Foto mix 8/2016

Wakacje się skończyły, czas wrócić do większej liczby obowiązków. Ale miło jest wspomnieć na chwile jak było w poprzednim miesiącu, tym bardziej, że dziś taka brzydka deszczowa pogoda;/

1. Nowy miesiąc jak zwykle zaczyna się od deszczu
2. Nie ma jak w domu
3. Mieczyk
4. Duża kawa musi być
5. W moim ogrodzie
6. Orzechy już są
7. Chwile w ogrodzie
8. Mój azyl
9. Tory chałwowy urodzinowy dla syna
10. Ogród/altana
11. Świętujemy
12. Wyszedł obłędnie
13. Ogrodowo
14. Ciasta z urodzin
15. Praca w ogrodzie uszlachetnia:)
16. Moc borówek leśnych
17. Świetna saga
18. Wieczorową, letnią porą
19. Koktajl borówkowy. Sierpniowy spam
20. Mimoza (nawłoć) zakwitła. Jesień coraz bliżej
21. Urodzinowe ciasta wyjadam
22. Piękne sowy w magicznym otoczeniu z domowebrudy.pl
23. Ostatnia lilia, która tak późno zakwitła. Jak się okazało nie tylko u mnie,
24. W altanie
25. Gofry
26. Kanna
27. Premiera książki 17 sierpnia „Gniazdo” Cynthia daprix sweeney i jestem załamana. Po pierwsze chyba jestem jedyną osobą którą książka nie wpisuje się w kanon bestsellerów. po drugie nie podoba mi się cała nudna akcja. Raczej brak akcji. Po trzecie nie widzę nic śmiesznego (zapewnienia o dobrym humorze w stylu Woody Allen) w problemach związanych z pieniędzmi. Każdy z bohaterów się z tym boryka. Trochę w niej cwaniactwa głównego wręcz bohatera Leo. Zwykle przeciętne czytało o wspaniałej oprawie dzięki wydaniu znak.com.pl pierwsze 100 stron szlo mi jak po gruzach. Lubię literaturę współczesną ale nie taką nudną. tak mi przykro ;/
28. ach owoce
29. Prawie jak w Holnadii
30. W altanie
31. Kobiety w ulicy grodzkiej. Wiktoria. Świetna saga, choć ta mniej interesujaca
32. Kanna
33. W altanie
34. Nowości Elfa Pharm: Vis Plantis i O'herbal
35. W marynistycznym stylu passio24.pl
36. home
37. Uwielbiam nastrój świec
38. Malinowe niebo w gębie
39. Coraz lepszy nastrój. Świece passio24.pl nadają klimatu
40. Big Coffie
41. Kosmosy
42. Ogrodowy zaułek
43. Objętość z Nivea
44. W domowym zaciszu. Świece passio24.pl
45. Mój ogrodowy świat
46. Cudowny wieczór tylko z passio24.pl
47. Koktajlowe love
48. Ostatni kawałek sernika na zimno. Znowu robiłam
49. Gipsówka
50. Świece wodne passio24.pl
51. ucierane i koktajl najlepsze drugie śniadanie:P
52. Mąż zrobił mi boje, żeglówki i takim sposobem, w altanie zrobiło się klimatycznie w stylu morskim
53. Dorodny mieczyk
54. Klimat musi być.
55. W ogrodzie
56. Ulubiony obiad: Naleśniki
57. Budleja Dawida
58. To już będzie ostatni koktajl tego miesiąca:P
59. Mój ogród. Duma i pasja
60. W gąszczu zieleni
61. W azylu
62. Ach ten klimat
63. Cudownie gdy tak świeci słonko
64. Moja Biblioteka mnie zaskakuje. Świetne pozycje
65. Orzechy czas start!
66. Dostawa świec na jesień passio24.pl, a czy Ty już zaopatrzyłaś się?
67. Ogrodowa sielanka
68. W mojej ukochanej altanie
69. Pierwszy łubin. Tak późno, bo dopiero po raz pierwszy w moim ogrodzie, ale jeszcze przed jesienią zakwitł
70. Kosmosy. Cudowne delikatne kwiaty
71. Mogę teraz zamieszkać w mojej altanie
72. W domowym zaciszu
73. Nowa książka do domowej biblioteczki znak.com.pl
74. Te dzwoneczki są cudne. Spośród nasion na skalniak właśnie takie wyszły. Ale co to jest to nie mam pojęcia
75. Cudowna szara torebka emanzana.pl
76. W ogrodzie
77. Nowości Mincer z Wit.C
78. W altanie cudownie spędzać czas
79. Popołudniowa herbata z Teekanne.pl w towarzystwie pysznego miodownika i umilającym czas świecach passio24.pl
80. Cudowna książka, film również obejrzałam i polecam. Za to drugiej części „kiedy odszedłeś” nie.
81. W ogrodzie
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. A jeśli chcecie więcej to zapraszam na bieżące obserwowanie. Zobaczcie gdzie byłam wczoraj. 

Komentarze

  1. Wow, orzechy laskowe! Jak pięknie, uwielbiam Twoje mixy zdjęciowe . cudowne kwiaty, piękny ogród.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny mix - bardzo wakacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widzę, musisz mieć pięknie urządzone mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) Słodziutko i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje zdjęcia koją ciało, duszę i kubki smakowe:)
    uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jest takie piękne i smaczne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix, podoba mi się :-) przytulnie u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile przepysznych smakołyków na tycch zdjęciach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnóstwo zdjęć robisz miesięcznie :) Mi ciągle brakuje na to czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że nie tylko ja mam świra na punkcie koktajli borówkowych;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są te zdjęcia :)
    na bieżąco podziwiam na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam u Ciebie ten marynarski motyw :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Już Ci to pisałam przy okazji poprzedniego mix'a - masz przepiękny ogród, aż zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty