Catzy of Poland, Healing, Ziołowe szampony przeciwłupieżowe

Łupież to coraz częstszy problem skóry głowy. W aptekach można dostać różnego rodzaju preparaty, a w ostatnim czasie popularna stała się marka Catzy of Poland. Seria Healing to przeciwłupieżowe szampony ziołowe, które pomagają w tym problemie: Ziołowy szampon przeciwłupieżowy do włosów przetłuszczających się i Szampon przeciwłupieżowy do każdego rodzaju włosów.

Szampony dostajemy w skromnych ładnych opakowaniach, różnią się kolorami etykiet. Mają taką samą konsystencję. W miarę gęsta, kremowa, o niebieskawym zabarwieniu. Lekko się pieni, lekko plącze włosy, wymaga odżywki. Cudowne piękne zapachy, o nucie migdałów.
Jak dla mnie oba szampony działają w ten sam sposób. Jedynie dedykowane są ziołowy do włosów przetłuszczających się i czerwony przeciwłupieżowy do każdego rodzaju skóry. Dobrze oczyszczają skórę, pozbywają się łupieżu. Zawierają substancję aktywną w postaci pirytionian cynku 1%. Stosowany kilka razy pod podrząd pomaga zwalczyć problem. Warto do nich wracać, gdy sytuacja się powtarza. I przerywać, gdy problem ustaje.
Włosy po zastosowaniu szamponów wyglądają dobrze, nie przetłuszczają się szybko, u mnie tradycyjnie co drugi dzień mycie. Włosy lśnią, są średnio gładkie, lekko wysuszają włosy, dlatego muszę używać odzywki. Lepiej mi je później rozczesać.
Najważniejsze, że likwidują problem łupieżu ten początkowy jak i dłuższy, i stosowane po dwóch tygodniach w umiarze nie podrażniają skóry głowy, wręcz nawet usuwają problem swędzenia skóry. Pozbycie się problemu w ich przypadku jest skuteczne i szybkie.

Ładne opakowania, dobra konsystencja, cudowne zapachy, aż niewiarygodne, że ziołowe. Piękne, aż miło się stosuje. Skuteczne działanie, doskonała wydajność. Cóż chcieć więcej.

Jeśli poszukujecie tego typu szamponów, koniecznie musicie spróbować. 

Dostępne w aptekach, w bardzo niskich cenach ok.15zł/szt.

Komentarze

  1. te szampony są bardzo pomocne przy swędzeniu skóry głowy , nie tylko przy łupieżu, u mnie świetni się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że tak świetnie działają. Polecę je koleżance, która od dłuższego czasu boryka się z łupieżem

    OdpowiedzUsuń
  3. Kierując się logiem firmy można się pomylić :) Produkty wydają się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to kompletne nowości, chętnie bym przetestowala .

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampony z pirytonianem cynku super działają na moją głowę,zapamiętam ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zapamiętać bo moja córka sporadycznie łupież miewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Poznałam te szampony i jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa czy by się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam problemu z łupiezem ale dla tych co sie borykają z nim to jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie szampony :) Często mi się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałam się , że będą ładnie pachniały, nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze go nie miałam, ale mnie bardzo zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczescie nie mam problemow z lupiezem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo polubiłam się z wersją zieloną. Super się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam marki, ale jeśli chodzi o produkty przeciwłupieżowe, to mam swój faworyt i już nie szukam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam łupieżu, ale zapamiętam na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na całe szczęście nie mam problemów z włosami, ale kiedyś mogą się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale nie mam problemu łupieżu, a przynajmniej do tej pory pojawiał się rzadko

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam lupiezu więc nie znam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam przeciwłupieżowych szamponów, zawsze stawiam na nawilżenie i regenerację ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam już o tych kosmetykach, na pewno są pomocne dla osób z łupieżem. Ja na szczęście nie mam takich problemów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z łupieżem akurat nie mam problemu, ale będę pamiętać o tych szamponach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasem miewam problem z suchym łupieżem, sprawdzę je kiedy znów dosiegnie mnie ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten dla włosów puszących się przetestowała bym z miłą chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam o tej marce jeszcze, a od tych ciągłych zmian produktów zaczełam zgadać się w łupieżem ;(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty