Wakacje na wsi + patronat książki

Lato to najlepszy czas, aby przenieść się nie tylko marzeniami, ale i w rzeczywistości na wieś. Szczególnie osoby, które cały czas żyją w mieście powinny choć na chwilę, na te kilka dni, a chociażby na weekend zaserwować sobie chwile przyjemności w postaci pobytu na wsi. Takiej z dala od zgiełku, hałasu. Tak, wiem ciężko o taką wieś w czasie wakacji, gdzie urlopy wiodą prym, a ludzi pełno wszędzie. Ale każdy z nas ma takie miejsce na ziemi, gdzie może odpocząć, zrelaksować się. Tak się czasem zastanawiam, że może czas postawić domek letniskowy i zapraszać gości do swojej krainy. Bo jak widzicie jest u mnie bardzo przyjemnie, sielsko. W tak dużym ogrodzie nikt sobie nie przeszkadza i każdy znajdzie dla siebie kąt. Jestem ciekawa czy to sprawdziłoby się w Bieszczadach. Szkoda tylko, że co drugi dom to agroturystyka. Ale przy dobrej reklamie, kto wie...
 kubek zasmakujradosci.pl
dodatki pepco, kik polska 
torebka i kapelusz bonprix.pl
wydawnictwoalbatros.com  Musso
Lubię ten czas, gdy wejdę do ogrodu i mam tam wszystko czego potrzebuję, no prawie wszystko. Ale te sezonowe letnie smakołyki, które dodają tyle energii i witamin, są naturalne bez nawozu i mogę podać takie dziecku. Przygotowanie takich posiłków to sama przyjemność, a korzystanie z nich to wielki dar i szczęście. I choć pracy w ogrodzie co niemiara od wczesnej wiosny do późnej jesieni to cieszy, bo swoje. Czyż nie cudownie spędzać czas w takim miejscu?
A tak przy okazji tych pięknych kadrów z mojego ogrodu chciałabym się pochwalić swoim pierwszym patronatem medialnym książki „Wierność jest trudna” Agaty Przybyłek wydawnictwa czwartastrona.pl Gdy dostałam tę propozycję to nie spodziewałam się takiego wyróżnienia. Jest mi bardzo miło. I zachęcam Was do zaglądania na mój instagram, bo tam właśnie trwa konkurs, w którym ta książka jest do wygrania. Zapraszam serdecznie

Komentarze

  1. Ale cudownie tam masz! Zakochałam się w tym miejscu :) Lubię jeździć na wieś do dziadków, bo mogę się wtedy totalnie zresetować. Póki co cieszę się chociaż tym, że mieszkam teraz w mieszkaniu z ogrodem, więc mogę posiedzieć na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie pochłonęły mnie zdjęcia, A prawdę sa genialne, nie mogę się napatrzeć 😍💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam spędzać czas na wsi ta cisza mnie relaksuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie jest u Ciebie, niejeden by chciał wypocząć w takim otoczeniu. Bieszczady są magiczne, cudnie mieszkać w takim regionie :) Myślę, że pomysł z domkiem letniskowym może być bardzo trafiony. W obecnych czasach ludzie szukają wyciszenia i takiego błogiego relaksu na łonie natury. Gratuluję patronatu medialnego książki, super! Zerknę na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz cudowny dom i działkę, gdybyś zdecydowała się przyjmować turystów na pewno byś się od nich nie opędziła. Nigdzie nie ma tak sielskiego klimatu jak na wsi w Bieszczadach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj cudnie tam u Ciebie! Jak postawisz taki domek to ja sama chętnie się wybiorę. Bieszczady są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Za to wszystko kocham wieś, marzę by pojechać w Bieszczady, kto wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ sielanka, wspomnienia z wakacji kiedy byłam dzieckiem wróciły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Kochana! Lubię tą autorkę i z chęcią sięgnę po tą książkę - może uda mi się wygrać ?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym Cię chętnie odwiedziła w tym pięknym ogrodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ty masz przepiękny ten ogród ♥ gdybym taki miałam to chyba bym z niego wgl nie wychodziła, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i piękne miejsce ^^ Sama spędzałam w tym roku 2-tygodnie na wsi ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie tam masz, aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowna aranżacja i super zdjęcia <3 Cudowne uroki wsi <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wieś i jej klimaty :) pięknie jest w Twoim ogrodzie :) gratuluję patronatu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim miejscu to można wypocząć na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama mieszkam na wsi i kocham ten spokojny klimat. Masz przepiękny ogród i miejsce na chwilę odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze piękne zdjęcia, no i oczywiście cisza spokój to zdecydowanie miejsce w którym można się zrelaksować i podładować baterię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękny ogród i miejsce do odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  20. Mieszkałam na wsi, pracuję na wsi... Dla mnie to codzienność ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wychowałam się na wsi, ale od kilu lat mieszkam w mieście. Marzy mi się swój własny domek na wsi z ogrodem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pięknie tam masz. Uwielbiam Twoje zdjęcia. Na wsi jest najpiękniej. Wiem bo sama mieszkam, i nie zamierzam z tego rezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam wyjezdzac z chłopcami na wieś i cieszyć się tym sielskim spokojem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Choć jestem typowo miejska to kocham takie sielskie widoki. Gratulacje patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na wsi jest najlepszy odpoczynek :) Zazdroszcze hamaka, też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W takiej scenerii i ze świeżutkim powietrzem to można odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty