Farmona, Nivelazione, Dezodorant do stóp i butów, Kontrola zapachu

Poczuć latem rozkoszną świeżość i lekkość na stopach to istny raj. Dla osób z problemem nadmiernej potliwości to ciężki orzech do zgryzienia. Ale nie ma się czego bać ja k w pobliżu jest Dezodorant Farmony z genialnej serii Nivelazione.
Dezodorant w formie spray, posiada wspaniały cytrusowy, rzęski i pełnej świeżości zapach, który pomaga w walce z brzydkim zapachem.
Po zastosowaniu na skórze odczuwamy wielka, ale to wielką ulgę schłodzenia i przyjemności świeżego zapachu. W miarę szybko się wchłania, nie zostawia na skórze tłustego filmu, wręcz odwrotnie czuć czystość, suchość.
Nivelazione dezodorant zadba o kłopotliwy problem nadmiernej potliwości, brzydkiego zapachu. Odświeży nie tylko skórę stóp, ale także i buty, w których chodzimy większą część dnia. Przyniesie ukojenie i chwilę oddechu, zapewniając uczucie pełnego komfortu.

Warto aplikować na stopy jak i do butów, zapewniając sobie większą pewność świeżości i w tych sprawach pewności siebie. Bo nic nam nie zapewni lepszego samopoczucia jak ładny zapach i brak kłopotu z brzydkim zapachem.

Uwielbiam tę rześką, cytrusową nutę, wspaniałą świeżość, ulgę i komfort po zastosowaniu.

Dodatkowo zapach deo natychmiastowo neutralizuje brzydki zapach, więc można go stosować przed jak i w trakcie. Warto mieć go latem przy sobie.

Ochrona, komfort i świeżość to motto Nivelazione.

Dezodorant kosztuje 12zł/180ml w sklep.farmona.pl

Komentarze

  1. mam i obok kremu i sprayu nawilżającego (pisałam o nich u siebie) zaliczam do niezbędnych kosmetyków, które trzeba regularnie używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie takie produkty się niestety kompletnie nie sprawdzają .. a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie stosowałam dezodorantów do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tego produktu, ale u mnie słabo działa ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten dezodorant, idealny do codziennej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę go kupić, używam też płynu borowego

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zakupić, na pewno mi się przyda:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty