Avon True, Nutra Effects, Płyn i chusteczki micelarne

Demakijaż to podstawa, wiele razy to powtarzałam i będę powtarzać, bo nie wyobrażam sobie pójść spać bez zmycia z twarzy codziennego zanieczyszczenia lub po prostu makijażu. To ogromny krok w stronę oczyszczenia i prawidłowego dbania o skórę. 
 
Jestem fanką miceli, a w ostatnim czasie właśnie taki malutki wpadł mi w ręce. Akurat z Avon i wraz z nim w komplecie chusteczki. Zobaczcie jak się sprawdza, bo ogromnie zaskakuje.
Płyn micelarny Avon, można oczywiście dostać w większej butelce. Jednak ja posiadam pojemność travel sive, która dosyć, że zmieści się wszędzie, to nie zajmuje dużo miejsca.
Płyn micelarny, nie zostawia tłustej warstwy, można spokojnie nie używać po nim wody, jednak i tak muszę dołożyć kolejny krok jakim jest żel i woda.
Ta mała pojemność dała dużo do sprawdzenia jak faktycznie działa i czy warto zainwestować w większą butelkę. Oczywiście, że tak płyn doskonale oczyszcza skórę z makijażu, jak i zanieczyszczeń. Nie wysusza skóry. W szybki sposób radzi sobie z makijażem, rozpuszcza go, anie rozmazuje.Pozwala cieszyć się miękką, gładką oraz czystą i odświeżoną skórą. 
 
Płyn jest bezzapachowy, nie podrażnia skóry, ani powiek. Nie uczula.
Można go dostać w różnych wielkościach 50ml, 200ml i 400ml.
Chusteczki do demakijażu działają na tej samej zasadzie, pewnie są nasączone tym płynem, również bezzapachowe. Jest to lepsza wersja, bo możemy zabrać je ze sobą wszędzie, nie potrzebujemy dodatkowych wacików jak w przypadku płynu. Wystarczy przetrzeć i gotowe. Chusteczki są duże i wystarczają na zmycie demakijażu z całej twarzy. Idealne w podróży, do samochodu, torebki. Wszędzie tam, gdzie ich potrzebujemy. Nie podrażniają skóry, nie wymagają dodatkowego mycia. Naprawdę pomocne.
 
W opakowaniu jest ich 25 sztuk. I kosztują ok.20zł

Komentarze

  1. Z tej firmy kupuję jedynie zapachy - kosmetyki średnio mi się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam te chusteczki i jestem bardzo zadowolona :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nic nie miałam od Avon, a ciekawią mnie te chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat lubię płyny micelarne. a chusteczki najbardziej bo są wygodne szczególnie na wyjazdach

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat do takiego typu kosmetyków z Avon nie mam przekonania.. mimo że lubię firmę :) bibułki matujące sprawdziły mi się od nich świetnie więc może i na te produkty kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie demakijaz jest bardzo ważny, też nie wyobrażam sobie iść spać w makijażu, muszę sprawdzić te produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam chusteczek do demakijażu, ale na wyjazdy to chyba idealne rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusteczki chętnie bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z Avonu czasem płyny do kąpieli zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używałam od mamy z tej serii płyn, ale dwufazowy, za którym nie przepadam, bo trochę zostawia tłustą warstwę i mleczko, które było ok. Ciekawa jestem bardzo tego płynu i chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie chusteczki na wyjazdy, jeden produkt zastępuje mi dwa

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię chusteczki micelarne, idealne na wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś płyn a Avon ale mnie uczulił.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten mały micelarny mam właśnie i super na podróże . Teraz chciałam kupić te chusteczki i skoro je polecasz to się na pewno skuszę ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię zamawiać produkty z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych preparatów, ale wiem, że płyny micelarne od Aon są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, ale chyba dlatego że odeszłam od zamiawiania u nich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  19. my uzywamy chusteczek nawilzających dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś chusteczki do demakijażu, ale z innej firmy i demakijaż nimi uważam za bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusteczki są idealne na wyjazdy :) Ja dawno nic nie kupowałam z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie kupowałam kosmetyków do pielęgnacji z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię ich produkty, ale te chusteczki niestety bardzo słabo się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio kupiłam płyn miceralny z Biodermy i jest genialny!
    Pozbyłam się wszystkich nieprzyjaciół ze skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja od wielu lat używam płynu Micelarnego z Biodermy i jest to mój zdecydowany ulubieniec ale ten zapowiada się całkiem ciekawie. A chusteczek do demakijażu bardzo często używam podczas wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chusteczek do demakijażu jeszcze nie używałam, wolę tradycyjne waciki, ale w podróży na pewno byłyby wygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kompletnie nie umiem robić demakijażu chusteczkami xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty