Nowa Rexona COMPRESSED dla niej i dla niego

Dzisiaj przychodzę z informacją o nowej Rexonie Compressed dla kobiet i mężczyzn w dwóch wymiarach. Tak samo skutecznych jak i wydajnych. Dla fanów Rexony to nie lada gratka teraz można mieć mniejszą pojemność, która zmieści się do torebki. Jest idealna na wyjazdy, bo zajmuje mało miejsca. Można mieć ją ze sobą wszędzie nawet na siłowni. I jest to też zaleta dla osób, które nie lubią dużych kosmetyków na toaletce.

Rexona to marka antyperspirantów nr 1 na świecie sama kupuję ją często, chociaż używam na zamianę z innymi ponieważ moja skóra lubi się przyzwyczajać do jednego kosmetyku, a później nie działa. Mam kilka wersji, które skutecznie chronią skórę przed potem, jak i ubrania przed plamami. Choć nie wykluczam silniejszych środków przed nadmiernym poceniem, to w ciągu dnia śmiało mogę z Rexony korzystać.
A dzisiaj mamy do czynienia z antyperspirantem, który gwarantuje komfort stosowania, chroni przed potem i jest bardziej przyjazne dla środowiska, ponieważ mniejsze opakowanie to mniejsza emisja gazów i aż 20% mniejsze zużycie aluminium.
Skuteczność Rexony Compressed cotton Dry i cobalt dry ujawnia się podczas ruchu i uzyskanej przy tym wilgoci. Zapewnia odpowiednią ochronę przed potem 48h (tutaj zdecydowanie u mnie znacznie mniej), długotrwałą świeżość, która przyjemnie pachnie.
Zapach Cotton dry jest lekki, subtelny i delikatny, pudrowy i nie wiem czemu, ale wyczuwam tu namiastkę Nivea. Może przez to pudrowe otulenie. Lubię jego dyskretny zapach, który nie koliguje z perfumami. Choć również jest kwiatowy.
Natomiast Cobalt dry to piękna męska, bardzo świeża i rześka, miętowa nuta. Owiana jakby barwą drzewną i piżma. Bardzo długotrwały zapach. I tutaj bez dwóch zdań. Rexona ma najsilniejsze męskie zapachy antyperspirantów.
Motto Rexony im Więcej się ruszasz tym większą masz ochronę!

Nowa technologia Rexony Compressed zadziwia, że w pojemności 75ml, opakowanie wystarcza na tak samo długo jak 150ml. „Wszystko za sprawą innowacyjnej technologii, która pozwoliła przeprojektować system natryskowy, zmniejszając ilość gazu potrzebnego do dostarczania tej samej ilości produktu przy każdym rozpyleniu”.
Do wyboru mamy wiele możliwości, różne warianty zapachowe i zapewne każdy z nas sobie coś znajdzie lub znalazł. Dla kobiet w tej małej formie: Showe Fresh, Cotton Dry i Invisible Black w cenie każdy 14,49zł. A dla mężczyzn dwie opcje: Activ Shield i Cobalt Dry.

Jak się Wam widzi mniejsza pojemność, i troska o siebie oraz środowisko? 
 
rexona.com/pl

Komentarze

  1. rexona jest fantastyczna, super, że teraz z mniejszej pojemności ale tak samo wydajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna opcja z mniejszą pojemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wyglądają takie małe opakowania + to świetna opcja do torebki czy na wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż nie może używać antyperspirantów w sprayu, bo go podrażniają, ale ja używam głównie takie, więc ten set dla kobiet bym przygarneła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Często używam dezodoranty Rexona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą te Rexony, choć ja używam głównie G, bo wtedy czuję się najpewniej :) Skuszę się i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe opakowania są super, idealne na wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te male opakowaniea.Nie znam tych dezodorantow.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie małe opakowania, łatwiej je zmieścić w torebce

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z tą mniejszą pojemnością.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też co jakiś czas zmieniam antyperspiranty, może i ten będzie u mnie następnym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, bardzo nie zapowiadający się zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja generalnie jestem fanką małych wersji, zarówno w kosmetykach pielęgnacyjnych jak i kolorowych. Zawsze te produkty zajmują mniej miejsca, a jednocześnie mamy pewność że zużyjemy je przed terminem ważności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, ze antyperspirantów od Rexony nie miałam ale kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię antyperspiranty z Rexony. Wersja Dry Cotton na pewno wkrótce się u mnie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham dezodoranty z Rexoy i najczęściej to właśnie je wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach dla Pań mnie zaczarował - dawno nie podobał mi się tak jakiś dezodorant.

    OdpowiedzUsuń
  18. d=fajnie, że wyszła mini wersja, którą mozna zabrac praktycznie wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Rexonę. Super, że marka wymyśliła mniejsze opakowania i będzie to miało korzystny wpływ dla naszej planety, jestem jak najbardziej na tak za wprowadzaniem takich innowacyjnych rozwiązań i z pewnością nie raz sięgnę właśnie po tą skompresowaną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie maluszki są swietne, w sam raz do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki świetny zestaw, ja bardzo lubie antyperspiranty rexona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię antyperspiranty Rexona, ale wersji Cotton Dry jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super że postawili też na mniejsze pojemności :) Ja od lat jestem fanką produktów Dove :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty