Elfa Pharm, Vis Plantis, Żurawina i malina moroszka Żel pod prysznic i kremowe masło

W dobie nadmiaru malin wcale nie zniechęcają mnie te owoce, a już tym bardziej w kosmetykach. Uwielbiam je, codziennie koktajl, dziś ciasto ucierane z malinami, a jutro gofry. Objadam się nimi do syta.
Vis Plantis jak zwykle stworzy coś co sprawi, że oszaleję na tym punkcie. Boska seria do ciała żurawina i malina moroszka to duet idealny na lato. Zobaczcie dlaczego?
Wiele razy powtarzałam, że jestem maniaczką żeli po prysznic, tutaj cenię zapach i oczyszczenie, ale później bez mojego rytuału czyli balsamowania ciała nie wychodzę z łazienki. To prosty trik, aby zachować piękny wygląd skóry, a pomaga mi w tym wiele kosmetyków, jedne z nich to dzisiejszy duet do pielęgnacji ciała.
Żel pod prysznic do codziennej pielęgnacji ciała dostajemy w dużej, wręcz ogromnej butli 400ml, ale jest na tyle wysoka i poręczna, że nie ma się tego wrażenia wielkości. Posiada przezroczystą konsystencję, która dobrze się pieni. Wytwarza przyjemną pianę, która otula i pieści skórę.
Pachnie bosko, słodko i owocowo, a przy tym bardzo świeżo. Wspaniały aromatyczny duet żurawiny i maliny moroszka, sprawia, że ma się chęć na wakacyjną kąpiel, aby otrzymać trochę orzeźwienia. Skóra po umyciu jeszcze pachnie lekko żelem, jest to przyjemny subtelny zapach, który po dodaniu kremowego masła podbija go i cieszy na dłużej.
Żel zawiera ekstrakt z żurawiny i maliny moroszki, sprawia, że w codziennej pielęgnacji sprawdza się wyśmienicie. Spełnia obietnice producenta oczyszcza skórę, a przede wszystkim przynosi jej świeżość, orzeźwienie i komfort po kąpieli. Zapach sprawia, że chętnie się po niego sięga, może dlatego, że tak doskonale komponuje się w sezonowej porze roku. Uwielbiam takie owocowe żele, to czysta przyjemność ich używania.
Żel nie podrażnia skóry, nie uczula jej. Wydajny i w bardzo niskiej cenie ok.14zł/400ml w sklep.elfa-pharm.pl.

Drugim krokiem, aby zachować odpowiednią pielęgnację jest balsamowanie skóry, mamy tutaj kremowe masło do ciała.
Zamknięte w odkręcany plastikowy słoiczek. Ukazuje się nam jednolita piękna jak masa/krem do tortu konsystencja, bardzo lekka. Wchłania się błyskawicznie, nie zostawia tłustej, ani lepkiej warstwy. Wykończenie matowe z lekkim shimmerem na skórze, który ukazuje się po wyjściu na podwórko, na słońcu. 
 Zapach obłędny, bardziej mocniejszy i wyrazisty niż żelu. Nadal ta sama nuta, słodka i orzeźwiająca. Cudownie pachnie na skórze i w dodatku długo. Uwielbiam.

Kremowe masło to spełnienie oczekiwań w pielęgnacji skóry. Dosyć, że lekkie to szybko się wchłania do matu, zostawia na skórze piękne drobinki, które mienią się do słońca (efekt opalizujący) i powoduje, że skóra zachowuje odpowiednie nawilżenie. Jest odżywiona, pełna blasku, cudownej elastyczności. Idealna w dotyku bardzo miękka i jedwabiście gładka. 
 
Idealne do skóry suchej i odwodnionej. Wspaniale działa na skórę, efekt szybko widoczny. Przy mojej systematycznej pielęgnacji to masło wypada bardzo wysoko. Nawet teraz w lecie skóra potrzebuje nawilżenia. Masło spełnia moje oczekiwania, ba! Nawet je przebija. Jak zawsze na poziomie. Można odczuć satysfakcję. Najważniejsze, że skóra to lubi.
Masło można dostać w cenie ok.17zł/250ml w sklep.elfa-pharm.pl

Duet godny wypróbowania, w niskich cenach.

Komentarze

  1. Ja uwielbiam ich zapachy masełek. Zapraszam i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich kosmetyki, ciekawa jestem zapachu tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat z tej serii nie miałam niczego. Jestem bardzo ciekawa zapachu! Musi byc boski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel pod prysznic muszę mieć! Uwielbiam i malinki,i Elfa Pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Malina moroszka pachnie przepięknie! Miałam balsam z Eveline z tym właśnie składnikiem i był cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już szata graficzna kusi, a pachnieć musi niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo że to kosmetyki to wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach musi być obłędny. Koniecznie muszę mieć te produkty. Widziałam, że u mnie w osiedlowej drogerii akurat są w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bajeczne zdjęcia , aż ślinka cieknie, żel pod prysznic jest bardzo kuszący z resztą masełko również.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maliny to jedne z moich ulubionych owoców, a kosmetyki z ich dodatkiem wręcz uzależniaja ;D Lubię owoce w kosmetykach i jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi to cudownie pachnieć, aż bym sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie mają opakowania te kosmetyki i zapewne równie pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przygarneła bym ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  14. podejrzewam, że bardzo ładnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam malinki. Produkty bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe i boskie zapachy, jejciu ale bym je zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ogromną fanką kosmetyków tej marki. Żurawinę uwielbiam, więc to mogłoby być coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem bardzo ciekawa tych produktów jak sprawdzą się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym go powachala .To musi być zapach

    OdpowiedzUsuń
  20. To zestaw idealny dla mnie! Żel, który po prostu myje i pięknie pachnie i obowiązkowo balsam! ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych produktów, ale na pewno pięknie pachną. Chętnie wypróbowałabym każdy z nich.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z masłem bym się polubiła. Lubię kosmetyki o takiej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ich produkty, ten żel przetestuję na bank jako następny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zapach malin pod prysznicem wszystkie owoce leśne są tam mile widziane po męczącym dniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty