Zrobiona na szaro: Botki z frędzlami, pikowana torebka

Połowa września praktycznie za nami, a jesieni ani widu, ani słychu. Może to i dobrze, ale warto przygotować się na załamanie pogody i nie zostać bez botków. Jak dla mnie jesień bez nich to kiepska sprawa, więc muszą być. Jest wygodnie, elegancko.
 Frędzle dalej wiodą prym w modzie i wcale się nie martwię, bo lubię je. To połączenie botków i frędzli lubię najbardziej. Ale to jeszcze nie wszystko, bo dochodzi jeszcze kolor, a raczej odcień szarości, który tak bardzo lubi go duża ilość osób. W tym też i ja.
Muszę również wspomnieć o kurtce, którą dorwałam w sh. Szukałam namiętnie kurtki pikowanej, a wpadła mi w ręce skórka w szarym kolorze. To nic, że mam czwartą skórkę, ważne, że w innym kolorze.
Torebkę znacie ze wcześniejszej stylizacji. Tak bardzo ją lubię i tak bardzo pasuje do wielu stylówek, że zawsze jest ze mną. Musicie wpaść na stronę tego sklepu, bo mają cudowne torebki z frędzlami na jesień i marzę o takiej brązowej.

Torebka- manzana.pl
Kurtka- (sh) nn
Spodnie- H&M (sh)
Bluzka- (sh)cherokee
Foto: fotomaniak
Lubicie frędzle?

Komentarze

  1. Frędzle jak frędzle, ale torebka nie przestane sie zachwycać ;-) cały czas walczę ze sobą - brać czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię szarości, są uniwersalne na każdą porę roku :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :) A miejscówka ma coś w sobie ,,spokojnego"

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, coś nas obie poniosło w te szarości ;) Super zdobycze z sh, szczególnie boska kurtka :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za fredzlami, ale nie przeszkadzają mi u innych ;) ja jakoś źle się z nimi czuje. Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie odcienie szarości. Pięknie wyglądasz!
    ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty. Bardzo ładne zdjęcia i przyjemny plener. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że nie widzę siebie w takich butach, ale u kogoś bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w szarości!
    Bardzo fajnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja, buty mi sie podobaja bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi jakoś frędzle się już przejadły, ale zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje stylizacje. Zawsze wszystko świetnie dopracowane. I sceneria rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię szarości :) Fajna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię frędzle choć butów z nimi jeszcze nie miałam chyba nigdy :D
    Ostatnio kupiłam śliczną torebkę skórzaną z nimi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja :) Przypomniałaś mi że muszę sobie kupić botki na jesieņ a bardzo nie lubię kupowania butów :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie zaczynam rozglądać się za botkami na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja, botki są mega fajne

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna sceneria do zdjęć i cała stylizacja się świetnie wkomponowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zawsze pięknie, szary to mój ulubiony kolor obok granatu w ubiorze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja - wyglądasz w niej "charakternie"! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W tym sezonie poluję właśnie na jakies szare botki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty są czadowe!! Zresztą i mnie coś naszło na szarości czyżby to jakaś choroba?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great outfit! It looks perfect on you. I'll be here often for sure!
    I also want to invite you to my blog http://black-pearls.blogspot.com/
    I will be grateful for observation. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się całość utrzymana w jednym tonie :) Też mam w tym sezonie ochotę na szarości.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja.Wszystko dobrze do siebie pasuje. Najbardziej podoba mi się torebka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię frędzle, są trochę nonszalanckie:) Fajne te botki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty