiam jej trwałość i brak rozmazywania. Czasem mam problem z jej zmyciem. Konkretna konturówka którą sobie cenię. Zdecydowanie lubię takie wysuwane (nie trzeba temperować), miękkie, łatwo nakładające się i długo utrzymujące się. Zapewne w niskiej cenie coś pomiędzy 10-15zł

- Liquid Eye Concealer, Korektor rozświetlający pod oczy 01 natural w neutralnym odcieniu, dopasowującym się do cery. Jest jasny, bardzo gesty, choć płynny korektor. Nakładam go aplikatorem (jak przy błyszczyku) zawartym w opakowaniu. 
Wklepuję palcami, gdyż pod wpływem ciepła lepiej współpracuje. Świetnie kryje, doskonale rozświetla i nie ma tutaj żadnych drobinek mieniących się, których ogromnie obawiałam się. Jest to godny korektor do polecenia. 
Dla mnie przez swoją konsystencję zupełnie jest treściwy, konkretny fluid. Jest gesty i to jest zaskakujące przy korektorze. Dzięki temu solidnie kryje i rozświetla. Podoba mi się formuła i działanie. Kolejny korektor Bell, który nie zawiódł mnie.

- Eye&Skin Stick Concealer, Korektor korygujący pod oczy i do twarzy. Też ciekawy korektor, choć zdecydowanie różni się od poprzednika. 
Jest to wersja w kredce. Ma lekko kremową konsystencję, łatwo się rozprowadza, choć w moim przypadku podkreśla suche skóry, zbyt mocno je uwydatnia. 
Musi być skóra nieskazitelnie gładka, wtedy efekt jest naprawdę bardzo dobry. Jakoś nie przekonuje mnie ta wersja. Choć może przy dłuższej współpracy coś się zmieni, jeśli tak to wspomnę o tym. Wersja w płynie bardziej do mnie przemawia.

- Waterproof Stick Eyeshadow, Cień do powiek w kredce,
Ciekawa forma cieni w kredce. Nic się nie obsypuje, łatwo nakłada, bo tylko maziamy sobie po powiece. Jest to jasny odcień fioletu, trochę taka śliwka, która do mnie nie przemawia. Posiada w sobie rozświetlenie, które daje jaśniejsze spojrzenie. Trochę taki perłowe wykończenie. Odbija światło, ogromnie rzuca się w oczy. Może inny odcień bardziej wywarłby na mnie wrażenie.
Trwałość ok podobnie jak dobrej klasy cienie, który wytrzymują cały dzień. 

- Creamy Eyeshadow base, Kremowa baza pod cienie 01
Bardzo dobra baza pod cienie o kremowej, prawie jak mus puszystej konsystencji. Dobrze utrzymuje cienie na powiece, przedłuża trwałość ich i wydobywa lepszy, wyrazisty odcień.
Podoba mi się ta miękka konsystencja. 
Baza jest trochę jak korektor wygładza i lekko kryje. Jeśli szukacie takiej jasnej bazy, która zapewni Waszym cieniom dobre utrzymanie się to jest właśnie taka baza. Która dodatkowo ma ukryty cel upiększania.

Kosmetyki z serii Hypoallegrenic to kosmetyki przyjazne dla skóry, nie podrażniają ich, nie uczulają. Nie zawierają kompozycji zapachowych.
Z tego zestawu hitami są: korektor, baza i grafitowa konturówka. Mimo, że znam Bell to odkryłam kolejne ciekawe kosmetyki.

Kosmetyki Bell w większości dostępne są w Biedronce. Choć nie wszystkie kosmetyki z oferty tam znajdziecie, ale w większości o tych co pisze Bell na FB tak.

Komentarze

  1. Z miłą chęcią wypróbuję bazę, gdyż moja aktualna właśnie się skończyła. Super się prezentuje. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej lubię tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie bardzo lubię kosmetyki z BELL - jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbowałabym bazę pod cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor wydaje mi się być interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta minęły mi bardo szybko, wszystko co dobre szybko się kończy. Teraz muszę nadgonić zaległe obowiązki, powrót do normalności nigdy nie jest łatwy. Uwielbiam cień w kredce i mascarę do brwi Bell, baza ma dla mnie dziwną konsystencję a korektor jest mega różowy . mam ten w kredce a niestety nie poznałam rozświetlającego

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki bell są w świetnej cenie i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baza pod cienie wygląda bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dostałam jaśniejszy korektor, który zaskakująco dobrze kryje moje cienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki z firmy Bell.
    Bronzer w kamieniu jest moim ulubionym :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele dobrego o tych produktach słyszę, muszę się w końcu za nie zabrać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. baza i korektor w płynie mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty