Pantene, Odżywka w piance pod prysznic, Aqua light do cienkich włosów z tendencją do przetłuszczania

Druga edycja Inspiredby wybrana przeze mnie skrywała wiele ciekawych kosmetyków. Dużo osób twierdziło, że Cherlize Mystery bardziej postarała się w pierwszej edycji. Moim skromnym zdaniem przy głębszym przyjrzeniu się kosmetykom i nie tylko nim pudełko okazało się miłym zaskoczeniem, a to przecież jest ważne.

Dlatego dziś chciałabym Wam wspomnieć i zaprezentować o jednym z kosmetyków, czyli o odzywce do włosów w bardzo ciekawej formie pianki stosowanej pod prysznic.
Nie zaprzeczę, że to bardzo ciekawe rozwiązanie. Ogólnie cała forma odzywki w piance to fajna sprawa. Pianka jest bardzo puszysta, mimo to bardzo lekka na włosach. Co sprawia, że jest tak uwielbiana. Z odpowiednim szamponem nie obciąży włosów, a wręcz przeciwnie sprawi, że będą dobrze wyglądały. Nie skleja ich.

Zapach jest fantastyczny. Ogromnie mi się podoba. Owocowo-słodkie nuty wprawiają mnie w zachwyt. Mogłaby być piankowym żelem pod prysznic. Szkoda, że zapach nie jest długotrwały, gdyż nie zostaje długo na włosach, ale dzięki temu przez swój słodki zapach nie obciąża ich dodatkowo. Jest lekko nawet przy samym zapachu.

Lekka odżywka do włosów zaskoczyła mnie ogromnie. Przyznam, że moje włosy nie są specjalnie wybredne, ale z niektórymi kosmetykami tego typu zwyczajnie się nie lubią. A ta spodobała się moim włosom bardzo. Przez nią odzwyczaiłam się od tradycyjnych odżywek i podczas wyboru odzywki w pierwszej kolejności sięgam po nią. Sprawdza się wyśmienicie.

Włosy chętnie wchłaniają odżywkę, jakby piły ją. Jakby były spragnione odżywienie i nawilżenia. Na moje włosy wystarczy niewielka ilość. Nawet taka jaką widzicie na zdjęciu, aby dobrze zadziałała. Dzięki temu wydajność w moim przypadku jest wysoka.
Nie ma zamiaru ich obciążać, a tylko dodać odżywienia. Dzięki temu są dobrze zmiękczone, wygładzone. Pomaga im w lepszym rozczesaniu i ułożeniu. Są takie same lekkie jak sama odżywka.

Pianka Pantene to istne cudo dla moich cienkich, prostych, pozbawionych objętości włosów. Lekkie działanie sprzyja im. Nie ma obciążenia, które powodowało oklap i szybkie przetłuszczenie się. Są odbite od nasady, objętościowo wygląda, że mam ich więcej. A to już dla mnie dużo. Włosy są normalne, błyszczą.

Skuteczne działanie, lekkość i cudowny zapach to jest to czego oczekuję od odżywki do cienkich włosów. W dodatku w całkiem niskiej cenie ok. 15zł/180ml. Dostępna w Rossmannie.

Komentarze

  1. Fajna rzecz, mam regenerującą w użyciu, a ta czeka na swą kolei :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie, bo moje włosy suche i kręcone. Potrzebuję solidnej, końskiej dawki odzywki aby je rozczesać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dziś publikowałam listę najlepszych kosmetyków w 2015 roku i ta odżywka stanęła na podium. Uwielbiam za wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, uwielbiam produkty Pantene, jeszcze nie korzystałam z tej odzywki, ale planuje zakup. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na nią ochotę odkąd zobaczyłam w reklamie..teraz jeszcze bardziej :)
    kupię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej pianki i w sumie przyznam że jakoś szczególnie mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  7. owocowo-słodkie zapachy lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kosmetyk, ale obawiam się, że nie na moje grube, suche włosy. Niemniej właścicielki cienkich pukli z pewnością docenią odżywkę w piance:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla cienkich włosów to chyba idealne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rozwiązanie z tą pianką, podoba mi się ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuje sobie na listę zakupów! Moje włosy są pozbawione objętości, oklapnięte i dość szybko się przetłuszczają. Chętnie wypróbuję ten kosmetyk u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale czad!!!
    Z wielkim zaciekawieniem czytałam Twój post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna dla mnie, bo moje włosy mają ogromną tendencję do przetłuszczania się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiej odżywki jeszcze nie miałam więc jak tylko będę w Rossmannie to ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już słyszałam o tych odżywkach i może to jakieś rozwiązanie dla mnie, będę musiała przetestować je na swoich włosach w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  17. brzmi kusząco, tylko ciekawe jaki skład, czy nie jest zbyt chemiczny:/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też myślałam o tej piance, ciekawe jak sprawdzi się u mnie. A jak ze składem?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty