Czarne Sneakersy

Lubię klasykę i minimalizm, a jednocześnie cenię sobie wygodę - na co dzień jak i przy większych wyjściach. W dzisiejszych czasach styl wygodny znany jako casualowy wcale nie wiąże się z czymś nudnym, wręcz przeciwnie powstaje tyle ciekawych pomysłów względem obuwia jak i odzieży. Gdy myślimy o wygodzie to pewnie nasuwają się nam dresy i adidasy, ale XXI wiek to nic nudnego. Nie ma rutyny, jest ciekawie. A chociażby sneakersy. To wygodne buty sportowe nadające się do codziennego, zabieganego stylu. Zdecydowanie jest wygodnie, ale i stylowo.
W swojej szafie posiadam dopiero drugą parę tego rodzaju obuwia i coraz bardziej przekonywuję się do ich wyglądu, bo do wygody nie ma żadnych zastrzeżeń. Jest mega wygodnie. Stopa się nie męczy, nic nie ociera, jest super. A jednocześnie kobieco, bo pojawia się trochę koronki i duża ilość zamków (zip), która uwielbiam.
Zanim wybrałam te czarne, na oku miałam jeszcze bardzo ładne białe. Ale jednak jesień nie będzie sprzyjała w codziennych wypadach w białych butach, więc padło na czerń:) Wcale nie jestem zła, bo ciągle w nich chodzę i coś czuję, że szybko ich nie zdejmę.
Polecam Wam te wygodne buty. Tym bardziej, że jest aktualnie na nie zniżka w atrakcyjnej cenie!
Buty- lakini.pl
Torebka- kupbuty.com
Spodnie - nn
Kurtka- nn (sh)
Sweter - nn 
 Foto: fotomaniak
Macie w swojej szafie już sneakersy? 

Komentarze

  1. Świetne są te buty - i bardzo fajnie grają ze spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja :) Musze zaopatrzyć się w podobną kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja nie dla mnie, nie lubię połączenia czerni z brązem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz, butki prezentują się bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie mam, ale pora sie zaopatrzyć. Te Twoje sa świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pora pora, wygodnie w nich i ciepło, oraz stylowo - Dziękuję

      Usuń
  6. Ostatnio zastanawiałam się nad takimi butami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie zastanawiaj się długo, aby nie zabrakło:)

      Usuń
  7. super zestaw, wszystko mi się w nim podoba :)

    Pozdrawiam Zocha:)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie butki jednak rzadko w nich chodzę ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jesienna stylizacja! Bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty naprawdę fajne, bardzo wygodne i ładne :)
    Ps. Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam , Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. to szybko do sklepu
      http://lakini.pl/glowna/7156-sneakersy-sylvia.html

      Usuń
  12. Super wyglądasz, stylowo i elegancko. Piękny uśmiech.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    www.rzymskiezakupy.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, bardzo jesienna.. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja, to taki wygodny, nowoczesny i miejski styl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam tego typu butów, ale chciałabym beżowe, najlepiej bez żadnych ozdobników :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam :) co prawda zeszłoroczne, ale czarne i klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście - bardzo lubię taki styl ubierania się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz jak zawsze :)
    butki fajne,i mimo że nie do końca w moim typie,czuję że będą mi się niedługo podobać :D bo zmieni mi się ostatnio gust butowy i coraz więcej u mnie sportowych modeli :)
    Torebka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylizacja - spodnie są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. chodzą za mną te buty, ale ja raczej będę szukać w jakimś beżu :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty