Kobiety lubią brąz...

Dzisiejsza niedziela okazała się wyjątkowa. Wyjątkowa pod względem pogody, bo to właśnie czwarta niedziela adwentu ukazała słonko i w miarę ciepło. Poprzednie niedziele były szare bure i ponure. Tak się zastanawiam czy to faktycznie przed nami Święta Bożego Narodzenia czy jednak Wielkanoc. Prognoza pogody zapowiada śnieg dopiero po świętach, czyli nici z tego, aby na Wigilię się pojawił. Nie ma co się martwić śnieg na 100% będzie, ale na Wielkanoc. Tylko szkoda, że wtedy nie będzie potrzebny. Złośliwość pogody nie zna granic.
Fajnie i nie fajnie, że mamy taką pogodę. Są jednak tego wady i zalety. Na ulicach można zauważyć przeróżne stylizacje. Sama się przyznam, że do kurtki zimowej noszę botki, bo jednak nie jest mi na tyle zimno w nogi, żeby wyciągać kozaki. I raczej nie zapowiada się, abym kupiła coś w tym roku.Zresztą nie które botki, któe posiadam mają ciepłe kożuszki i śmiało można w nich śmigać. 
Stylizacja jest taka bardzo na luzie, idealna właśnie na niedzielny spacer, zupełnie na co dzień, bo ciągle w tej kurtce można mnie zobaczyć. Po prostu ją lubię, jest mi w niej ciepło i wygodnie, a to jest najważniejsze w codziennym biegu do szkoły, czy sklepu.
Kurtka- sh
Spodnie – sh
Sweter - sh
Komin - kupbuty.com
Torebka kupbuty.com

W obu sklepach kupbuty.comczasnabuty.pl trwają wyprzedaże i promocje.

Komentarze

  1. ładna stylizacja

    zapraszam do mnie : Klik Klik Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ja brąz lubię tylko w dodatkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam wszelkie brązy, beze i nude :) czuje się w takich ubraniach bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pogoda:) Ale na Wigilię śnieg mógłby spaść:) Super kurtkę udało Ci się upolować w Sh, bardzo mi się podoba!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty mają idealny obcas, mam na myśli wysokość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje botki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze że ja jakoś nie lubię brązu. Unikam jakiegokolwiek ubrania w tym kolorze. sama nie wiem czemu ale jest dla mnie za smutny

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look podoba mi się to połączenie na Tobie!

    Super kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. W taką pogodę to nie raz nie wiadomo, jak się ubrać. Grudzień w tym roku wyjątkowo ciepły, ale i taka pogoda bywa zdradliwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Botki są przepiękne! Frędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  11. no pogodę teraz mamy dość wiosenną :P
    stylizacja fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurteczka bardzo mi się podoba, cała stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. już tu wchodziłam pisać że ja tam brązu nie lubię,ale Twój zestaw mi się bardzo podoba,zwłaszcza z tym koralowym swetrem,świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na Bawarii cały czas jest ciepło i słonecznie. Jak nie grudzień...ma to swoje plusy i minusy, bo mimo wszystko fajnie by było zobaczyć śnieg w Święta. No, ale co zrobić. A stylizacja przyjemna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ładnie! uwielbiam ubrania w brązowych kolorach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty