Lazell, Piękne zapachy w niskich cenach dla kobiet i męźczyzn

Zapach to najlepsze wyrażenie mowy naszego ciała na skórze. Właśnie teraz latem lubię te delikatne, subtelne zapachy, które nie męczą nosa i nawet, gdy są słodkie, nie są przesadnie mdłe, a owiewają skórę świeżością.
Nie wiem czy znacie Lazell, ale jest to marka dostępna w Rossmannie i innych mniejszych sklepikach kosmetycznych, a nawet w Kauflandzie czy Empiku. Zaskakują nie tylko zapachami, ale i niskimi cenami powyżej 10zł.
Od zawsze stawiam na różowe zapachy, wody perfumowane, które jak dla mnie o tej barwie są pewniakami. I tak samo nie pomyliła się tutaj.
Balmi to zdecydowanie zapach dla mnie słodki, dla nie których może być przesłodzony, ale ja właśnie takie lubię. Jest subtelny i delikatny, a zarazem kobiecy i nowoczesny, owiany świeżością.
Jak dla mnie zapach idealny na każda porę roku, a wszystko przez swoje łagodne nuty kwiatowe, zmieszane z wanilią, bursztynem i drzewem sandałowym.
Nuty głowy: bergamotka
Nuty serca: ylang-ylang, kwiat pomarańczy, lilia
nuty bazy: bursztyn, drzewo sandałowe, wanilia.

Zapakowany w uroczy flakonik cudownie wygląda na toaletce.
Jestem oczarowana tym zapachem.

Drugi to One Women, bardziej taki wybrany na chybił trafił. I jednak nie trafił w moje gusta zapachowe. Ale szybko znalazł swoją fankę, bo moja mama uwielbia takie nuty i nie może się go nawąchać. I tutaj właśnie widać, jak różne są gusty osób, i nie można się sugerować do końca pewnymi opiniami. Warto samemu spróbować, powąchać, a nawet spryskać skórę. W moim przypadku zawsze na szyi. Wtedy wiem, z czym mam do czynienia.
 Piękny wysoki, prosty flakonik, w którym mieści się 100ml wody perfumowanej w kolorze pomarańczy. Zapach również ładny, jednak taki zadziorny, charakterystyczny, który owiewa klasą, pewnym luksusem i oryginalnością i jestem pewna że większości kobiet właśnie ten się spodoba bardziej niż słodki Balmi. Bardziej cięższy, dłużej utrzymuje się na skórze.
Nuty głowy: liście czarnej porzeczki
Nuty serca: frezja, róża
Nuty bazy: wanilia, ambroxan, paczuli, nuty drzew

W ofercie marki znajdują się tez zapachy męskie. I tutaj na próbę wybrałam mężowi Good Look Sport.
To świetny taki klasyczny zapach, który owiewa cytrusami, nutami drzewnymi, lekko wanilią, a przy tym jest bardzo rzęski i świeży. Nadaje się nie tylko dla mężczyzn, ale i nastolatków. Mój 11letni syn już podbiera wody toaletowe tacie, więc tutaj jest praktycznie młodość, świeżość i lekkość zapachu. Naprawdę świetny. Ponadczasowy zapach, który jest nie tylko orzeźwiający, ale i sensualny, skrywa tajemnicę mężczyzny. Przepiękny. Cudownie otwiera się na skórze, zostaje na niej długo.
Nuty głowy: aldehydy, nuty morskie, mandarynka, pomarańcza
nuty serca: cedr, neroli, pieprz
nuty bazy: elemi, białe piżmo, fasola Tonka, wetiweria,wanilia, bursztyn.

Jestem zachwycona wodami perfumowanymi, pięknie pachną, zaskakują i owiewają skórę niczym jedwab. Każda kobieta jak i mężczyzna na pewno znajdują tutaj swoje ulubione nuty. Teraz rozglądam się za innymi zapachami, może coś wybiorę w kolorze morskiej głębi.

Komentarze

  1. Obawiałabym się, że Balmi będzie dla mnie za słodkim zapachem. Za to One Women wydaje się być przyjemnym. Dobrze wiedzieć, że zapachy tej marki są godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co zapachów mam dostatek, ale warto wiedzieć o takich markach na przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tych zapachów, chyba pierwszy będzie zbyt słodki dla mnie, ale drugiego jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. LAZELL ma super zapachy, moim damskim ulubieńcem jest spring

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznałam zapachy Lazell i jestem bardzo z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardzo dużo widzę tych zapachów na Blogu, ja sama nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się im przyjrzeć bliżej w Rossmannie :) Ciekawi mnie Balmi, kiedyś często kupowałam slodkie zapachy, teraz wolę te subtelniejsze, ale sprawdzę z ciekawości, może akurat wpadnie w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buteleczki, mam ochotę powąchać te cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam dużo o tych perfumach, chciałabym je wypróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej marce wcześniej. Myślę, że Balmi byłby dobrym zapachem dla mnie :) lubię słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buteleczki sie slicznie prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych zapachów, muszę kiedyś przyjrzeć się im w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez się z nimi bardzo polubiłam, zapachy sa genialne

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytalam juz o nich ale jeszcze nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja szukam właśnie nowego zapachu, te brzmią bardzo ciekawie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. tych perfum jeszcze nie zdązyłam poznać

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ich zapachy za różnorodność i fajną, niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji testować tych perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam inne apachy tej marki. Podoba mi się ich trwałość - jest dobra jak na takie ceny.

    OdpowiedzUsuń
  21. kompletnie nie znam, ostatnio przybyło mi kilka zapachów innej marki ;0

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam zapachy z Lazell ;) Są całkiem dobre, choć moim zdaniem to trochę loteria - jedne są lepsze, inne gorsze ;)
    PS Cudowne zdjęcia, siedzę i podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo dobrego słyszałam o tych zapachach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty