Biała sukienka z koronką

Białe sukienki to must have lata. Idealnie wyglądają do opalonej skóry, która mogła cieszyć się letnimi promieniami słońca. Co prawda wakacje się kończą, a lato jeszcze przecież trwa to liczę na piękną pogodę, która pozwoli mi na chodzenie w mojej ulubionej odzieży, czyli sukienkach. Białe sukienki nie muszą kojarzyć się tylko z latem, czy z pannami młodymi, dobrze skomponowane z zresztą stylizacji mogą stworzyć zupełnie inny styl i dobrze o tym wiemy, my kobiety, które często go zmieniają i kombinują w tym temacie. 


Białą sukienkę zoio.pl połączyłam z kurteczką jeansową i zdecydowanie wybrałam luźniejszy, wygodniejszy look, który sugerują lekkie buty (japonki) i letnia torba. Niezobowiązujący strój, wypad na miasto, szybkie załatwienie spraw, a nawet zakupy, czy spacer po plaży. To zdecydowanie strój na tego typu codzienne wyjścia, czyli tzw. casualowy look.
Sukienka ma wbudowany usztywniający stanik, co pozwala na nie noszenie go, jeśli wybieramy opcję ogród czy plaża. Podobają mi się też śliczne koronkowe rękawki. Całość sukienki bardzo romantyczna. Sukienka na stronie zoio.pl ma rozmiar uniwersalny, jednak jak widzicie na mnie jest to opcja dla kobiet S i M. Dostępna jest jakby co w 4 kolorach.
Dla zainteresowanych a naprawdę warto robić tam zakupy mam kod rabatowy -20% działający na hasło: zakreconyswiatwery18 do zamówień powyżej 100 zł  (kod działa do końca września).
 
Sukienka- zoio.pl
Buty- nn
kurtka- nn (no name)
torebka- pepco (z siedziska wg pomysłu Kasi)

Komentarze

  1. Bardzo ładna Stylizacja i zaciekawiła mnie twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię białe sukienki w letnim klimacie, świetna stylizacja :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna jest ta sukienka - biel idealna na lato, bo fajnie podkreśla opaleniznę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana przyznam, że torebka zrobiła największe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta sukienka :) Mam dwie sukienki z ZOiO i jestem z nich bardzo zadowolona :) Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest piękna taka lekka i zwiewna

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja cudiowna ta sukienka, slicznie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo kobieca i delikatna ta sukienka, super

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sesja, a sukienka urocza, bardzo romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  10. biel to kolor idealny na lato :) Chyba moje wszystkie letnie kiecki są właśnie w tym kolorze :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! ❤ A stylizacja piękna, kurtka idealnie pasuje do sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Białe sukienki bardzo mi się podobają, jednak mi często zdarza się pobrudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, delikatna sukienka! Na lato jest wręcz idealna, na prawdę bardzo mi się podoba i świetnie pasuje do jeansowej kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co jak co ale ta torebka to jakiś HIT :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega ciekawa torebka! Ładna sukienka ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka jest przepiękna. Chyba ją sobie zamówię póki jest dostępna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ta sukienka jest na prawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna sukienka! Super super

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie.
    Miłego dnia, xx Bambi

    P.S na moim instagramie ruszył konkurs. Do wybrania bransoletka Soutache oraz kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Sukienka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie wygląda ona na Tobie, zdecydowanie wole bluzki z koronką lub ażurowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka, fajnie że ma usztywniany biust :) Latem bardzo lubię takie lekkie zwiewne materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tego typu sukienki, jest piękna, cudownie Ci w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała stylizacja jest rewelacyjna! :) Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest śliczna i bardzo delikatna, a zestawienie ją z jeansową kataną to strzał w 10!;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty