Organique, Foot Cream, Odświeżający krem do stóp

W czerwcowym pudełku Shiny boxa miałam swojego ulubieńca, a był nim odświeżający krem do stóp Organique. Kilka produktów naprawdę zasłużyło na osobne wpisy i dlatego takie się pojawiają.
Białe opakowanie z zakrętką. Łatwo dozuje lekko rzadki jasno niebieski krem, który fajnie rozprowadza się. Dosyć szybko wchłania się. Nie lubię długo czekać, aż kremy wyschną. A na panelach nie ślizgam się:) Krem nie klei się, ani nie lepi. Ani nie zostawia tłustej warstwy. 
Krem ma przyjemny ziołowy zapach. Wyczuwam w nim mentol. Jest także szałwia i tymianek. Delikatny zapach, który w niczym mi nie przeszkadza.

Jego działanie jest bardzo przyjemne. Tuż po nałożeniu odczuwam świetną ulgę. Po całym męczącym dniu taki krem jest zbawieniem. Od razu czuję odświeżenie. Pierwsze próby były tylko na jednej stopie. I w tym miejscu gdzie był krem ewidentnie było czuć lekki chłodzik odświeżenia. Stopy od razu odżyły. Ten efekt bardzo mi się podoba.
Dodatkowo krem dobrze nawilża i lekko wygładza stopy. Szorstkie miejsca wypeelingowane też potrzebują dobrego nawilżenia i w tej kwestii się sprawdza.
Skóra nie pęka, nie jest szorstka. A jest bardzo dobrze zadbana i wypielęgnowana.

Ten lekki krem jest idealny na tę porę roku. Myślę, że systematyczne stosowanie nie zmieni się podczas zimowych dni. Zapewne do zimy mi nie starczy, gdyż jego wydajność jest niska, a cena dosyć wysoka, bo aż 27zł/75ml. Spora cena, za taką słabą wydajność niestety nie idzie w parze.

Bardzo lubię ten krem. Oby Shiny Box coraz częściej dodawał kosmetyki tej firmy:)
A Wy znacie Organique? 

Komentarze

  1. Uwielbiam Organique:) tego kremu nie znam,ale chetnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyk brzmi ciekawie, ale kremy do stóp idą jak woda, więc słaba wydajność i cena...

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy krem :) powinnam się za nim rozejrzeć, bo miałam u siebie różne kremy do stóp i to jest jedyna część ciała, na którą obecnie nie jest mi szkoda pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kosmetyki Organique, są po prostu rewelacyjne. Również mam ten krem i jestem z niego bardzo zadowolona :) Też mam zamiar go zrecenzować za jakis czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nic jeszcze z tej firmy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tubka bardzo mi się podoba;)
    Efektownie sie prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam przyjemności nic od nich testować ale jak dla mnie kremik troszkę zbyt drobi, ale ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze okazji poznać żadnego kosmetyki Organique...chyba czas to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do klubu:)

      kremik trochę drogi, ciekawe, jakby się sprawdził u mnie:)

      Usuń
  9. Mi ostatnio kompletnie się nie chce używać żadnych kosmetyków do stóp :<

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli chodzi o stopy to jestem niestety niesystematyczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ,że się szybko wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Nie znoszę kremów, które to robią :) Nie miałam jeszcze okazji wypróbować kosmetyków Organique. Uwielbiam mazidła o mentolowym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale na pewno nadrobię - otwarli go niedaleko mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety póki co nie stosowałam nic z tej firmy, ale myślę, że w przyszłości się zapoznamy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie ma prześliczne *.* takie delikatne i słodkie ;) chętnie wypróbuję ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nic nie mialam z tej firmy
    nie kupuje tez specjalnie kremow do stop
    zawsze uzywam kremu do rak
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam nic od nich ale słyszałam same dobre rzeczy na ich temat, tylko ceny mają dość wysokie ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam maskę do twarzy tej firmy i się zawiodłam bo jak nic mojej twarzy nigdy nie zapchało tak ta maska to zrobiła :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kremy odświeżające do stóp - u mnie również bardzo dobrze się sprawdzają, jednak tego z Organique nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nie miałam tego kremiku, jestem bardziej maniaczką kremowania dłoni niż stóp

    OdpowiedzUsuń
  20. ja notorycznie zapominam o kremowaniu stopek

    OdpowiedzUsuń
  21. slyszalam o tej firmie, jednak nigdy nie mialam okazji, aby przetestowac kosmetyki tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taki krem chłodzący z biedronki i bardzo fajnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez jeszcze nie używałam nic z Organique, ale ten krem mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tej firmy jeszcze niczego nie używałam.
    Ale się czaję na kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też bardzo go polubiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze go nie poznałam, ale z pewnością wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od razu polubiłam ten krem, ma taki świeży zapach, ładnie chłodzi skórę i odświeża, ale po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że jego własciwości nawilżajace są słabe, a wręcz przeciwnie, zaczął chyba wysuszać mi skórę na stopach:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty