Costance Carroll, Vinyl Nail Polish, nr 81

Hybrydy zawładnęły mną całkowicie, ale w małej przerwie na dwa dni pomalowałam zwykłym lakierem i zupełnie zapomniałam Wam pokazać jak wygląda. Marka to wspomnienie lat młodzieńczych jako nastolatka, i raczej teraz bym nie kupiła nic z tej firmy. Wprawdzie wszystko zostało po staremu. Taka jakoś jaka była jest teraz. Kolor ogromnie mnie zaciekawił i skłonił do użycia, ale reszta szybko odrzuciła. Tak samo szybko pożegnałam się z tym lakierem.

Odcień jest bardzo ciekawy nr 81. Przedstawia metaliczny fiolet, ale pod wpływem innego padania światła ukazuje się nam brąz. Gdyby był cały czas w tej odsłonie fioletu mogłabym polubić ten lakier. Ale nie jest to żadnym problemem. Gorzej z resztą.

Natomiast ilość warstw mnie przeraża. Do uzyskania tego efektu co mam na paznokciach użyłam, uwaga, aż 5 warstw! No masakra. Chciałam pełnego krycia, a nie prześwitującej warstwy.
Długo też schnie, co dla mnie wydaje się wiecznością.
Cóż jakość pozostawia wiele do życzenia. Wytrzymał u mnie ledwo 2 dni. Bez skrupułów szybko się z nim rozstałam.

Pięknie błyszczy. Ale zostawia dziwne bruzdy, a producent tak ładnie zapewniał, że tego nie robi. Jak się przyjrzycie to dostrzeżecie ten defekt. No chyba, że to efekt winylu:P

Efekt jest prawie piękny, ale cóż z tego jak ilość warstw, zbyt długi czas schnięcia i krótka trwałość nie należą do najlepszych.
Szybki wyskok i szybki powrót do hybryd. Mam nauczkę. Lakier oddałam mamie, ona lubi takie odcienie i nie przeszkadza jej jedna warstwa. Ja jestem bardziej wybredna i konkretna.

Lakier znalazł się w grudniowym Shiny Boxie. Można go dostać w cenie ok.6zł/10ml

Komentarze

  1. Też go mam , ale jesZcze go nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio nie wyobrażam sobie nic innego jak tylko hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie lubiłam malować paznokci, dlatego dziękuję Bogu za hybrydy... :D Ale ten kolor jest boski, bardzo podobają mi się na czyichś paznokciach takie metaliczne odcienie. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt ekstra, szkoda że działanie już słabsze :( Ja mam paznokcie żelowe i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz dawno nie miałam czegoś na paznokciach ;) kolorek bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  6. No szkoda,że poturbuje dużo warstw i wolno schnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie również obecnie królują nudziaki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ciekawy,szkoda,że jakość pozostawia wiele do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  9. 5 warstw? o nie to zupełnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. paznokcie pięknie się mienią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt ładny ale ten czas schnięcia i warstwy? Dostalabym szału :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam go ale jeszcze nie użyłam, póki co noszę hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny efekt :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor bardzo ładny, ale malować 5 warstw... no bym oszalała czekając aż się wysuszą ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam ten sam kolor lakieru, piękny jest . szkoda, że nie kryje lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. to ta firma jeszcze istnieje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez myślałam, że już nie, ale Shiny pokazał, że istnieje

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.