Your Beauty Body Choice, Shiny Box & Jatomi Fitness - Big Size!

Wrześniowe pudełko, a raczej pudło Big Size, wielka pojemność XL, a w niej same cuda. We współpracy z Jatomi Fitness dostajemy nie tylko kosmetyki, ale i zdrowe produkty spożywcze.Najlepsze pudło i najlepsza współpraca jaka udała się Shiny Box. 
Od razu bez zbędnych ceregieli powiem Wam, że jestem oszołomiona zawartością. Na 100% bez żadnych marudzeń jestem zaspokojona i życzę sobie, aby tak wspaniałe zawartości były co miesiąc. Nie no serio w cenie 49zł, gdzie dostaniecie lepsze pudełko jak to wrześniowe, No gdzie?

Po otwarciu buzię miałam uśmiechniętą od ucha do ucha. nie tylko z zwartości, ale ze świetnego przesłania: Padłaś? Powstań! Popraw koronę i Zasuwaj!
Tak to idealnie odzwierciedla moje emocje po otwarciu. No kurde, szczęka mi odpadła. Bez jaj!
Nie spodziewałam się takiej ilości kosmetyków, ani tym bardziej produktów spożywczych. Wszystko jest dla mnie nowością. Cieszę się z każdego kosmetyku z osobna, w końcu zrobię coś z nasion chia (wychwalany pudding chia) co tak odwlekałam i nareszcie mam. Tym bardziej, że te nasiona są z moich okolic. Nawet nie wiedziałam o ich istnieniu.
A teraz zobaczcie wspaniałą zawartość rozłożoną na czynniki pierwsze:

1. STENDERS Balsam do ust Produkt pełnowymiarowy, cena: 19,99zł/szt.
2. Noble Health Program dietetyczno-treningowy ONLINE GET SLIM CLUB Produkt pełnowymiarowy, cena: 99zł/pakiet Silver 3 msc
4. DOVE Kuszący olejek do mycia ciała Produkt pełnowymiarowy, cena: 18zł/200ml
5. Constance Carroll Kredka do oczu KOHL Produkt pełnowymiarowy, cena: 8,60zł/szt.
6. Calypso Gąbka Active Peeling Produkt pełnowymiarowy, cena: 5,96zł/szt.
7. Cztery pory roku Skoncentrowane masło do skórek i paznokci Produkt pełnowymiarowy, cena: 7zł/15ml
8. Catrice Lakier do paznokci ULTIMATE NAIL Produkt pełnowymiarowy, cena: 10,49zł/10ml
9. Charmine Rose Krem do twarzy cena: 60,80zł/50ml
10. Schwarzkopf Szampon ESSENCE ULTÎME Caviar+ Hair Renew Produkt pełnowymiarowy, cena: 22,99zł/250ml
(w zestawie Big Size znajduje się duży produkt, a w standardowym 50ml)
11. SPORTDEFINITION BATON PROTEINOWY Produkt pełnowymiarowy, cena: 4zł/30g
12. ViVio Nasiona CHIA Produkt pełnowymiarowy, cena: 5,50zł/150g
13. Elpha Pharm Żel pod prysznic FRESH PRODUKT VIP Produkt pełnowymiarowy, 8,99zł/500ml
+ dodatkowy prezent 1z3
Ziaja, Multimodeling, Reduktor pierwszych różowych rozstępów, produkt pełnowymiarowy, cena: 9zł/100g
 + próbka Stenders, Body yogurt
+ prezent
Colway, Serum do twarzy i ciała,
Shiny Box tak brzydko mówiąc odwaliło (w dobrym słowa tego znaczeniu) kawał dobrej roboty. Należą im się ukłony i wielka brawa! Ciekawa jestem czy Wam podoba się zawartość i jak zapatrujecie się na dodatkowe prezenty? Bo moim zdaniem to najlepsze pudełko w całej działalności Shiny Boxa! Pomijając oczywiście Inspiredy.pl bo tam co chwila jest coś fajnego. A propo inspiredby.pl jutro pokażę Wam pudełko z której edycji. 
Pudełka można jeszcze zamawiać i zachęcam Was do tego. Jestem zachwycona! Zastanawiam się czy nie wykorzystać swoje Shiny Stars na kolejne pudło:) bo jednak - co jak co to wymiata!

Komentarze

  1. Świetna zawartość. Mam balsam do ust Stenders o zapachu kawy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha przesłanie mnie rozwaliło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pudełko w rozmiarze standard i jestem też zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekaw tych produktów kawiorowych

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemna zawartość, ciekawi mnie ten balsam do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!
    Ja to nawet miałam pojęcia o tym boxie.
    Ostatnio jest ich tyle, że cieżko nadążyć z tymi nazwami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też dostałam wersję XL tylko bez tego serum Colway :-( aha i z Ziaji dostałam balsam wyszczuplający :-) zawartość powala na kolana i rozwala konkurencję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie same paczki poza dodatkiem Colway - ja mam krem do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko ma bardzo kuszącą zawartość, jednak raczej nie zdecydowałabym się na jego kupno. Nie przepadam za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  10. choć minęło kilka dni, mój zachwyt nad tym boxem nie maleje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość naprawdę fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dokładnie ten sam zestaw pod produktem Colway - u mnie znalazł się krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pudełeczko, a raczej jego zawartość :) Widziałam już na kilku blogach, większość dziewczyn jest bardzo zadowolona, zresztą ja sama też ucieszyłabym się z takiej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki sam zestaw, różni się jedynie produktem Ziaja. :) Fajne pudełko, jestem bardzo zadowolona.
    A z Colway wypróbuję krem do rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, rewelacja z tym colway, u mnie tego nei było. Pudełko doskonałe. A co do puddingu to pamietam o mleku roslinnym. na kokosowym najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty