Czarna parka z Zaful

Pierwsza stylizacja w tym roku. Od razu startuję z grubej rury. A mianowicie mam na myśli wspaniałą parkę czarną z futerkiem w środku i na kapturze.
Od dawna podobała mi się ta kurtka, ale jej cena była stanowczo za wysoka, w połowie grudnia udało mi się, że dorwać w atrakcyjnej cenie jaką miałam do dyspozycji i bez dużego wahania zamówiłam ją. Co prawda przez świąteczne dni dotarła do mnie w przedostatni dzień starego roku. I szła nieco dłużej niż dwa tygodnie, ale doczekałam się i jestem ogromnie szczęśliwa. 



Ale do rzeczy. Kurtka w stylu parka jest cudownie ciepła. Gdyż ten kożuszek w środku grzeje niesamowicie i nie straszne mu mrozy -15C (Przedwczoraj). Tak serio taką temperaturę możecie doświadczyć w Bieszczadach. W porywach było nawet (-18C). Bardziej w górach mogli pewnie doświadczyć jeszcze większej.
Ponadto parka ma kaptur, odpinane futerko, solidne kieszenie. Jest możliwość regulacji w pasie. Zamówiłam rozmiar S (36), ale i tak ściągam się w pasie, gdy mam cienkie swetry. 
 
Uwielbiam ją, bo zakrywa pupę, jest ciepło, nic nie przeciąga po plecach. Wygodna do codziennych stylizacji. 
 
Myślę, że nie trzeba Was o tym przekonywać, bo z tego co widzę to jest to interesująca parka, która znika w okamgnieniu. Co chwila brakuje rozmiarów. Tak się cieszę, że na nią się zdecydowałam. 
Kurtka- zaful.com
Spodnie- nn
Torebka- manzana.pl
Sweter- nn
Foto: fotomaniak

Komentarze

  1. Jaka piękna śnieżna sceneria ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wprawdzie nie przepadam za parkami, ale ta jest urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kurtka, wygląda na ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kurteczka mam podobna na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje uwielbiam parki ;)

    zapraszam http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kurtka i piękna zimowa sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice and very cozy..
    i love parka coat
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyglada, czekalam na ten ootd! Najwanziejsze, ze jest za tylek i rzeczywiscie grzeje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna ta parka ;) Chyba muszę się za taką rozejrzeć, bo na piątek szykuje się u nas rekordowa minusowa temperatura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem jaka to temp. -5C haha:D
      Warszawa ma trochę śniegu i stopni i już panikują

      Usuń
  10. Kurtka bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo porządnie i sprawia wrażenie ciepłej - jak na kurtkę to już wystarczająco dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie dużo, dla mnie w sam raz

      Usuń
  12. Fajna kurteczka, ale ja i tak wypatrzyłam gdzieś tam w śniegu świetne buciki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak świetne są -dziękuję, choć jesienne to nie mogę się z nimi rozstać

      Usuń
  13. Uwielbiam kurtki parki, a jeśli do tego są tak cieplutkie to już jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie ciepłe kurtki ale zdecydowanie w innym kolorze ;) nawet zimą stawiam na żywe kolory i w tym roku wybrałam czerwoną kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię i podobają mi sie takie kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  16. ten misiek jest super, widać że ciepły:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna parka :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam białą parkę ale jej nie noszę.Sama nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie, u mnie nadal śniegu brak

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.