Bordowe botki

Niedzielne popołudnia zazwyczaj sprzyjają spacerom. I tak było również i w tę niedzielę. Mimo, że wiał nie przyjemny zimny wiatr i było chłodno to słonko świeciło i było miło spacerować w towarzystwie jego promieni. Przy okazji udało się w końcu wykonać zdjęcia.


Ostatnio w mojej szafie pojawiło się dużo nowych, choć używanych swetrów to i stylizacje muszą być z ich udziałem. W poprzedniej stylizacji widzieliście długi sweter szary z kapturem, a dziś chcę zaprezentować również szary, ale ze srebrną nitką. Bardzo ciepły i przyjemny w noszeniu oraz ładny w prezentacji. Lubię tego typu swetry. Cenię sobie wygodę oraz prostotę. A ten sweter taki właśnie jest. Sprawia, że outfit nie jest nudny, mimo, że nie poszalałam to zestaw najgorszy nie jest.
Nowością w tym zestawie o czym powinnam wspomnieć na samym początku są bordowe botki. Chodziły za mną od początku jesieni. Pojawiły się na mojej liście. Koniecznie bordowe botki. Najpierw chciałam na obcasie, ale ciężko było znaleźć tę idealną wysokość. Później stwierdziłam, że nie mam nic na niskim i jednak padło na te piękne botki. Koniec końców jestem zadowolona. Śniegu jeszcze nie ma , temperatury szaleją, więc spokojnie wybieram je na co dzień. W szale zakupów czy w drodze do odbiór syna ze szkoły są idealnym rozwiązaniem. 
Chciałabym jeszcze dodać, że w sklepie kupbuty.com oprócz obuwia, torebek można także kupić odzież. A ostatnio doszły cudowne sweterki. Zerknijcie sobie. Tylko nie wykupicie mi wszystkich, bo po ostatnim poleceniu kapci zabrakło mi tych co chciałam:)
Reszty chyba nie muszę komentować, bo znane są z innych stylizacji. Choć czarne spodnie mają swój debiut to jednak jest to klasyk i nie muszę o nich wspominać.
Płaszcz- Reporter (sh)
Sweter- Tally weijl (sh)
Bluzka- nn
Spodnie- nn
Komin- nn
Foto: Fotomaniak

Komentarze

  1. śliczne te botki, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. botki super, ale i sweterek śliczny. Mam podobny tyle że nie rozpinany. Ale wlaśnie szary z błyszczącą nitką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione połączenie kolorów!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi sie Twoje botki, a zwłaszcza jej kolor !

    __________________
    http://blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Botki idealnie się komponują z tym szalikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Botki świetne, w sweterku też mi się bardzo podobasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Botki są rewelacyjne, najbardziej właśnie lubię takie na niskim obcasie. Mogę smigać cały dzień w takich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, jak zawsze ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy z sh:) bordowy kolor ożywia całość:) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te Botki. Takie klasyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna, jeszcze jesienna stylizacja, mam bardzo mało dodatków w kolorze czerwonego wina.

    OdpowiedzUsuń
  14. bordowy płaszcz idealnie kontrastuje z stonowana resztą :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze.. korci mnie taka grzywka, jaką masz Ty :) Coraz bardziej poważnie się nad nią zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ogromnie z niej zadowolona. Tylko patrz jak ci ciacha, bo po ostatnim podcięciu lekko przesadziła. I dwa miesiące czekałam, aby odrosła. I w końcu jako tako wyglądam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty